想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 1669

BK Milk勳章


1#
發表於 11-9-23 16:44 |只看該作者
有無人唔夠100磅都可以bingo? 我自己90幾磅, 166cm , 30歲, 唔知關唔關過輕事, 試左9個月都無,
前日check 家計會話正常一星期2-3次dodo 如果無就可以排不育科

你地有無人小過100磅或過輕又肥唔到架


大宅

積分: 3685


29#
發表於 11-9-24 15:06 |只看該作者
豬C9 發表於 11-9-24 13:16
增肥係難過減肥, 我覺得食同訓真係最好既增肥方法. 如果妳身體受得奶,蛋, 花膠果類就食多D, 一來又 ...

我平時都有食奶粉、蛋、花膠,而且運動、睡眠又多咗,未又係食極都唔肥。
啲人同我講邊隻邊隻奶粉好,朋友食咗後肥咗好多,我食完一罐又一罐,食咗好多罐,體重都係一樣!




子爵府

積分: 14910


28#
發表於 11-9-24 13:16 |只看該作者
swiy1128 發表於 11-9-24 12:44
回覆 豬C9 的帖子

我係150cm,84lbs,可能平日工作好忙,又大壓力,試左年幾都未有,宜家睇緊中 ...
增肥係難過減肥, 我覺得食同訓真係最好既增肥方法. 如果妳身體受得奶,蛋, 花膠果類就食多D, 一來又長肉二來對受孕都有幫助. 其實我BINGO前開始有飲媽咪奶, 係重快左,不過後來先知原來媽咪奶係好甜, 會增加致糖尿病既機會, 所以妳唔好學我,到BINGO左中/後期先飲都未遲, 但係妳可以試下飲D增肥奶(一罐罐又係好似奶粉咁), 我見屈記, 萬記有得買. 問下營養師/妳個中E意見睇下有無咁既需要, 祝早孕..


子爵府

積分: 10275

2018復活節勳章 畀面勳章


27#
發表於 11-9-24 12:44 |只看該作者
回覆 豬C9 的帖子

我係150cm,84lbs,可能平日工作好忙,又大壓力,試左年幾都未有,宜家睇緊中醫,又無叫我增肥喎。
我都要學下你咁,休息多d,食多d有營養嘅野先得
你仲有咩方法增肥呀?請教教我啦!


大宅

積分: 3879


26#
發表於 11-9-24 12:43 |只看該作者
回覆 HCBABY 的帖子

我155cm高,長期係90磅樓下既,我都試左好耐喇,都係唔中~


子爵府

積分: 10275

2018復活節勳章 畀面勳章


25#
發表於 11-9-24 12:40 |只看該作者
回覆 桃桃 的帖子

我都係150cm,得84lbs到咋,只係肥係肚度,請問有咩方法增肥呀?


大宅

積分: 3685


24#
發表於 11-9-24 12:08 |只看該作者
MW148 發表於 11-9-23 17:28
我156cm,84磅,奶奶都有講過我太瘦所以無bb……我看緊個中醫都無叫我增肥....... ...

哈!我同妳差唔多體重喎,我之前都好努力增磅,增來增去都係咁,我有個朋友同我咁廋咁高,最近都生咗個仔啦,所以廋唔緊要,最緊要健康!




大宅

積分: 2277


23#
發表於 11-9-24 00:15 |只看該作者

引用:回覆+桃桃+的帖子 晒利wor,+有咩增肥方法,

原帖由 HCBABY 於 11-09-23 發表
回覆 桃桃 的帖子

晒利wor, 有咩增肥方法, 我食極唔肥
食食食同訓訓訓…中午食飽飯訓最少半個鐘!夜晚食飽飯好快就眼訓又去訓!




別墅

積分: 985

畀面勳章


22#
發表於 11-9-23 23:39 |只看該作者
回覆 HCBABY 的帖子

其實我都係睇返平時個家庭醫生,講返我的情況比佢聽,叫佢開排卵藥比我試下.


大宅

積分: 4672


21#
發表於 11-9-23 23:22 |只看該作者
本帖最後由 sibylyau 於 11-9-23 23:27 編輯

你不如補下身啦...好似得下燉下花膠呀雞湯飲下....花膠對女性子宮好架...子宮係比bb成長既地方, 我地要食得健康同補一補佢....等bb健康出世...

我就一星期一次花膠+淮山+瘦肉來燉湯...花膠對女人好, 淮山對男人好...加油呀...有時吾只女人要補...男人都要架...

我雖然無你咁瘦...不過我之前得96 磅, 同你一样大...得個158高....吾叫瘦...之前有過一次小x左, 都係用上面個湯來補下自己同老公...之后都增下少少肥..而家都有103囉...我都等待bingo中...加油呀!


子爵府

積分: 14910


20#
發表於 11-9-23 22:16 |只看該作者
其實太瘦真係唔係太好, 自己都唔夠營養好難比到營養BB 當然太肥就更加唔好, 我初初結婚果陣得8X磅(151CM), 又係食極都唔肥. 到想生BB果陣等左成年都無. 我係瘦到一排骨咁(可能情況仲差過妳), 比起產科做護士既朋友話我: 妳睇妳咁瘦, 比妳好彩中左都好難陀得隱..
我果時都係2,3個月先有一次M黎. 去做BODY CHECK E生都話我太瘦, 應該要重返小小. 後來我轉左返PART-TIME 又訓多D心情放鬆D就BINGO 左(我果時有98磅).
樓主妳平時工作係未好大壓力, 會唔會成日唔夠訓? 妳本身食得多唔多野, 食多D有營養野唔好食咁多垃圾野落肚, 有時間煲多D湯水,要訓多D, 工作上有壓力自己睇開D放鬆D. 祝早孕...


大宅

積分: 4617


19#
發表於 11-9-23 22:13 |只看該作者
HCBABY 發表於 11-9-23 22:03
回覆 ChanyeungC9 的帖子

只要係自己生就係自己個bb 啦

唉~~~d C6唔係咁諗呢......mouth:
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 1669

BK Milk勳章


18#
發表於 11-9-23 22:05 |只看該作者
回覆 chriscloud1129 的帖子

可唔可以話我知你睇邊個醫生開排卯藥呀?


大宅

積分: 1669

BK Milk勳章


17#
發表於 11-9-23 22:03 |只看該作者
回覆 ChanyeungC9 的帖子

只要係自己生就係自己個bb 啦


大宅

積分: 4617


16#
發表於 11-9-23 21:40 |只看該作者
HCBABY 發表於 11-9-23 21:23
回覆 ChanyeungC9 的帖子

你都好呀起碼有一個, 我唉...

不過係前夫呢......唔係現在個c6呀!!!
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


別墅

積分: 985

畀面勳章


15#
發表於 11-9-23 21:39 |只看該作者
我有bb之前90磅到,156cm,d經期真係唔係咁正常.有時個幾月一次,有時兩個幾3個月先一次.都計唔到幾時排卵.又係食極都唔肥.睇中醫,用紅d,量體溫,咩都試過.試咗十個月唔想再浪費d時間就走去叫醫生開排卵藥.咁就bingo咗啦.依家bb 6個月啦.


大宅

積分: 1669

BK Milk勳章


14#
發表於 11-9-23 21:24 |只看該作者
回覆 桃桃 的帖子

晒利wor, 有咩增肥方法, 我食極唔肥


大宅

積分: 1669

BK Milk勳章


13#
發表於 11-9-23 21:23 |只看該作者
回覆 ChanyeungC9 的帖子

你都好呀起碼有一個, 我唉...


大宅

積分: 2277


12#
發表於 11-9-23 21:05 |只看該作者

回覆:瘦既人會唔會難bingo d, 唔夠100磅請進

我150cm, 84 lbs, 為生b一年內增肥到94 lbs啦!




複式洋房

積分: 424


11#
發表於 11-9-23 20:30 |只看該作者

引用:Quote:HCBABY+發表於+11-9-23+16:44+有無人

原帖由 ChanyeungC9 於 11-09-23 發表
唔會呀~~~我嗰時90磅2個月內都bingo!!!放心喇無問題呢!!不過我反而現在想生都重未有聲氣 ...
我都係好瘦嫁,160cm,9x磅,m又唔準,最近又來啡,又skip咗一個月無嚟,我都驚難有bb(因為我都準備下个月开始唔避)都好worry




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo