想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


複式洋房

積分: 217


1#
發表於 11-9-24 00:26 |只看該作者
hello

我剛排到瑪麗醫院做試管嬰兒, 因我2邊都塞左, 昨天見完醫生啦, 但係即刻說可以做試管嬰兒, 說要去做多次檢查輸卵管(內窺鏡), 可唔可以要求唔做呀..因我有d驚呀, 可以要求做試管嬰兒嗎?唔再做多次檢查??

apple lau


複式洋房

積分: 217


49#
發表於 11-9-25 23:22 |只看該作者
可以點做..再不會咁易小產呢.?是否要做多D運動, 我本身好易肚瀉..少少就好易肚痛..現在己開始中醫調理身體呀....我個中醫唔錯呀..好多人都係做IVF看佢呀...大家一定要戒凍飲呀....係必須要戒呀..


男爵府

積分: 6523


48#
發表於 11-9-25 22:57 |只看該作者
回覆 chankathy 的帖子

我今年2月開始IVF(打針抽卵),但有OHSS唔可以放胎住,要等3個CYCLE之後先可以放雪胎,6月放雪胎,BINGO但小產,而家等再放胎。

IVF唔係一做就可以BINGO架,你唔好見到D明星好易BINGO咁,但你其實唔知佢查實試左幾多次,用左幾多錢打好個身體。如果一做IVF就中,就唔會有咁多姐妹O係度互相支持啦。

其實行得IVF呢條路既人,個個都係得B不易既人,打針手術簡直等閒事,你有心行呢條路就唔好咁多顧慮,可以試下問下D私家不育醫生既意見,咁樣你會有信心D,當初我都係睇過其他私家醫生先決定排公立醫院既私家症。


點評

hellozaza  講得好, 簡而潔如果佢都係唔明就真係無符喇  發表於 11-9-25 23:13


大宅

積分: 1837


47#
發表於 11-9-25 22:44 |只看該作者

引用:Quote:hellozaza+發表於+11-9-25+21:53+得

原帖由 yeikaki 於 11-09-25 發表
QM 私家只需排三個月 ? 搞到我都想轉軚! 我之前睇過 D JM 寫QM 私家 IVF ~ 60,000, 如果出面要100,000 , 係 ...
私家大概7-8萬起,出名d就會貴少少。同埋要睇吓妳對針藥份量及反應計錢,因人而異。8-10萬左右一次





男爵府

積分: 6523


46#
發表於 11-9-25 22:43 |只看該作者
回覆 yeikaki 的帖子

你地唔同呀,我本身多問題OY MA(管管塞左又有子宮內膜異位),真係唔可以再拖啦,
如果我本身乜問題都無只係單純高齡既話,我可能一D都唔會急


大宅

積分: 1837


45#
發表於 11-9-25 22:40 |只看該作者

引用:+本帖最後由+yeikaki+於+11-9-25+22:04+編

原帖由 yeikaki 於 11-09-25 發表
本帖最後由 yeikaki 於 11-9-25 22:04 編輯
我認識一位朋友40前想生第二胎,但好耐都唔得,後來45才忽然bingo。但佢兩公婆bingo前一年開始練氣功,身體同精神也好左。

不要放棄,加油!




侯爵府

積分: 20722


44#
發表於 11-9-25 22:29 |只看該作者

引用:回覆+littleantant+的帖子 littleantant+

原帖由 APPLE_LAU 於 11-09-25 發表
回覆 littleantant 的帖子

littleantant
其實你宜家唔好再驚,如果你同老公都好想要小朋友,你由宜家開始,好好了解ivf係咩,點做,點先會成功,如果放左入子宮就成功,唔會有咁多人做完一次又一次啦。




侯爵府

積分: 20722


43#
發表於 11-9-25 22:26 |只看該作者

引用:Quote:hellozaza+發表於+11-9-25+21:53+得

原帖由 yeikaki 於 11-09-25 發表
QM 私家只需排三個月 ? 搞到我都想轉軚! 我之前睇過 D JM 寫QM 私家 IVF ~ 60,000, 如果出面要100,000 , 係 ...
QM宜家私症都半年以上架喇,zaza早排先咁快

仲有,等緊ivf,如果醫生覺iui有用,會幫你做最多三次,如果都唔得就做ivf



點評

hellozaza  醒呀, 爽爽!!  發表於 11-9-25 22:49


公爵府

積分: 29526


42#
發表於 11-9-25 22:07 |只看該作者
hellozaza 發表於 11-9-25 21:53
得私家收緊係排私家啦, 不過我只係排左三個月姐第一次做就成功左, 不過8週BB無左心跳要做引產, 而家等緊下 ...
QM 私家只需排三個月 ? 搞到我都想轉軚! 我之前睇過 D JM 寫QM 私家 IVF ~ 60,000, 如果出面要100,000 , 係咪呢 ?

點評

hellozaza  我估而家唔可以三個月甘短, 如果你ET唔得連FET都要$90000, 我已經用左9萬喇  發表於 11-9-25 22:11


公爵府

積分: 29526


41#
發表於 11-9-25 22:03 |只看該作者
本帖最後由 yeikaki 於 11-9-25 22:04 編輯
eggshell 發表於 11-9-25 21:50
都等到醫生了,唔好咁快放棄,有d JM過了四十仍在努力。

thx, 我而家睇左咁多先有D心寒, 冇諗到咁難中, 因為我阿嫂 41 歲都可以自然有到 BB, 仲諗住我自己 5算高 0, 唉 !


大宅

積分: 2377


40#
發表於 11-9-25 21:53 |只看該作者
hellozaza 發表於 11-9-25 21:18
其實政府收得你佢地係會負責任既, 你已經好好喇起碼你既年紀佢仲收, 我就真係高齡喇40連公家都唔收只可以選 ...
得私家收緊係排私家啦, 不過我只係排左三個月姐第一次做就成功左, 不過8週BB無左心跳要做引產, 而家等緊下個月開針再做!


大宅

積分: 1837


39#
發表於 11-9-25 21:50 |只看該作者

引用:wow,+你地32-33+都話話高0,+我37,+下星期先

原帖由 yeikaki 於 11-09-25 發表
wow, 你地32-33 都話話高0, 我37, 下星期先第一次見E生, 咁我要等到40先有得IVF, 咁機會咪好細 :pity ...
都等到醫生了,唔好咁快放棄,有d JM過了四十仍在努力。




大宅

積分: 1837


38#
發表於 11-9-25 21:38 |只看該作者

引用:回覆+littleantant+的帖子 littleantant+

原帖由 APPLE_LAU 於 11-09-25 發表
回覆 littleantant 的帖子

littleantant
IVF唔係包生到B架,只是讓機會低或有自然成孕困難的夫婦增加機會。妳上綱可以在醫院website找到有關info。




公爵府

積分: 29526


37#
發表於 11-9-25 21:36 |只看該作者
wow, 你地32-33 都話話高0, 我37, 下星期先第一次見E生, 咁我要等到40先有得IVF, 咁機會咪好細


大宅

積分: 2377


36#
發表於 11-9-25 21:18 |只看該作者
其實政府收得你佢地係會負責任既, 你已經好好喇起碼你既年紀佢仲收, 我就真係高齡喇40連公家都唔收只可以選擇私家症, 聽SONGSONG話啦用等既時間去調理啦對CARRY BB有幫助架, 上天有安排架一切聽醫生同醫院安排可能啦又或者有驚喜呢, 有時比你即刻做你身體未準備好唔成功你仲傷呀, 我就係一個例子身心受傷架!!

點評

yeikaki  咁你係咪排左QM 私家症?  發表於 11-9-25 21:48


複式洋房

積分: 217


35#
發表於 11-9-25 21:14 |只看該作者
回覆 littleantant 的帖子

littleantant

你都有做個手術先再做IVF呀.?? 點解現在未成功呀.?? 不是將杯胎放入子宮就成功嗎?
APPLE

點評

littleantant  沒有呀,可能因為我是排私家症,所以無做手術呀  發表於 11-9-25 22:40


複式洋房

積分: 362


34#
發表於 11-9-25 21:14 |只看該作者

引用:33雖然唔算好高齡,但你最好問清楚做完手術

原帖由 littleantant 於 11-09-25 發表
33雖然唔算好高齡,但你最好問清楚做完手術仲要排幾耐好D。

其實我同你一樣,都係33歲,不過我其實O係今年 ...
Ivf失敗咗幾多次?醫生話一次要8-10萬,咁第二次係咪又8-10萬

我同你同年,你身體有冇唔妥?醫生有冇話失敗嘅原因?我怕唔知要做幾多次先bingo




男爵府

積分: 6523


33#
發表於 11-9-25 20:57 |只看該作者
33雖然唔算好高齡,但你最好問清楚做完手術仲要排幾耐好D。

其實我同你一樣,都係33歲,不過我其實O係今年年頭已經開始做IVF,但到而家都未成功,我都好驚整整下高齡,高齡既話機會又會低,身體都未必好似而家咁好。


所以你自己計一計條數


複式洋房

積分: 217


32#
發表於 11-9-25 17:58 |只看該作者
SONGSONGYEAH

原來係龍鳳胎....好開心呀...恭喜晒你呀...

點評

eggshell  33又真係未係好高齡!怕且35前也有機已做TREATMENT!ADD OIL!  發表於 11-9-25 18:39


侯爵府

積分: 20722


31#
發表於 11-9-25 16:54 |只看該作者

引用:回覆+songsongyeah+的帖子 SONGSONGYEAH聽

原帖由 APPLE_LAU 於 11-09-25 發表
回覆 songsongyeah 的帖子

SONGSONGYEAH
我有仔有女,係孖胎黎。33歲唔係高齡啦,我開始ivf時係31,宜家就32喇。我係qm生呀,因為孖胎,入返政府醫院安全d



點評

eggshell  嘩!好勁呀!祝三母子平安!  發表於 11-9-25 18:38

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo