想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   1


複式洋房

積分: 200


1#
發表於 11-9-24 00:44 |只看該作者
有無JM BINGO前會胃口好好/胸痛?
之後正常返??


大宅

積分: 1045


27#
發表於 11-9-25 22:49 |只看該作者
我都係今朝先check到有咋.. 遲左3日,
個胸又脹又痛, 胃頂.. 冇胃口. 好有谷m feel.
成日以為就黎就黎咁.. m 痛feel. 個肚好唔舒服呀..


複式洋房

積分: 349


26#
發表於 11-9-25 22:49 |只看該作者

回覆:Ivy114 的帖子

如果由上一次來M計,今日係day35遲左足足7日,平時28日就來好鬼準,今次遲左攪到我老公鬼咁開心,可惜我3日前偷偷驗左,得一條線炸!前兩日dayday瞓醒都成37度,今朝開始就回落到36.6度,又冇胸痛乜feel都冇,都係食炸糊多嫁啦!so sad ar~




男爵府

積分: 6137


25#
發表於 11-9-25 22:29 |只看該作者
回覆 manman_1030 的帖子

快d check la


大宅

積分: 4672


24#
發表於 11-9-25 15:34 |只看該作者
bbklam 發表於 11-9-24 18:34
回覆 sibylyau 的帖子

唔好意思, 介唔介意講你當時冇戒口, 係會食 d 乜?
我之前就係介吾到凍飲...中餐餐食飯都要飲可樂...就算吾飲可樂都飲凍橙汁....公仔面都成日食架....又食pizza呢d無乜營養既野...d鮮奶凍冰冰都係咁飲...其實最好係整熱or温左至好飲....同當時湯水真係吾夠...因為我同我老公住...無人照顧飲食, 又要返工...湯又吾多識煲, 只係買d湯包煲...加上我好中意食零食...chips, 朱古力....乜都放落口....


大宅

積分: 4874


23#
發表於 11-9-25 15:18 |只看該作者
Check bingo 前無咩感覺, 只係覺得子宮有輕微扯住, 以為就黎m, 我應該要黎m果日已經check到,條線仲好深tim
晚上仲用clearblue check 有2-3 weeks
Check bingo後第三日開始個胸好痛, 好似腫左咁痛, 仲慶恰恰果隻, 暫時無嘔


複式洋房

積分: 200


22#
發表於 11-9-25 02:27 |只看該作者
今日DAY45 DAY24開始食多好多野 DAY40左右乳頭痛 呢2日有胃氣啦
平時CYCLE26~29


別墅

積分: 907


21#
發表於 11-9-24 20:13 |只看該作者

回覆:BINGO左既JM,你地BINGO前有無呢D特徵?

我今日day28,cycle33-35, 費時自己亂唸野,我都係唔驗住,等過左都唔黎先驗希望以平常心等待bb...




大宅

積分: 3062


20#
發表於 11-9-24 19:41 |只看該作者

回覆:sibylyau 的帖子

我之前又係因為食錯野而.... !!! 我都要努力,介清所有野,食中藥,心平氣和,要快快接小b返黎




大宅

積分: 2563


19#
發表於 11-9-24 19:36 |只看該作者
想問係排卵後第幾日開始有胸痛或子宮扯扯吓? 可否share你們的體温表給我們看?


大宅

積分: 2896


18#
發表於 11-9-24 18:34 |只看該作者
回覆 sibylyau 的帖子

唔好意思, 介唔介意講你當時冇戒口, 係會食 d 乜?

我發現如果真係跟足坊間 o個 d 孕婦禁忌, 我應該餓 c 咗
所以好多野都冇乜點戒, 只係食少咗
eg. 會依然食蝦, 薯片, 出前一丁......etc


大宅

積分: 2896


17#
發表於 11-9-24 18:32 |只看該作者
bingo 前又係 feel 到有 d 好似谷 M feel
大食咗, 個胸有谷谷地, 好易累, 其實真係同平時 M 前好似
唯一唔同就係多咗好多胃氣
因為我本身都係胃氣多o既人, 食完野就好易有胃氣
但 bingo 前係我未食野都有胃氣, 有時食飽野直頭胃氣 "er" 完出黎之後有少少想嘔 feel


大宅

積分: 4672


16#
發表於 11-9-24 18:17 |只看該作者
我都係用clearblue 驗...我遲左5日來...大家jm...今日mannings買clearblue 2支有88拆...佢買一支已打左拆....2支$98.x...

我份人不嬲都食好多野, 但係呢幾日開始半夜4點就餓醒要食野...同個breast升左個cup大左, 同個nipple痛痛地...好彩無嘔...但係有時食飽會有少少想嘔既感覺...不過吾怕...我今次要努力介晒口, 因為上次介吾清又吾休息...搞到小x左...我今次一定要小心同努力...為左阿b, 我會不惜一切...................


男爵府

積分: 5433


15#
發表於 11-9-24 18:06 |只看該作者
會好易肚餓, 好累, 乳頭有小小痛, check到bingo後胸開始慢慢脹痛...bingo分泌會比較稀, 水水的!


大宅

積分: 1843


14#
發表於 11-9-24 17:46 |只看該作者

回覆:Meggia 的帖子

我想問你記得你排卵後幾時開始胸脹痛?




男爵府

積分: 5930

育兒性格勳章 想生BB熱投 畀面勳章 陪月勳章


13#
發表於 11-9-24 16:54 |只看該作者
我就有作嘔,大食左好多,同埋成日好想瞓(搭車又瞓幾時都瞓)
唔算好有黎m feel,同埋冇乜胸痛~~


大宅

積分: 3466


12#
發表於 11-9-24 15:53 |只看該作者

回覆:BINGO左既JM,你地BINGO前有無呢D特徵?

快啲去驗左先啦!今個月好旺喎!希望好消息繼續不停!




別墅

積分: 907


11#
發表於 11-9-24 12:27 |只看該作者

回覆:lammimilam 的帖子

會唔會覺得子宮成日有野壓住?好似m痛,但又無m錦痛?




男爵府

積分: 5156


10#
發表於 11-9-24 11:15 |只看該作者
thanks!


大宅

積分: 1104


9#
發表於 11-9-24 10:38 |只看該作者
CLEARBLUE DIGITAL PREFNANCY TEST
我見到另外一隻都係CLEARBLUE不過係測排卵~

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo