想生BB

跳至

首頁
12345...35

尾頁
   0


大宅

積分: 4617


1#
發表於 11-9-24 10:14 |只看該作者
這幾天聽到好多mimi有Good news~~~希望大家等待中的jm都有Good news好緊張呀....成日同人講唔好諗唔好緊張,但又非常緊張wor~~~因我C6今個月只在8/8,11/8,18/8dodo如果我係829應11/8會中但因佢病了無得補飛,所以我都覺得渺茫了.......如不是這天排卯更不可能中呢~~~可能M小姐已on the way la
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 3256


688#
發表於 11-9-29 10:57 |只看該作者

回覆 回覆:beanbean7511的帖子

我都希望,不過唔想比太大期望自己




大宅

積分: 2403


687#
發表於 11-9-29 08:58 |只看該作者
我諗我真係有'恨生仔症後群',荷爾蒙失調....所以遲咗未黎....ai....我想快d開始下個cycle呀....


大宅

積分: 2403


686#
發表於 11-9-29 08:47 |只看該作者
36.6 typo


大宅

積分: 2403


685#
發表於 11-9-29 08:46 |只看該作者
今朝體温得26.6....用CB checked -ve.... M又未黎...好辛苦呀


大宅

積分: 3256


684#
發表於 11-9-29 05:45 |只看該作者
係....唔埋當佢唔中...又唔來又熱...唉!!


大宅

積分: 2403


683#
發表於 11-9-28 23:01 |只看該作者
今晚我都未M (day 31),睇下聽日體溫...如果都高就check CB digital....


大宅

積分: 4617


682#
發表於 11-9-28 19:40 |只看該作者
hksugar 發表於 11-9-28 18:15
我都係, 買左枝驗孕棒CHECK...無...唉!有浪費了
但今日DAY31 但溫度無趺, 紅D有深色左....想點呀! ...

我都係今日check過,無lo,但又未嚟wor,,,,,我諗應該聽日喇
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 2403


681#
發表於 11-9-28 18:18 |只看該作者
回覆 hksugar 的帖子

妳可能有機BINGO。。。 GOod Luck ar


大宅

積分: 3256


680#
發表於 11-9-28 18:15 |只看該作者
我都係, 買左枝驗孕棒CHECK...無...唉!有浪費
但今日DAY31 但溫度無趺, 紅D有深色左....想點呀!!
M小姐來就快D, 唔好玩我啦......
我好預備定下個CYCLE....


男爵府

積分: 7674


679#
發表於 11-9-28 14:38 |只看該作者
beanbean7511 發表於 11-9-28 12:23
haha "想生仔症侯群"
... yes i think i am !!!

好多人都好易有呢個病


男爵府

積分: 5346


678#
發表於 11-9-28 14:00 |只看該作者
又轉topic呀?


大宅

積分: 4617


677#
發表於 11-9-28 12:49 |只看該作者
gogogo!!!已開喇!!!!
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


男爵府

積分: 6108


676#
發表於 11-9-28 12:46 |只看該作者
回覆 ChanyeungC9 的帖子

好~!你開丫,我跟你去


大宅

積分: 4617


675#
發表於 11-9-28 12:45 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-28 12:43
回覆 ChanyeungC9 的帖子

我都邁向緊3字頭...時間無多

開新版....喇
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


男爵府

積分: 5346


674#
發表於 11-9-28 12:44 |只看該作者
ChanyeungC9 發表於 11-9-28 12:43
算吧喇~~~數字呢啫唔代表心境
當然啦, 不過我老公話今年內, 得番幾個月咋.


男爵府

積分: 6108


673#
發表於 11-9-28 12:44 |只看該作者
我係另一個post 個jm話,流啡=作小產.....攪到我好驚........


男爵府

積分: 6108


672#
發表於 11-9-28 12:43 |只看該作者
回覆 ChanyeungC9 的帖子

我都邁向緊3字頭...時間無多


大宅

積分: 4617


671#
發表於 11-9-28 12:43 |只看該作者
qwbear 發表於 11-9-28 12:41
都話我最大.

算吧喇~~~數字呢啫唔代表心境
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4617


670#
發表於 11-9-28 12:41 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-28 12:36
回覆 ChanyeungC9 的帖子

哈哈,我都仍然係"心境青春"~~

現在30幾歲都好似20幾歲心態咁開心~~~
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來

首頁
12345...35

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo