夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   2


等待驗證會員

積分: 87


1#
發表於 11-9-25 04:22 |只看該作者
本帖最後由 傻蝦條 於 11-9-28 16:13 編輯

怕他看見,還是del了,對不起各位


禁止訪問

積分: 8244

畀面勳章


88#
發表於 11-9-27 15:43 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1051


87#
發表於 11-9-27 14:59 |只看該作者
或者你諗下, 如果冇左佢, 你會點..係咪會開心D? 如果係, 我覺得你唔好結婚, 相反, 如果你覺得冇左佢好似周身唔至在, 成日諗住佢的話, 可能你係有少少鐘意佢, 只係未到愛的地步, 你之前的時間用哂係你媽咪身上, 老實講, 有人愛你你都未必FEEL到, 但現在有時間, 多D去想下呢個問題, 如果你個心唔係有少少好感, 唔會同呢個人一齊十年咁耐...


男爵府

積分: 6210

最關心BB問題熱投勳章 wyeth冷知識勳章


86#
發表於 11-9-27 14:53 |只看該作者
愛情本來就自私架啦...佢明知你唔係好愛佢佢都同你一齊...
我覺得你應該好好咁珍惜...可能時間耐左你都會愛上佢....
不過我自己覺得...再算愛一個人..到結婚耐左..生活一齊耐左都已經唔再係愛情...變成左感情...只要自己去珍惜呢個人唔傷害呢個人...我都覺得OK呀...ANYWAY恭喜你搵到個對你咁好的人


等待驗證會員

積分: 87


85#
發表於 11-9-27 14:46 |只看該作者
本帖最後由 傻蝦條 於 11-9-28 16:16 編輯

.

點評

家龍mA  happy ending  發表於 11-9-27 15:46


男爵府

積分: 6082


84#
發表於 11-9-27 14:03 |只看該作者
喂!喂!喂!
鼓勵你的JM那麼多,DICK 起心做番套好戲,唔好做大龍鳳呀!
先恭賀你結婚啦!


男爵府

積分: 6434


83#
發表於 11-9-27 09:38 |只看該作者
沒有愛,婚姻是不會長久的。


別墅

積分: 966


82#
發表於 11-9-27 09:36 |只看該作者
回覆 傻蝦條 的帖子

既然你都唔愛佢, 做咩要結婚, 你自己都咁清楚唔係愛, 只係怕錯失一個對你咁好嘅人, 你怕會後悔! 你都講得出自私, 對佢好唔公平, 但如果你真係決定結婚, 希望你要好好學習愛他, 單向的愛很痛苦啊!!


等待驗證會員

積分: 87


81#
發表於 11-9-27 04:22 |只看該作者
PCCW2319 發表於 11-9-26 22:41
樓主,

你試諗下:

1.咁多年我都拖拖拉拉,如果佢真係話要離開我,我只能放手,唔通仲繼續晒人地時間咩

2.我接受唔到結左婚仲識第個,我老豆賭錢去滾搞到父母已經離異令我好有陰影....

3.同住三年啦....唔通真係乜都無做過咩....仲抗乜呀?(但你唔好話我同個唔愛既人發生關係,唔稱得上愛,但少許感情總係有既)


等待驗證會員

積分: 87


80#
發表於 11-9-27 04:11 |只看該作者
nataliepml 發表於 11-9-26 20:48
樓主要三思,再找到你更愛的人不難,但你能保証他會像現在的那位一像愛你照顧你嗎?人是貪心及自私的,你習 ...

受勸


等待驗證會員

積分: 87


79#
發表於 11-9-27 04:09 |只看該作者
bubblegummy 發表於 11-9-27 00:24
樓主,好開心知道你同佢表白咗,更替你高興你應該找到可以陪你走一生的人!既然你都決定同佢結婚,請你好好 ...

我覺得你講句句都好0岩,我真係要重新學習珍惜,欣賞佢既付出
尋日表白後,今天佢對我態度依舊關心,仲同我討論結婚d野添呀


等待驗證會員

積分: 87


78#
發表於 11-9-27 04:01 |只看該作者
Joball 發表於 11-9-26 18:57
珍惜眼前人!

他的條件可能不夠好,但正正因為這樣他加倍愛你去補償!自私d看找一個愛你多過你愛的人la。

係呀,咁既環境,我都想走啦,佢竟然傻到衝過頭埋黎


等待驗證會員

積分: 87


77#
發表於 11-9-27 03:57 |只看該作者
本帖最後由 傻蝦條 於 11-9-28 16:10 編輯
popol 發表於 11-9-26 15:38
成件事都好感動, 你未婚夫真係好偉大, 我贊成你坦白同佢講出感受, 但我唔明, 既然你都好清楚自己對佢並無愛 ...

點解結婚?
1.相識都十年了,同住都3年了
2.雙方家長都話:都係差個儀式者
3.阿媽話長期咁樣唔好,點解唔要番個名份喎
4.我自私,想要佢同我分擔將來既問題


等待驗證會員

積分: 87


76#
發表於 11-9-27 03:33 |只看該作者
lauslau 發表於 11-9-26 15:17
老實話你聽會有條刺,咁點吖?刺咪刺,你都坦白了,重有guts話繼續結婚,俾我就會dick起心肝,難得佢咁儍同 ...

你講得岩,唔好搞個死穴


伯爵府

積分: 15191


75#
發表於 11-9-27 00:24 |只看該作者

回覆:就結婚了,但說不上對他有愛情(更新左在40樓)

樓主,好開心知道你同佢表白咗,更替你高興你應該找到可以陪你走一生的人!既然你都決定同佢結婚,請你好好的學習愛他,唔好辜負他對你的好!他體形上可能較其他男人輸蝕,但我覺得他對你的愛偉大得令他也變得高大。做女人,其實都想找個愛錫他的人,你唔見呢度日日都有姐妹呻他們的另一半嗎?細水長流的愛情雖然平淡但恆久哦。我更相信如果你媽媽未癲一定會替你找到一個咁好的伴侶而高興!




珍珠宮

積分: 35145


74#
發表於 11-9-26 23:50 |只看該作者
happy ending!

努力努力! 你地會好幸福!


大宅

積分: 2873


73#
發表於 11-9-26 22:57 |只看該作者

回覆:傻蝦條 的帖子

俾佢又高大又靚仔,但佢唔關心你,唔愛你,唔理你。吓吓同你唱反調。你接受嗎?




大宅

積分: 2873


72#
發表於 11-9-26 22:53 |只看該作者

回覆:傻蝦條 的帖子

幸福在身邊請勿輕易放手。可能你現在覺他外型不足,但試想老了時又不是個個一樣。如你確實放手,你一定後悔。




別墅

積分: 519


71#
發表於 11-9-26 22:51 |只看該作者
你愛唔愛佢我諗佢係知ga, 從你對佢平時態度都會透露出黎, 不過佢自已都唔想接受現實, 所以你肯嫁俾佢已接受左你唔愛佢ga啦, 好可惜佢對你做左咁多野都感動唔到你...

你諗返轉頭, 如果有一日佢唔係你身邊你會點??
如果你都唔可以冇左佢既話, 我覺得你真係要珍惜佢咯~


洋房

積分: 81


70#
發表於 11-9-26 22:42 |只看該作者
海明威名句: 沒有愛的婚姻是世上最大的罪惡

點評

qc1220    發表於 11-9-27 16:30

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo