想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 3062


1#
發表於 11-9-25 21:12 |只看該作者
就黎癲架啦, 日諗夜諗

一見到分秘黃D就覺得好似有少少淺啡咁WO, 係唔係又衰左呀?! 好唔開心!!! 一覺得下面左邊有少少抽住定唔知係YUEN YUEN地, 又覺得係唔係就黎黎M呀?!

其實我只係想有機會做一個好媽媽者


別墅

積分: 620


47#
發表於 11-9-27 10:23 |只看該作者
大家加油!!
小龍女健康開心成長


子爵府

積分: 10065

BK Milk勳章


46#
發表於 11-9-27 08:43 |只看該作者

回覆:christine_sau 的帖子

我99都曾經想咁做,不過我拒絕咗,太大壓力吧,好辛苦




男爵府

積分: 6108


45#
發表於 11-9-27 08:08 |只看該作者

回覆:lw1123 的帖子

下次我會試下
謝謝你 我都想快點成功





大宅

積分: 3375


44#
發表於 11-9-27 04:14 |只看該作者


別墅

積分: 638


43#
發表於 11-9-26 22:46 |只看該作者

回覆:求下個天可憐下我地呢班等BINGO既人!!!

我 bingo 咗2次,覺得 dodo 完舉起腳 20 mins 真係有用,身邊朋友都試過,希望幫到手,唔好灰心,少d諗輕鬆容易中!



點評

totokingdom  點舉高腳法?拍埋牆?  發表於 11-9-26 23:17


大宅

積分: 1830

認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回


42#
發表於 11-9-26 21:47 |只看該作者
HI..各位JM好牙..我新黎架..
M遲左2日咋..今日買左棒棒CHECK..咩都冇..
希望支棒棒呃我啦..


大宅

積分: 1182

MommyPanel勳章


41#
發表於 11-9-26 21:42 |只看該作者
回覆 totokingdom 的帖子

我都好明白你既感受!自己無bb,已經唔開心,周圍既人再加壓力比你,果種感覺真係非常難受,有苦自己知,而我99更介紹中醫比我,陪我一齊睇,一齊聽,搞到我都幾唔好意思,比佢知哂我既身體狀況!


大宅

積分: 3062


40#
發表於 11-9-26 20:09 |只看該作者
回覆 christine_sau 的帖子

真係緣份問題, 冇得強求!

可惜身邊既人唔明白, 好似我99咁, 成日同我講佢冇孫抱, 仲要係我小X左2個月之後係我面前講...


大宅

積分: 1182

MommyPanel勳章


39#
發表於 11-9-26 17:22 |只看該作者
回覆 totokingdom 的帖子

係啦!要做既野都做哂,結果都唔bingo,咁可以點呢?惟有等,不過時間一月一月過去,每次來m都好心傷!咁又可以點?唉,都只有繼續無了期地等待上天的禮物。


大宅

積分: 3062


38#
發表於 11-9-26 17:16 |只看該作者
回覆 christine_sau 的帖子

我好明白!!! 大家都係過來人! 真係唯有講句同人唔同命...唉! 已經半放棄了, 學你咁講, 冇得強求!



大宅

積分: 4490


37#
發表於 11-9-26 17:13 |只看該作者

引用:我都試左over1年有多,+都好心急想快d,+如果

原帖由 KimB 於 11-09-26 發表
我都試左over1年有多, 都好心急想快d, 如果唔係年紀再大就冇機, 我之前見bk既jm介紹睇羅醫師, 睇左2次, 未 ...
我睇緊嗰個$540 7日藥(1日兩劑)都ok,我覺得




大宅

積分: 1182

MommyPanel勳章


36#
發表於 11-9-26 17:06 |只看該作者
本帖最後由 christine_sau 於 11-9-26 17:06 編輯

我覺得BINGO好難強求,我戒口、食中藥、做運動、唸經,都遲遲未中,呢幾日仲比我知弟婦有左,佢完全不戒口、又不做運動、成日病,最緊要將近高齡,結婚不久,就比佢中左,我個心勁hurt,點解我做咁多野都無用,呢兩日開始有來m的徵兆,即係今個cycle又


別墅

積分: 657


35#
發表於 11-9-26 15:50 |只看該作者

回覆:求下個天可憐下我地呢班等BINGO既人!!!

唔好咁啦......好灰呀




男爵府

積分: 9634


34#
發表於 11-9-26 15:15 |只看該作者
我已經放放地棄啦...用咩方法都冇用,開始接受現實啦

點評

totokingdom  我都係,琴晚見啡大喊大輪, 心死了!  發表於 11-9-26 17:02


別墅

積分: 657


33#
發表於 11-9-26 14:57 |只看該作者

回覆:求下個天可憐下我地呢班等BINGO既人!!!

好擔心呀,想要個bb點解咁難嫁




大宅

積分: 3062


32#
發表於 11-9-26 14:52 |只看該作者

回覆:Kittymimi223 的帖子

你take care, 5週仲早,照唔到都正常!




別墅

積分: 657


31#
發表於 11-9-26 14:10 |只看該作者

回覆:求下個天可憐下我地呢班等BINGO既人!!!

上天可唔可以可憐我地想要bb嘅人呀.....

剛剛bingo,但係流啡.
差不多5週,剛剛照完陰超,乜都照唔呀已抽血check懷孕孑數

今年5周已經小x左一次啦,今次可唔可以俾番個龍bb我呀




大宅

積分: 1977


30#
發表於 11-9-26 14:07 |只看該作者
個個都等緊bingo, 唔好灰心放棄呀!


男爵府

積分: 6108


29#
發表於 11-9-26 14:02 |只看該作者
回覆 KimB 的帖子

俊善堂呀7日藥7XX

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo