婆媳關係

跳至

首頁
12

尾頁
   0


男爵府

積分: 6210

最關心BB問題熱投勳章 wyeth冷知識勳章


1#
發表於 11-9-26 00:20 |只看該作者
其實我都係想呻下…今晚62一返嚟就見到有杯粟米…就話我唔可以餵bb食粟米…跟住bb唔肯食飯又話佢食咗粟米冇胃口食飯(但我個仔嬲都唔鐘意食飯)
食完飯又發癲掉屋企d野,又話呢d野對仔仔唔好,又掉左小小玩具,話太多玩具搞到佢會見到乜就想玩乜
到夜晚bb柯便便…便便硬又話我俾通粉…粟米呢d黏性食物佢食搞到柯便便硬,話呢d食物唔食得,佢而家食就食飯食麥片,我話仔仔小飲水先係咁,62都唔會聽人講野
再繼續咁落去我唔知幾時會癲囉




男爵府

積分: 6210

最關心BB問題熱投勳章 wyeth冷知識勳章


28#
發表於 11-10-2 22:16 |只看該作者
回覆 zoe@3510 的帖子

我62有3個仔mouth:


子爵府

積分: 12861

畀面勳章 環保接龍勳章


27#
發表於 11-10-2 16:49 |只看該作者
如果99 有幾個仔女,佢一定係扮權


男爵府

積分: 6210

最關心BB問題熱投勳章 wyeth冷知識勳章


26#
發表於 11-10-2 10:07 |只看該作者
mypineapple 發表於 11-10-2 00:08
我 99 收埋 d 野唔俾人用, 但又用人地 d 野, 以為無人知

我地全家都係收埋D野黎用


公爵府

積分: 28208


25#
發表於 11-10-2 00:08 |只看該作者
ardin 發表於 11-9-29 13:30
你99做左D乜野呀?

我 99 收埋 d 野唔俾人用, 但又用人地 d 野, 以為無人知


男爵府

積分: 6210

最關心BB問題熱投勳章 wyeth冷知識勳章


24#
發表於 11-9-29 13:30 |只看該作者
mypineapple 發表於 11-9-29 12:58
唉, 有問題的人點會覺得自己有問題?
我 99 仲好笑, 成日以為做咗 d 野無人知, 好醒目, 點知只係人地知道 ...

你99做左D乜野呀?


公爵府

積分: 28208


23#
發表於 11-9-29 12:58 |只看該作者
ardin 發表於 11-9-27 23:16
而家二叔二嬸驚左佢都搬返二嬸屋企住...
62仲要話係99問題...佢真係唔覺得自己有問題囉...
二叔佢地見到佢 ...

唉, 有問題的人點會覺得自己有問題?
我 99 仲好笑, 成日以為做咗 d 野無人知, 好醒目, 點知只係人地知道唔出聲唧


男爵府

積分: 6210

最關心BB問題熱投勳章 wyeth冷知識勳章


22#
發表於 11-9-27 23:16 |只看該作者
mypineapple 發表於 11-9-27 22:59
講是非邊有分男女架, 我隻賤 99 咪日嘈夜嘈, 佢唔出聲唔會有人話佢啞囉! 都唔明點解佢要所有人都憎佢先安 ...

而家二叔二嬸驚左佢都搬返二嬸屋企住...
62仲要話係99問題...佢真係唔覺得自己有問題囉...
二叔佢地見到佢幫我湊仔都驚左呀...


公爵府

積分: 28208


21#
發表於 11-9-27 22:59 |只看該作者
ardin 發表於 11-9-26 23:06
最慘佢唔收囉...
又係屋企講是講非...都未見過D男人咁呀

講是非邊有分男女架, 我隻賤 99 咪日嘈夜嘈, 佢唔出聲唔會有人話佢啞囉! 都唔明點解佢要所有人都憎佢先安樂


男爵府

積分: 6210

最關心BB問題熱投勳章 wyeth冷知識勳章


20#
發表於 11-9-27 14:48 |只看該作者
我都冇同佢癲埋一份啦...
不過而家成日都比佢搞到精神緊張...
我驚遲早比佢搞到有產前抑鬱


珍珠宮

積分: 31519

BK Milk勳章


19#
發表於 11-9-27 12:20 |只看該作者
呢個世界咩人都有, 唔好同佢癲埋一份就算咯

真係要扮聾抄啞


子爵府

積分: 12600

好媽媽勳章


18#
發表於 11-9-27 12:10 |只看該作者
算啦...你由佢講...你當聽唔到就算...唔好放係心入面...



[url=http://lilypie.com][img]


男爵府

積分: 6210

最關心BB問題熱投勳章 wyeth冷知識勳章


17#
發表於 11-9-27 11:18 |只看該作者
回覆 ilikethis2005 的帖子

我而家都唔出聲..佢同我講咩哦完唔完就算...
好似琴晚咁樣..佢帶左個仔落街...返黎成身汗...
佢叫99陣間幫佢抹..冇啦啦同我講叫我LAM個仔D汗...
我冇理佢..佢就話:超..做人老母都唔夠膽LAM


侯爵府

積分: 24196


16#
發表於 11-9-26 23:27 |只看該作者

回覆:你乜野都岩,我就乜野都錯!

對住老人家一定要練好自己既EQ,我個仔係老爺奶奶湊,次次假期返去之後都會聽到說話,不過我多數當佢唱歌,返去再話比老公聽一齊笑下就算,我老公都成日反問我點解仲未完全學識佢d野..因為佢係會唔應唔彩!但係我唔同嘛..始終係新袍,唔可以唔應,不過我都會係呀係呀,無呀無呀咁hea過就算!對住老人家,只要唔好樣樣都多咀,佢講咩你都反既話..都好易相處既~




男爵府

積分: 6210

最關心BB問題熱投勳章 wyeth冷知識勳章


15#
發表於 11-9-26 23:06 |只看該作者
mypineapple 發表於 11-9-26 22:49
同 6299 住一定要扮 deaf & 啞, 我而家就係咁, 我 99 日日都嘈, 答佢仲嘈得勁, 而家選擇當聽唔到, 99 知 ...

最慘佢唔收囉...
又係屋企講是講非...都未見過D男人咁呀


男爵府

積分: 6210

最關心BB問題熱投勳章 wyeth冷知識勳章


14#
發表於 11-9-26 23:05 |只看該作者
diong 發表於 11-9-26 17:43
當佢透明..不過亞b唔鐘意食飯..應該要比佢試食多d...如果唔係只會愈來愈唔食 ...

其實差唔多晚晚都比佢食架喇...不過62見到就會話佢唔食未食奶囉...
我都同佢講過話佢呢D時候開始食飯...
佢就話個個未夠2歲都係食奶啦...
但我個仔下個月就2歲喇


公爵府

積分: 28208


13#
發表於 11-9-26 22:49 |只看該作者
happypiano 發表於 11-9-26 17:24
yes, 當佢痴線就得了, 左耳入右耳出. 基本上練耐少少, 你係完全收唔到佢講咩的. ...

同 6299 住一定要扮 deaf & 啞, 我而家就係咁, 我 99 日日都嘈, 答佢仲嘈得勁, 而家選擇當聽唔到, 99 知道人地當佢透明, 無癮就好快收皮


水晶宮

積分: 57108


12#
發表於 11-9-26 17:43 |只看該作者
當佢透明..不過亞b唔鐘意食飯..應該要比佢試食多d...如果唔係只會愈來愈唔食


侯爵府

積分: 24395

醒目開學勳章


11#
發表於 11-9-26 17:24 |只看該作者
yanyan0906 發表於 11-9-26 01:54
我覺得遇著呢D人呢,
1係就聽佢講,跟佢既說話去做,睇下個結果係咪佢所講既咁犀利,如果唔係就可以大聲反駁佢~ ...
yes, 當佢痴線就得了, 左耳入右耳出. 基本上練耐少少, 你係完全收唔到佢講咩的.


男爵府

積分: 6210

最關心BB問題熱投勳章 wyeth冷知識勳章


10#
發表於 11-9-26 15:57 |只看該作者

你乜野都岩,我就乜野都錯!

其實我係老公屋企都住左好耐,未結婚都冇乜野,生咗小朋友之後就勁多野講,成日都話自己湊仔好叻




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo