想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 907


1#
發表於 11-9-26 12:20 |只看該作者
今朝test左綠d都係白雪雪,day30應該係排卵後day12,請問大家有過以上情況嗎?一陣陣的,昨晚啡一陣之後有淡血,訓覺前無野流,今朝都以為無事喇,點知而家又黎啡,仲好似多左d...




別墅

積分: 907


10#
發表於 11-9-26 19:16 |只看該作者

回覆:好擔心,昨晚開始有少量的啡and血流出,又唔似m

Me too nei
不過我成個下午都無再流 我會再睇多幾日點,thanks all




大宅

積分: 1778


9#
發表於 11-9-26 18:42 |只看該作者

回覆:bb_pig_bb 的帖子

哈哈,我都有懷疑呢d紅d綠d有冇用




男爵府

積分: 6108


8#
發表於 11-9-26 16:11 |只看該作者

回覆:好擔心,昨晚開始有少量的啡and血流出,又唔似m

有時會諗
紅綠d只值$1。究竟信唔信得過





大宅

積分: 4497


7#
發表於 11-9-26 15:48 |只看該作者
咁想請問jm們, 係咪check倒有pregnant 但流啡先至係作小產, 如果只係流啡就應該冇事呀??

因為我都聽人講, 早期就算有d, 驗孕棒都未必check倒..... ??


禁止訪問

積分: 2771

畀面勳章


6#
發表於 11-9-26 13:46 |只看該作者

回覆:好擔心,昨晚開始有少量的啡and血流出,又唔似m

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6108


5#
發表於 11-9-26 13:24 |只看該作者

回覆:Deluxemo 的帖子

Mc?




伯爵府

積分: 15236


4#
發表於 11-9-26 13:00 |只看該作者
綠D白雪雪, 可能只係MC, 再留意下吧! 祝早孕


別墅

積分: 907


3#
發表於 11-9-26 12:43 |只看該作者

回覆:bb_pig_bb 的帖子

我未試過錦架,仲有只有三、四滴左右流量,我估唔係m呀




男爵府

積分: 6108


2#
發表於 11-9-26 12:23 |只看該作者

回覆:TingsBaby 的帖子

應該似係m...我都係咁




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo