想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2649


1#
發表於 11-9-26 15:50 |只看該作者
今日睇左何樹勛感覺麻麻地...等就等好耐...睇左一至二分中...佢都唔多講嘢,我跟住等負醫師時候,聽到佢同人講嘅嘢差唔多...好似錄左音咁...到底佢得唔得架...


大宅

積分: 1977


10#
發表於 11-9-27 01:10 |只看該作者
I agree, add oil.


伯爵府

積分: 17307


9#
發表於 11-9-27 01:05 |只看該作者

回覆:睇左何樹勛

睇左佢個幾月喇,我半放棄,咪當睇佢係一般調理,不過就係因為付出左($)去睇中醫,較毒同濕熱既野少食甚至暫時戒牛,呢幾日分別有一個朋友同C6既亞E都話我瘦左既(我係肥肥地好肉地果隻),問我做乜減肥!老實我真係未諗過減肥!聽副EC講呢d唔食得果d唔食得真係有dd灰!努力吧各位!



   每日都咁開心!!!


大宅

積分: 1721


8#
發表於 11-9-26 23:54 |只看該作者
我上星期第一次睇何ec, 可能我遲到, 唔駛等, 不過拎藥等左個幾鐘, 我都係剛剛食佢d藥, 唔知得唔得.
不過我個人對何ec感覺良好, 佢把脈問我係咪成日食面唔食飯, 重要食公仔面...omg 佢講中晒,暫時都會keep住睇佢


大宅

積分: 3833


7#
發表於 11-9-26 21:17 |只看該作者

引用:小懵:唔緊要啦...總有一個中醫會夾嘅..大家

原帖由 072911BB 於 11-09-26 發表
小懵:唔緊要啦...總有一個中醫會夾嘅..大家一齊努力啦..
一齊加油




大宅

積分: 2649


6#
發表於 11-9-26 21:02 |只看該作者
小懵:唔緊要啦...總有一個中醫會夾嘅..大家一齊努力啦..


大宅

積分: 3833


5#
發表於 11-9-26 18:59 |只看該作者

回覆:睇左何樹勛

我都係覺得同何ec唔夾,我第一次睇已經印象唔好,飲完佢嘅藥我就喉嚨痛,四次都痛喔,好難得...




大宅

積分: 2553

畀面勳章


4#
發表於 11-9-26 18:32 |只看該作者
回覆 072911BB 的帖子

不過講真, 中醫真係人夾人
我之前睇過一個好多人話好既醫生
睇左大半年, 都無咩好轉
所以....我覺得睇一輪, 覺得真係唔好既先轉囉~~


大宅

積分: 2649


3#
發表於 11-9-26 17:53 |只看該作者
你都講得啱嘅..


大宅

積分: 2553

畀面勳章


2#
發表於 11-9-26 17:11 |只看該作者
072911BB 發表於 11-9-26 15:50
今日睇左何樹勛感覺麻麻地...等就等好耐...睇左一至二分中...佢都唔多講嘢,我跟住等負醫師時候,聽到佢同人 ...

我都睇左阿醫師個幾月, 我覺得佢係咁嫁喎
而且, 主要同我講解既係副醫師....
不過其實如果係平日無咁多人既時候去睇
何醫師會講多好多野嫁.... 有時仲會講笑添
我覺得如果我睇得佢就信佢囉~~

點評

totokingdom  我都睇左個幾月, 岩岩第一個cycle宣告失敗!  發表於 11-9-26 20:19

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo