想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 41866

畀面勳章


1#
發表於 11-9-27 01:55 |只看該作者
今日day 34 了~而我係cycle 40-44,
我由day27 開始唔舒服~有時一日食到6-7餐~有時一日食得2餐~成日反胃加嘔~
腰好酸~頭暈勁攰~胸腫痛谷到好辛苦~個肚陰陰痛似m痛~(平時m痛只會谷幾日再痛日半就會即嚟m)而家就痛咗一星期
到day30至day 33 綠d一時有烘一時無烘~
有點擔心~




子爵府

積分: 12342


6#
發表於 11-9-27 11:19 |只看該作者
本帖最後由 yanyan0906 於 11-9-27 11:19 編輯

有可能係中左...
我有亞囡時都係似M痛咁痛左成個禮拜但又冇M黎,去睇醫生先知有左..我cycle唔準(25-50)
希望你有好消息


伯爵府

積分: 15695


5#
發表於 11-9-27 10:20 |只看該作者
做乜要見E生?


男爵府

積分: 6108


4#
發表於 11-9-27 08:01 |只看該作者

回覆:aubmaki 的帖子

隔幾日再驗 可能成功!小心身體呀!祝成功!





珍珠宮

積分: 41866

畀面勳章


3#
發表於 11-9-27 02:07 |只看該作者

回覆:明天要見醫生了

琴日用綠d+晨尿check 又白雪雪
紅d就淺線~




禁止訪問

積分: 406


2#
發表於 11-9-27 02:01 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo