想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 3643


1#
發表於 11-9-27 10:16 |只看該作者
有冇jm好似我咁?




大宅

積分: 3643


27#
發表於 11-10-3 15:41 |只看該作者
己經 day 19 紅d仍然完全無色咁濟, 我可以點吖?????


大宅

積分: 3643


26#
發表於 11-9-29 21:44 |只看該作者

回覆:siutreasure 的帖子

今日已經day 15 紅d好似連個控見吾到吖




公爵府

積分: 29202

畀面勳章


25#
發表於 11-9-28 11:53 |只看該作者

引用:我應該幾時開始用笑哈哈,正常會幾時開始排

原帖由 jessying 於 11-09-27 發表
我應該幾時開始用笑哈哈,正常會幾時開始排egg
見到紅d深粗先用,我上次響day 14、15 check冇呀,跟著day 20用紅d有深粗,然後再用哈哈笑就有哈哈!




各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


24#
發表於 11-9-28 11:50 |只看該作者

引用:15/9+day1,+但m一向吾準 +

原帖由 jessying 於 11-09-27 發表
15/9 day1, 但m一向吾準
可能未排呀,上次我第一個cycle响day20先有深粗,但我之前係30d一個cycle, 你keep check啦



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


大宅

積分: 3643


23#
發表於 11-9-28 10:21 |只看該作者

回覆:sisi6 的帖子

應該快知道中吾中喇,排旦後十四日離m




大宅

積分: 3643


22#
發表於 11-9-27 16:38 |只看該作者

回覆:qqj 的帖子

25/9 m 到




珍珠宮

積分: 30303


21#
發表於 11-9-27 16:17 |只看該作者

引用:我同你一樣都係有少少控..我12/9day1,25m小

原帖由 hate3party 於 11-09-27 發表
我同你一樣都係有少少控..我12/9day1,25m小姐黎喇...
十幾日又m? 咁你好睇醫生,咁唔正常好難bingo



點評

feiyuen  我都睇到jm呢個問題,相隔13日咋喎!  發表於 11-9-28 12:38


別墅

積分: 645


20#
發表於 11-9-27 15:44 |只看該作者
jessying 發表於 11-9-27 13:53
咁你努力左幾多晚吖?你咪day 4x先排囉

11/9晚, 12/9晚, 13/9早, 15/9晚...我d m 一直都唔準..睇過一排中醫就準過~
m依家都未黎..唔知中唔中~


大宅

積分: 3643


19#
發表於 11-9-27 15:35 |只看該作者

回覆:Mochamiu 的帖子

我覺得呢些對身體無害可試!紅早要去心




大宅

積分: 3643


18#
發表於 11-9-27 15:33 |只看該作者

回覆:Mochamiu 的帖子

吾知你信吾信,因我未中:
等中的日子要好乖乖,要飲花膠湯(我係紅x堂到買當晚餐),仲要飲紅早水保花生,呢d都可以保胎氣




伯爵府

積分: 15695


17#
發表於 11-9-27 15:29 |只看該作者
回覆 jessying 的帖子

我同你一樣, 紅d成日得個控, m又唔準, 我有量體溫, 見個temp有變化先用紅d
最后我day50先排卵呀
仲比我bingo左, 但后尾小x左
上個星期剛排出組織, e家等梗m小姐到黎


子爵府

積分: 14517

大廚勳章 陪月勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


16#
發表於 11-9-27 14:47 |只看該作者
我同你一樣都係有少少控..我12/9day1,25m小姐黎喇...
36日咋...緊張緊張


大宅

積分: 3643


15#
發表於 11-9-27 13:53 |只看該作者

回覆:sisi6 的帖子

咁你努力左幾多晚吖?你咪day 4x先排囉




大宅

積分: 3643


14#
發表於 11-9-27 13:51 |只看該作者

回覆:irisang2007 的帖子

知道,我已經係第二個月啦好想bingo




別墅

積分: 645


13#
發表於 11-9-27 13:42 |只看該作者
我同你一樣都係無乜色...8月3 day1...9月13排卵..排卵果時check都係50%紅


男爵府

積分: 7737


12#
發表於 11-9-27 13:36 |只看該作者

紅d淺控到近付無色

補充:我check到紅d深粗同一日check埋cb排卵棒,有哈哈笑出現!!




男爵府

積分: 7737


11#
發表於 11-9-27 13:33 |只看該作者

引用:有冇jm好似我咁?

原帖由 jessying 於 11-09-27 發表
有冇jm好似我咁?
我同你一樣,m又係好唔準,cycle又長,我由day18開始check紅d,頭幾日都好似你咁冇乜色,去到成day29先開始加深,day32就有深粗,所以樓主你繼續keep checking啦,同埋check之前2小時盡量唔好飲咁多水,如果可以就日日都係同一時間check




男爵府

積分: 8245


10#
發表於 11-9-27 13:23 |只看該作者
jessying 發表於 11-9-27 10:25
15/9 day1, 但m一向吾準
你m唔準好難話你知幾時開始check架喎.
咁你由m清後每日用紅d check住啦,
一見淺粗就再用哈哈笑confrim啦.


男爵府

積分: 6108


9#
發表於 11-9-27 12:57 |只看該作者
回覆 jessying 的帖子

咁你試下用哈哈笑check

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo