想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2170


1#
發表於 11-9-27 12:07 |只看該作者
好多人話有左bb要飲多d奶.... 我有2個白癡問題:

1) 一日要飲幾多杯

2) 凍飲定熱飲

我剛剛開始飲一日一杯(未有bb), 但飲完"起啖" 喎, 有咩辦法?


伯爵府

積分: 18000

畀面勳章 BK Milk勳章


10#
發表於 11-9-27 14:54 |只看該作者
VENUS1226 發表於 11-9-27 14:26
3杯.... 真係暈低
未有bb都飲媽媽奶?
過量吸收鈣質唔係會生腎石咩?
我意思係如果懷孕先飲媽媽奶~mouth:


大宅

積分: 2170


9#
發表於 11-9-27 14:26 |只看該作者
rosaki 發表於 11-9-27 12:48
咁你唔係一日剩係飲奶架嘛~俾d機會其他食物啦~

如果懷孕, 醫生會教你架喇, 佢話要一日3杯架 ...

3杯.... 真係暈低
未有bb都飲媽媽奶?
過量吸收鈣質唔係會生腎石咩?


大宅

積分: 4810


8#
發表於 11-9-27 12:50 |只看該作者

回覆:有關飲奶的白癡問題

頭兩個月,我每日飲一細包低脂紙包奶(保x),唔凍又唔熱。之後飲大盒裝高鈣低脂奶(10字牌),每日一杯!除左飲奶,還有食鈣丸,materna mulit vit吸收鈣質!





伯爵府

積分: 18000

畀面勳章 BK Milk勳章


7#
發表於 11-9-27 12:48 |只看該作者
咁你唔係一日剩係飲奶架嘛~俾d機會其他食物啦~

如果懷孕, 醫生會教你架喇, 佢話要一日3杯架, 2杯俾少你喇, 費時嚇親你!!
又或者加埋supplement!!

怕飲奶, 可以朱古力奶代替, 怕wear, 可以試下飲下森永, 明治媽媽奶, 幾好飲架!!
又或者睇多d食諳, 搞下新意~~



大宅

積分: 2170


6#
發表於 11-9-27 12:39 |只看該作者
rosaki 發表於 11-9-27 12:13
1) 2-3杯

2) 熱/暖, 但不要滾過, 高溫會破壞蛋白質及其營養。

我睇番成年女人一日要 1000mg 鈣, 一盒 1L 北海渡 1150mg.... 如果唔食補充劑咪最少一日 2 杯再加食物吸收?!
我少飲奶呀, 諗起都想像到.... 飲到口都 "wear" 埋
p.s. 早 2 日百佳買北海渡 1L 大特價 $100/4盒, 有效日期至 10月23 好抵


大宅

積分: 2170


5#
發表於 11-9-27 12:39 |只看該作者
我睇番成年女人一日要 1000mg 鈣, 一盒 1L 北海渡 1150mg.... 如果唔食補充劑咪最少一日 2 杯再加食物吸收?!
我少飲奶呀, 諗起都想像到.... 飲到口都 "wear" 埋

p.s. 早 2 日百佳買北海渡 1L 大特價 $100/4盒, 有效日期至 10月23 好抵


大宅

積分: 2170


4#
發表於 11-9-27 12:38 |只看該作者
我睇番成年女人一日要 ~1000mg 鈣, 一盒 1L 北海渡 ~1150mg.... 如果唔食補充劑咪最少一日 2 杯再加食物吸收?!
我少飲奶呀, 諗起都想像到.... 飲到口都 "wear" 埋

p.s. 早 2 日百佳買北海渡 1L 大特價~ $100/4盒, 有效日期至 10月23~ 好抵


大宅

積分: 2170


3#
發表於 11-9-27 12:38 |只看該作者
本帖最後由 VENUS1226 於 11-9-27 12:40 編輯

好抵


伯爵府

積分: 18000

畀面勳章 BK Milk勳章


2#
發表於 11-9-27 12:13 |只看該作者
本帖最後由 rosaki 於 11-9-27 12:26 編輯

1) 2-3杯

2) 熱/暖, 但不要滾過, 高溫會破壞蛋白質及其營養。

未有bb, 一天一杯可以, 起痰可以飲d水,清潔口腔無咁口嗅, 但1-2個鐘內唔好飲茶!!因為茶會阻礙鈣的吸收!!

我好鍾意奶, 由細到大都一日一杯奶, 所以素有研究!!嘻嘻!!










首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo