想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   1


用戶要求終止服務

積分: 2491


1#
發表於 11-9-28 00:06 |只看該作者
結婚四年, 之前一年唸住玩下, 點知過咗三年都未有,身邊的人一個一個報喜,幾時到我?


複式洋房

積分: 269


37#
發表於 11-10-15 02:07 |只看該作者

回覆 回覆:hellokikiinhere的帖子

hellokikiinhere, 請問你睇邊個中醫呀? 可否pm 資料比我? 我都想調理下身體先。 Thankss




用戶要求終止服務

積分: 2491


36#
發表於 11-10-15 00:26 |只看該作者

回覆:等咗三年以上的jm~~ 一齊share下~~

今朝同今晚再用綠仔, 都係淺線,但比之前明顯,唔知有無機呢?但少少唔舒服都無,無肚痛,無胸痛,我係咪發緊夢?




大宅

積分: 2400


35#
發表於 11-10-14 01:31 |只看該作者

回覆:magmagmag 的帖子

等妳好消息^^





大宅

積分: 2400


34#
發表於 11-10-14 01:24 |只看該作者

回覆:alisonwong82 的帖子

Same case too!!




大宅

積分: 2400


33#
發表於 11-10-14 01:23 |只看該作者

引用:我都等左5年都未有,+有時真係唔想點解唔想

原帖由 lingyee0310 於 11-09-28 發表
我都等左5年都未有, 有時真係唔想點解唔想生個d就咁易有, 想生個d就等極都未有 ...
我都想知點解




用戶要求終止服務

積分: 2491


32#
發表於 11-10-14 01:11 |只看該作者

回覆:等咗三年以上的jm~~ 一齊share下~~

等好消息中day 32,忍唔住用綠d check (not morning urine), 有條淺線!好緊張!聽日再朝早再check !




複式洋房

積分: 437


31#
發表於 11-10-13 15:21 |只看該作者

引用:七年前的傷痛令我不敢去try,加上冇調理。

原帖由 hellokikiinhere 於 11-10-11 發表
七年前的傷痛令我不敢去try,加上冇調理。三年後想要,但看中西醫都冇用,中醫都睇左幾個每個都半年以上, ...
真係恭喜你啊,好戥你開心~~




複式洋房

積分: 495


30#
發表於 11-10-13 04:02 |只看該作者
我都結咗婚快6年啦,試咗差不多4年都係唔我, 有時都好失望,都唔知係咪應該試落去!眼見身邊朋友一個一個大肚,真係好難受!
執子之手, 與子偕老


用戶要求終止服務

積分: 2491


29#
發表於 11-10-13 01:20 |只看該作者

引用:七年前的傷痛令我不敢去try,加上冇調理。

原帖由 hellokikiinhere 於 11-10-11 發表
七年前的傷痛令我不敢去try,加上冇調理。三年後想要,但看中西醫都冇用,中醫都睇左幾個每個都半年以上, ...
恭喜!唔知我係咪下一個幸運兒?今日仲未見m 小姐,但又無咩唔舒服,用紅d 有條淺線!唸住過幾日先驗,好想~




大宅

積分: 1872


28#
發表於 11-10-11 23:02 |只看該作者

回覆:等咗三年以上的jm~~ 一齊share下~~

七年前的傷痛令我不敢去try,加上冇調理。三年後想要,但看中西醫都冇用,中醫都睇左幾個每個都半年以上,但都冇用。終於今個中醫幫到我,半年ok左。所以大家不要氣餒,加油!




別墅

積分: 968


27#
發表於 11-10-11 22:55 |只看該作者

回覆:等咗三年以上的jm~~ 一齊share下~~

我都等咗超過三年
就35歲,已經周身病痛
做咗多次ivf,又要等 fet
但我不會放棄!大家一齊努力呀!




別墅

積分: 516


26#
發表於 11-10-11 22:54 |只看該作者
第一年小產, 等咗5年了


男爵府

積分: 9408


25#
發表於 11-10-11 21:24 |只看該作者
回覆 Kit_ming 的帖子

其實唔止8年,10年都有喇,我10年前小產咗一次,7年前又小產一次,現在第11年喇,c6都換埋,都bingo唔到,我真係好唔甘心架!!現在33歲喇,真係開始急喇!!
耐心地等待成功


男爵府

積分: 9408


24#
發表於 11-10-11 10:04 |只看該作者

回覆:magmagmag 的帖子

我等咗8年之嘛



點評

magmagmag  8年  發表於 11-10-11 20:41
耐心地等待成功


別墅

積分: 788


23#
發表於 11-10-11 01:22 |只看該作者

等咗三年以上的jm~~ 一齊share下~~

我結咗婚五年,做咗三次IUI 都失敗!等緊做IVF ,希望一次就Bingo 喇



點評

magmagmag  祝你成功~~  發表於 11-10-11 20:41


用戶要求終止服務

積分: 2491


22#
發表於 11-10-11 00:57 |只看該作者

回覆:等咗三年以上的jm~~ 一齊share下~~

今日day 29 (平時cycle 好準29日), 未見m 小姐,唔知有無機呢?今個月轉咗hea 工等生b,希望皇天不負有心人啦!




伯爵府

積分: 15466

好媽媽勳章


21#
發表於 11-9-30 18:31 |只看該作者
Sicitsoi 發表於 11-9-30 00:58
我諗試咗一年都唔得就要試人工唔好嘥時間

你應該係咪都排左先,到時如果未bingo,時間就0岩0岩好一年啦~排都有排排呀~


複式洋房

積分: 437


20#
發表於 11-9-30 12:31 |只看該作者

回覆:等咗三年以上的jm~~ 一齊share下~~

我都就快35喇,不過之前因為屋企嘅事一直都唔可以生住,而家諗住開始啦,但奈何自己身體唔好,成日都唔係有念珠菌就係發炎,都唔可以開工,好煩~~




子爵府

積分: 13784


19#
發表於 11-9-30 11:09 |只看該作者
me too!!!等咗2年.....................下年35, 呢2年, 身邊>15個BB出世

7月尾試咗1次natural IUI, 放完丁丁4日後, c6入廠, 9月初仲做埋手術, 要推遲QM個期至Dec.........., 不過我堅信上天從未離棄我!

各位, 唔好唔放過自己, 養好身子, 留得青山在, 哪怕無柴燒!!

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo