想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1683

畀面勳章


1#
發表於 11-9-28 15:04 |只看該作者
本身m期唔準, 試左6個cycle都未bingo,
所以想試下食呢d產品, 但係又唔知邊隻好,
唔知有無jm可以分享下呢???


大宅

積分: 3643


50#
發表於 11-10-6 11:06 |只看該作者

回覆:GremlinsYY 的帖子

肌廇




男爵府

積分: 5519

陪月勳章


49#
發表於 11-10-5 23:41 |只看該作者
jessying 發表於 11-10-5 23:31
請問你係咪食我果隻牌子的維生素吖
卵子維生素好似係得一隻, FETILAID.

其實我可能唔食得架, 因為我有肌瘤... 不過我月尾就做手術, 所以今個月博一博.
感謝有"你"~


大宅

積分: 3643


48#
發表於 11-10-5 23:31 |只看該作者

回覆:GremlinsYY 的帖子

請問你係咪食我果隻牌子的維生素吖





大宅

積分: 3643


47#
發表於 11-10-5 23:30 |只看該作者

回覆:GremlinsYY 的帖子

吾好理咁多你快d開工
我啱啱開完工, 做緊倒立腳




男爵府

積分: 5519

陪月勳章


46#
發表於 11-10-5 23:03 |只看該作者
jessying 發表於 11-10-5 17:37
其實我覺得未bingo吾緊要,但要有m 囉,我本身吾準今個月剛開始食呢隻野,希望會幫我排egg啦!
最近見好多j ...

我同你一樣呀... 第一次食卵子維生素. 尋日紅D50%, 今日已經無線, 而且體溫有跌... 係咪今日排卵呢!?
感謝有"你"~


大宅

積分: 3643


45#
發表於 11-10-5 17:37 |只看該作者

回覆:Caiecaie 的帖子

其實我覺得未bingo吾緊要,但要有m 囉,我本身吾準今個月剛開始食呢隻野,希望會幫我排egg啦!
最近見好多jm 小x 有點心傷
我想請問你,你有冇用紅d?我有用但得一次有50%跟住就得個控,我吾記得用哈哈笑,而家吾知點算好




大宅

積分: 3119


44#
發表於 11-10-5 14:25 |只看該作者
回覆 jessying 的帖子

我食左2-3星期左右呀~~本身21日黎一次M,都準既,不過其實怕黎得咁密其實唔知有冇排EGG呵~~

上個月食左幾日之後,本身21日變左26日先黎M~
之後我排EGG時有努力DO DO,
依家今日距離DAY1 第21日~未黎M呵,如果唔中應該26日再黎呢~
所以我都覺得食左之後D M會SET返 26-28日一次~

大家加油呢~


大宅

積分: 2896


43#
發表於 11-10-4 03:09 |只看該作者
本帖最後由 bbklam 於 11-10-4 03:11 編輯

回覆 qqj 的帖子

哩個我都係聽個中醫講, 不過 B 雜入面包含葉酸, 其實都冇衝突o既~~
加上我本身係少食菜 & 生果, 醫生建議我食 B 雜可能令到整個人身體健康 d, 卵子形成得好 d 掛 ~~


珍珠宮

積分: 30303


42#
發表於 11-10-4 00:23 |只看該作者
tize2002 發表於 11-10-1 14:01
回覆 bbklam 的帖子

謝謝妳的回覆!

但我今日去過GxC, 個職員話Big 100同卵子完全無關, 想生b只需食葉酸...


大宅

積分: 3643


41#
發表於 11-10-3 15:45 |只看該作者
回覆 Caiecaie 的帖子

請問你食左FETILAID多久, 好多jm話, m本身準就吾好食, 食左FETILAID會幫助排egg, 我岩岩開始食, 吾知幾時先會bingo呢??


大宅

積分: 3012


40#
發表於 11-10-3 08:07 |只看該作者

引用:回覆+kamkam528+的帖子 其實我都不是太肥,

原帖由 tize2002 於 11-10-03 發表
回覆 kamkam528 的帖子

其實我都不是太肥,但都唔知點解會有這個病,唉!但聽有這個問題的女仔身體很多毛髮, ...
咁我面有些毛、手腳就好少、但面、身體都有好多暗瘡,是嗎?




大宅

積分: 4801


39#
發表於 11-10-3 00:34 |只看該作者
回覆 bbklam 的帖子

咁可能我看錯左,我應該看了是B雜,萬寧$299一樽!但佢內裡有包括400mcg葉酸。


大宅

積分: 4801


38#
發表於 11-10-3 00:32 |只看該作者
回覆 kamkam528 的帖子

其實我都不是太肥,但都唔知點解會有這個病,唉!但聽有這個問題的女仔身體很多毛髮,不知係不係,我自己腳有些毛,但不很多,面和身都無,最大問題就係經期不準,現在才去正視,都不知會否太遲,因為現在都36。



大宅

積分: 4801


37#
發表於 11-10-3 00:28 |只看該作者
回覆 bbklam 的帖子

謝謝回覆!
咁我諗妳都正常過我很多,因為到現在今年我都係來了三次月經,其實我已有一個小朋友,今年已五歲,這次有真是很lucky,應該要滿足才對,其實現在都係博一次,希望再中六合彩多一次,但自己身體又這樣,唉!

現在已看了中醫兩個月,感覺上好了些,未看中醫前,體溫都係介乎35.8-36.3之間,現在每朝都起碼會係36.4左右,希望再看落去會好一點,現在可以做的都會去做,看西醫,看中醫,做運動,希望可以將體質好些,致於中不中奬,就等上天給我與否!


伯爵府

積分: 19039

畀面勳章 BK Milk勳章


36#
發表於 11-10-2 22:11 |只看該作者
本帖最後由 kamkam528 於 11-10-3 00:05 編輯

回覆 tize2002 的帖子

其實有多囊基本上係冇得醫,因為有多囊d人多數係易肥,從運動入手,其實就係要keep住個體重唔好再肥下去,因為肥對多囊唔好。不過當然做運動點都係有益o架啦。

其實我都唔算太肥,bmi都冇超重,不過真係容易肥但又難減 lor,加上過o左三十年紀都唔細啦..唉...

GNC 400 唔駛咁貴ka wo,前幾個月買做promote都係$6x 咋wo...





大宅

積分: 2896


35#
發表於 11-10-2 19:48 |只看該作者
回覆 tize2002 的帖子

你係講GXC 葉酸 400mcg?? 我印象中唔洗 $299 咁貴架喎

定係你講維他命 B雜?? B 雜我就記得好似要 $2XX

係呀, 未有唔洗食咁多架, 每日有 400 mcg 葉酸已經好夠喇, 雖然多咗o既為流出
但無謂o徒丫嘛, 夠就可以
有咗就要每日 800mcg, 到時食2粒就 OK


大宅

積分: 2896


34#
發表於 11-10-2 19:44 |只看該作者
回覆 c9yo 的帖子

係呀, 正面 d 諗, 可能 bb 想o係媽媽有最好準備下先出現

唔好咁灰心, 亦都唔好咁緊張
我睇 BK, 好多媽媽試咗好耐都冇, 諗住放棄 o既時候又有咗
壓力會影響情緒, 媽媽冇壓力, bb 好快出現架喇


大宅

積分: 2896


33#
發表於 11-10-2 19:41 |只看該作者
回覆 tize2002 的帖子

我 d 經期係極唔準架, 因為我都係有多囊o既問題, 所以經期唔準係一個常見 o既問題

我以前唔知自己有咁 o既問題, 以為 keep 住個幾兩個月先黎一次係冇問題
因為以前聽 d 人講, 只要唔係突然間亂就 OK, 結果哩個錯誤信息就呃咗自己十幾年
我今年 6月先第一次睇婦科有照聲波, 個醫生就講總之每個月都唔定都係唔正常

我過去一年o既周期如下:

period: (與下次day 1 相隔日子)
4/9-10/9 : 40
14/10-19/10: 39
22/11-26/11: 43
10/1-15/1: 49
25/2-1/3: 44
10/4-16/4: 45
25/5-31/5: 33
27/6-2/7: 41
6/8-12/8

其實我 1年黎得 8 次M, 真係每次都係估唔到幾時黎, 係唯有睇自己 d 分泌物架咋
之前我未 plan 生小朋友, 所以都唔理分泌物哩 d 野, 到想生 o既時候先留意
真係每次 M 後13-14 (正常女性) 日, 應該會有幾日分泌物多 d, 我地哩 d 多囊o既女仔, 可能要廿幾日先有
咁就要把握機會, 哩幾日努力

不過我擔心你係冇排卵, 因為我有個 fd 又係多囊, 佢又係 3個月冇黎, e生叫佢記低一個月o既體溫比佢睇
佢睇完之後先知原來我個 fd 冇排卵, 所以 3個月都冇 M 黎, 哩個就同壓力冇關 (因為有 d 人 M 遲黎, 係因為壓力), 但我個 fd 就明顯關多囊o既問題, 結果醫生開咗藥比佢食, 食咗一個月就有返排卵

anyway, 真係好想鼓勵你正面 d 睇, 我個情況都唔係好你好多, 但都好幸運地有咗

所以千祈唔好灰心, 要有正能量, 同埋唔好比壓力自己
早早成功係 bonus, 試咗幾個月都未有, 只係時間未到 o者, 真係試咗一年都唔得, 就要睇下會唔會輸卵管塞 or 其他原因 eg. 會唔會男方出現問題 (coz 我有個 fd 個個月都好準, 而且乜野婦科問題都冇, 本來打算 check 輸卵管, 後來先知, 原來係男方 o既丁丁形態唔OK, so 女方就算睇中醫又好, 食 d 乜野藥都好, 都好似冇乜幫助, 最後要男方都一齊食藥, 衣家都試梗)

加油呀!!!


大宅

積分: 2896


32#
發表於 11-10-2 19:19 |只看該作者
回覆 mama_2001 的帖子

係呀, 未生之前食定葉酸打打底, 亦都係減低早產 o既風險

其實平時食菜都有葉酸, 但因為經過烹調及清洗, 可能都流失唔少, 所以一般都建議額外買補充劑
有 d 人有咗先食, 其實就已經遲咗, 因為頭三個月係極需要葉酸, 有 d 人到發現自己有時, 已經過咗哩個黃金期, so 早 d 食係有著數

服葉酸一年減早產風險 (東方:2009年5月15日)
http://orientaldaily.on.cc/cnt/lifestyle/20090515/00304_002.html

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo