想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 2240


1#
發表於 11-9-28 15:34 |只看該作者
我上次m係9月3日cycle30-32,應該18號(day16)排卵,呢幾日都有keep check 紅d,
昨天day25紅d都係同之前一樣得個控,仲好心急咁用埋clearblue digital,結果係失望,
到夜晚又再死心不息咁check多次紅d,今次好似深左dd,但係明明朝早用clearblue都
冇,叫自己唔好諗多左啦...今朝諗住玩多一次紅d啦,真係深色左,即刻試埋綠d同萬0牌,
又真係有個印喎...?但係昨天先用完cb係冇,同埋聽其他jm講,綠d係要到m期先有反應,
我仲有成4,5日喎,咁快有反應?係咪我眼花??@_@


別墅

積分: 645


40#
發表於 11-9-29 19:25 |只看該作者
emily7676hk 發表於 11-9-29 16:47
其實大家成日話胸痛係點的?我m係無胸痛, 而上次bingo時都無(而後來小x咗). 係大約8week時先覺得漲咗. 係咪 ...

我上一胎陀左39周...一直都無胸痛同胸漲~~


別墅

積分: 645


39#
發表於 11-9-29 19:23 |只看該作者
ddaa 發表於 11-9-29 18:54
我有谷M FEEL呀, 所以又打定輸數喇

其實懷孕初期都有黎m ge感覺..我上一胎係咁..成日都以為自己黎m..但m一直都無黎..直到驗到bingo~
唔好咁快打定輸數..祝你好孕~


大宅

積分: 1977


38#
發表於 11-9-29 19:06 |只看該作者
希望大家一齊bingo


男爵府

積分: 8621


37#
發表於 11-9-29 18:54 |只看該作者
我有谷M FEEL呀, 所以又打定輸數喇


大宅

積分: 2240


36#
發表於 11-9-29 18:53 |只看該作者

回覆:emily7676hk 的帖子

應該唔係人人有架,=谷m痛都係一dd人有




大宅

積分: 1329


35#
發表於 11-9-29 17:58 |只看該作者

回覆:好似真係中左!?






大宅

積分: 2563


34#
發表於 11-9-29 16:47 |只看該作者
其實大家成日話胸痛係點的?我m係無胸痛, 而上次bingo時都無(而後來小x咗). 係大約8week時先覺得漲咗. 係咪未必人人都會痛?


大宅

積分: 2240


33#
發表於 11-9-29 16:33 |只看該作者

回覆:好似真係中左!?

如果真係有咗,紅綠d幾耐先會深d呢?有啲擔心




大宅

積分: 3987


32#
發表於 11-9-29 12:30 |只看該作者
我宜家都有谷m feel,同平時m前一樣,


男爵府

積分: 9064

畀面勳章 wyeth冷知識勳章 爸B勳章


31#
發表於 11-9-29 02:56 |只看該作者

回覆:好似真係中左!?

恭喜哂




大宅

積分: 2142


30#
發表於 11-9-28 23:05 |只看該作者
恭喜


別墅

積分: 627


29#
發表於 11-9-28 22:57 |只看該作者

回覆:kittenlucky 的帖子

Thanks!!!希望大家一齊bingo!!!




珍珠宮

積分: 48611

虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 食得好勳章 美好大世界2017勳章


28#
發表於 11-9-28 22:52 |只看該作者
kittenlucky 發表於 11-9-28 22:26
等你好消息
我都希望可以有好消息分享


大宅

積分: 2240


27#
發表於 11-9-28 22:50 |只看該作者

回覆:sweetyasmin 的帖子

多謝定你先,不過未肯定,條線(應該話個控)真係好淺色




大宅

積分: 2240


26#
發表於 11-9-28 22:47 |只看該作者

回覆:Galli 的帖子

聽其他jm講,cb係好準呀




禁止訪問

積分: 7068


25#
發表於 11-9-28 22:31 |只看該作者

回覆:kittenlucky 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 627


24#
發表於 11-9-28 22:29 |只看該作者

回覆:kittenlucky 的帖子

我想問下你cb-d係咪準d架?:;pppp:




大宅

積分: 2240


23#
發表於 11-9-28 22:26 |只看該作者

回覆:qqlun 的帖子

等你好消息




珍珠宮

積分: 48611

虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 食得好勳章 美好大世界2017勳章


22#
發表於 11-9-28 22:21 |只看該作者
kittenlucky 發表於 11-9-28 22:12
其實又真係冇乜特別feel,係前幾日至依家間唔中都有少少谷m feel,但又冇平時咁痛,有時都會諗係自己心理作 ...

我宜家都有胸痛同谷m feel,同平時m前一樣,
我諗住過多幾日先check!!

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo