婆媳關係

跳至

首頁

尾頁
   0


洋房

積分: 73


1#
發表於 11-9-28 16:22 |只看該作者
喺呢度呻嘅都係媳婦呻奶奶賤呻姑仔衰。我自己又係媳婦又係姑仔角色,平心而論,一段婆媳關係唔一定係媳啱哂婆衰哂。睇得多呢版,日日由媳婦角度諗野,有時好唔全面。我覺得有呢新抱真係好唔識做。
好似我阿嫂,我以前同佢係friend,宜家真係好唔妥佢。
佢同我屋企住,生左bb後好似大哂咁,隨時鍾意就湊下,唔鍾意就丟低俾我媽,即係佢奶奶,自己去街玩。完全無交帶,連上次幾點食奶都唔講低,你夜晚返唔返黎幫bb沖澡又唔講。而家奉旨要幫你湊,奉旨要幫你煮飯洗衫?屋企有工人幫,但你唔該都無句。仲覺得你一行開就有人自動波埋位幫你。
坐月時我媽日日燉野俾佢補,佢反而覺得悶,食來食去嗰d野於是黑口黑面。
成日話娘家點好,又唔見你媽煮野俾你?咁好,你不如搬走?
好多新抱們成日唔記得一點,宜家係你一個加入夫家個家庭一齊住。就算你融入唔到,起碼唔係要一家人就你一個卦?唔鍾意大可搬走。無錢搬咪忍讓下,寄人籬下就係咁,痴住痴食,幫你湊埋你個仔,仲要睇你面色,你咪好着數?唔好忘記,同你住,我地都係無得揀架。你都識做d好嗎?成日周圍呻婆媳關係差,奶奶唔掂。
眼見我媽,佢奶奶好唔開心,我真係睇唔過眼。更珍惜自己同自己奶奶嘅好關係。我覺得做人新抱,自己都要識做d,奶奶唔係奉旨要鍾意你。人地養到個仔咁大都分左俾你,你忍讓少少都唔得?人地幫你湊,你可唔可以唔咁挑剔,多一份感激?
最後,你咁嘅態度對你奶奶,即係你長輩,你個仔第時都會學到十足。
如果你真係攞個心出黎,當大家係家人,相信你周圍同人呻嗰d婆媳問題會少好多。



點評

BINGO_SHOP    發表於 11-10-4 16:40


水晶宮

積分: 51296

2023年兔年勳章


58#
發表於 11-10-3 14:33 |只看該作者
我99就係D仔女面前扮好人!扮好99!!!仔女一唔係度,就比說話我聽!
試過同佢吵架,我將佢講過D難聽說話講番出來,之后佢唔認!
仲扮犙係D仔女面前話明明對我好,唔明我做乜屈佢會講D難聽說話!!!
當時佢D仔女信佢唔會咁衰,當我衰人!!!!
仲有好多過份陰濕野!!(E+我唔講住)
樓主:好媽媽不一定係好99既!!!![指我99!]


大宅

積分: 4672


57#
發表於 11-10-2 13:33 |只看該作者

引用:路過,講下!我覺得你地都糸好幸福既人,我

原帖由 chowqv 於 11-10-02 發表
路過,講下!我覺得你地都糸好幸福既人,我無99,佗住個b,自己媽媽又過左身,得一個細佬又有排都未結婚, ...
同情你無你想要既親人,但係有吾代表係比無既幸福;無只係無人會煩你少左c6以外既人的一點點關心,有只係多样野你要努力去保持好既關係,人同人之間係要互相努力至可相親相愛,不是做新抱或做99吾想關係好,有時迫於無奈,中間好多現實既因素會改變大家關係。




大宅

積分: 1414


56#
發表於 11-10-2 10:31 |只看該作者
美亞 發表於 11-10-2 05:22
我都系人地GE姑9.我弟婦當年都系同我媽媽住.都會有矛盾.但我不偏邦我媽媽.我邦道理.連我弟婦都話我明事理. ...

如果我姑9都好似你甘就幾好,我唔同6299佢地住...但係問題都一樣存在


禁止發言

積分: 16954


55#
發表於 11-10-2 05:22 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 28591


54#
發表於 11-10-2 02:56 |只看該作者
我係人姑9, 雖然我媽同佢新抱既關係唔係好關我事, 但佢地既關係好唔好, 亦都好直接影響到家個屋企既氣氛!我係可以置身度外無權出聲, 但做女既都係有感受既!!!


水晶宮

積分: 67644

wyeth冷知識勳章 畀面勳章 大廚勳章


53#
發表於 11-10-2 01:45 |只看該作者
路過,講下!我覺得你地都糸好幸福既人,我無99,佗住個b,自己媽媽又過左身,得一個細佬又有排都未結婚,夫家又得一個仔!都全無你地講既身份。有時唔明,有呢d關系既人,多數唔多唸珍惜自己有呢個親人,(即糸你地既99,姑9,姑仔,媽媽)。如果覺得邊個受左咩委屈,糸唔糸去“呵”返呢?要咬牙切齒,申張“正義”,對大家關系有幫助嘛?咩人都好啦,好似之前有個mama講,又唔糸殺你全家,做出傷害你人命既事,有必要咁咩?
不知所謂的乙陸!!!


男爵府

積分: 5525


52#
發表於 11-10-2 00:03 |只看該作者
本帖最後由 曈曈媽咪 於 11-10-2 00:28 編輯

樓主~我認同你~
我都係姑仔~又係新抱,仲要係人地阿嫂~
我係呢版同你的見解差唔多~
有部份可能係自家99的問題,所以都幾偏激~
其實有時有D事睇開左就無問題~
做姑仔的~當然心痛自己個MAMA,但亦要想想
嫂嫂外家的情況~好似我嫂嫂咁~同自家人關係唔好~
若嫁左之後,有咩事都係求助無門~做姑仔是否可以支持一下~?!
MAMA呻做囡咪聽佢呻下安慰~佢對住C9都可能真係忍氣吞聲~
即使佢可能真係見人講人話~見~
咁做姑仔一樣可以的~聽完個阿媽呻完~咪再聽個阿嫂呻囉~
唔多LIKE~咪唔好出聲~即使出聲同自己阿哥講好喇~
我自已係架~係阿媽面前咪幫佢,話阿嫂(意指係同阿媽傾心事,無其他人時)
有其他人係度~就梗係幫嫂嫂喇~(因阿媽點都唔會嬲,唔會放上心~)
做新抱的~99唔對,C6唔出聲~咪自己出聲~無謂要C6夾係中間~
唔鍾意見到佢~咪唔好去99家~再唔係就係房囉~
點解自己唔鍾意又要迫人地(C6/兒女)都唔LIKE呢~?!
同男家家人一齊住~受氣係正常的~
試想想~有一個同你無關係,但同你家人有關係的人住係你屋企~
你會點~當然,你梗係話唔會好似99家咁......
第1,2,3日,你當然可以~但之後呢~
到時你都會有氣俾人受~因為對方打擾緊你的生活~
縱使對方由早到晚都唔係屋企~但只要你知佢有1,2HR係家都好~
BTW~我而家唔係同99住,之前係~
SO我都試過受氣~不過將心比心喇~~
你都會唔LIKE~呢個係人之常情~
做人嫂嫂~就大方D~當然咁情況下~都要姑仔的尊重~
關心多少少~如對方有錯,梗係叫C6出聲~
但C6唔肯~作為嫂嫂的都要出聲~
正所謂"長兄為父,長嫂為母"
當然出聲~唔代表要嬲~可以用其他方法喇~
我自己就"哦"既多囉~~

以上個人意見~不喜勿插咁勁~~!


大宅

積分: 1414


51#
發表於 11-10-1 13:44 |只看該作者
bennys 發表於 11-10-1 00:55
說得對 但關姑仔事嗎?

哈哈..呢個問題問得好^^


男爵府

積分: 9064

畀面勳章 wyeth冷知識勳章 爸B勳章


50#
發表於 11-10-1 01:01 |只看該作者

引用:樓主好勇,夠姜喺度出個咁嘅+topic

原帖由 enthalpy 於 11-09-28 發表
樓主好勇,夠姜喺度出個咁嘅 topic





大宅

積分: 1423


49#
發表於 11-10-1 00:55 |只看該作者

引用:其實呢個係一個自古以黎都冇邊個岩邊個錯既

原帖由 Jolin_Yuen 於 11-09-30 發表
其實呢個係一個自古以黎都冇邊個岩邊個錯既話題。

點都好, 本人認為:
說得對 但關姑仔事嗎?




大宅

積分: 4672


48#
發表於 11-9-30 21:23 |只看該作者

引用:其實呢個係一個自古以黎都冇邊個岩邊個錯既

原帖由 Jolin_Yuen 於 11-09-30 發表
其實呢個係一個自古以黎都冇邊個岩邊個錯既話題。

點都好, 本人認為:
你都講得好岩,我几吾中意我奶奶我最多吾出聲吾單獨同佢相處,但點都吾會黑面或者鬧佢,點都忍,忍佢不是因為孝順佢,只係我阿媽教對長輩要尊重,佢點鬧我點都會尊重佢,只係我有家教。



點評

yi_arashi  認同  發表於 11-9-30 22:06


珍珠宮

積分: 44912

2018復活節勳章 BK Milk勳章


47#
發表於 11-9-30 21:15 |只看該作者
其實呢個係一個自古以黎都冇邊個岩邊個錯既話題。

點都好, 本人認為:
奶奶無論點都好, 佢都係奶奶, 佢唔係咀咒你全家, 唔係殺左你, 唔係做咩過份行為, 作為新抱既都必須要忍, 呢樣野係自古中國人話頭"百行以考為先"為道理。
忍既意思係, 你可以唔同佢講野, 但唔可以黑面, 唔可以反鬧...
其實呢樣野都係好令一個男人離唔離開你既原因之一, 而且佔好大因素。
冇男人鐘意個老婆成日對住自己話自己呀媽點點點。

ANYWAY, 一個識做既女人何必要同個老人家去嘈?
嘈到自己嬲之餘, 老公又唔開心(更加想離開)..
再老實講, 你奶奶嘈得你幾多年? 何必同個老人家去計較。

總之都係個句啦, 新抱照顧奶奶係天經地道既事, 鬼叫你係中國人。
唔係叫"啞忍", 只係"個人祟高既修養"。

一個係自己最愛既人既媽媽.
一個係自己最親既人既另一半.
最後攪到又係老公...何.必.呢!

最後就係:
呢個世界上, 沒有一定要服待你的奶奶, 更沒有一定要順從你的新抱。
一個會服待你的奶奶, 就好好珍惜吧!
一個會順從你的新抱, 就好好愛護吧!

點評

kawaiiwaiwai  認同..^^  發表於 11-10-1 13:44
我慶幸我是水瓶星座.
爸爸是我心中的大樹.
媽媽是我一生的偶像.
姐姐是我一世的知己.
弟弟是我生活的依賴.
多多是我平常的歡樂.
一家人嘛!


大宅

積分: 1423


46#
發表於 11-9-30 18:59 |只看該作者

引用:Quote:bennys 發表於 11-9-29 13:33 仲有

原帖由 kawaiiwaiwai 於 11-09-30 發表
甘就緊係啦...佢阿嫂係外姓人呀MA....^^
又岩喎 認命




大宅

積分: 1414


45#
發表於 11-9-30 15:45 |只看該作者
bennys 發表於 11-9-29 13:33
仲有 樓主講到嫂嫂既然溶入唔到就叫佢搬 搬唔係一個人既事 佢冇提過呀哥 只有將責任推去嫂子處 慘 ...

甘就緊係啦...佢阿嫂係外姓人呀MA....^^


瑪瑙宮

積分: 139296

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


44#
發表於 11-9-29 19:47 |只看該作者
世事無完美,無得湊孫時,又話個亞嫂巴閉,唔比bb老人家湊。

點評

美亞  俾佢湊孫時.又周圍呻辛苦.又話阿嫂當佢系工人~  發表於 11-9-29 21:11


複式洋房

積分: 322


43#
發表於 11-9-29 15:50 |只看該作者

回覆:我係姑仔

可憐人必有其可恨之處。




大宅

積分: 3062


42#
發表於 11-9-29 15:32 |只看該作者

回覆:KARYKARYKARY 的帖子

十個認同!




子爵府

積分: 12600

好媽媽勳章


41#
發表於 11-9-29 15:25 |只看該作者
用唔同角度睇件事...會得到唔同既答案...人同人相處...自然有開心有唔開心...有磨擦...有不滿...唯有大家多忍讓...



[url=http://lilypie.com][img]


子爵府

積分: 11977

wyeth冷知識勳章


40#
發表於 11-9-29 15:12 |只看該作者

回覆:Papa_wong 的帖子

最蔽偏激




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo