想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   1


男爵府

積分: 5519

陪月勳章


1#
發表於 11-9-28 21:41 |只看該作者
3月尾小x, 已經試了4個cycle, 仍然失敗!

小x那次, 試了2個cycle就中... 點解小x完, 反而仲難bingo過之前!!! 明明說, 小x後應該更易中!?

我上個月睇過不育醫生(排了1年), 醫生說我之前咁易中, 應該可以靠自己再有, 唔使做iui之類... 但已經4個cycle了, 我應該再試幾耐, 就要去睇專科呢?

感謝有"你"~


大宅

積分: 3991


22#
發表於 11-9-30 16:28 |只看該作者

回覆:totokingdom 的帖子

我係睇緊何永超,但佢唔接新症啦,你可以試下同診所其他醫生。T: 37912200。




大宅

積分: 3991


21#
發表於 11-9-30 16:25 |只看該作者

回覆:navyzero 的帖子

梗係去睇生殖婦產科啦!




大宅

積分: 3062


20#
發表於 11-9-30 15:11 |只看該作者

回覆:Strawberry_2011 的帖子

Please pm me your doctor info!





大宅

積分: 2553

畀面勳章


19#
發表於 11-9-30 14:15 |只看該作者
想請問一下, 如果試左3個cycle都未得
可以去睇咩醫生呢??
THANKS!!


大宅

積分: 3991


18#
發表於 11-9-30 14:04 |只看該作者

回覆:Mochamiu 的帖子

其實生完八週後產檢,醫生話我身體狀況好好,隨時自己幾時有都得,如果做IVF一定最快係生完半年後。100日補完咪得囉,我仲係開刀添!




伯爵府

積分: 15695


17#
發表於 11-9-30 13:59 |只看該作者
回覆 JP908 的帖子

乜隔半年就可以再生架嗱?
唔駛調理下咩?


男爵府

積分: 5422


16#
發表於 11-9-30 13:10 |只看該作者
我都係今年2月流產了(20wk穿水自然生),之後d m唔係好準,近呢3個月先準番d但m量得三日,第四日機本干凈哂,睇中醫話內膜唔夠所以m量少,未有之前起碼4,5日,而家調理中,想年尾再做ivf,真係唔知點解內膜會薄左?


大宅

積分: 1299


15#
發表於 11-9-30 11:21 |只看該作者
回覆 GremlinsYY 的帖子

醫生有機會開排卵藥, 不過我會攞體温表比佢睇, 睇吓有咩問題


大宅

積分: 3356


14#
發表於 11-9-29 18:17 |只看該作者

引用:+本帖最後由+GremlinsYY+於+11-9-29+17:26+

原帖由 GremlinsYY 於 11-09-29 發表
本帖最後由 GremlinsYY 於 11-9-29 17:26 編輯
已pm你喇!




男爵府

積分: 5519

陪月勳章


13#
發表於 11-9-29 17:23 |只看該作者
本帖最後由 GremlinsYY 於 11-9-29 17:26 編輯
Strawberry_2011 發表於 11-9-29 07:35
我有問過醫生,佢話若三次都不成功,可覆診看看。我諗若兩次都吾bingo,我會提早找醫生。你不妨先睇醫生吧 ...

兩次唔成功就睇醫生, 會唔會快左d呀?

你睇邊個醫生, pm我丫~

感謝有"你"~


男爵府

積分: 5519

陪月勳章


12#
發表於 11-9-29 17:21 |只看該作者
fifikong 發表於 11-9-29 17:12
我係4月小今個第2cycle我都諗住今個cycle唔得睇西醫,其實我已睇左中醫半年



...
如果睇醫生, 係咪睇普通婦科?... 應該點同醫生講呢? 話試了幾個月都唔得?... 醫生又會點處理呢?
有無jm分享吓~
感謝有"你"~


大宅

積分: 1299


11#
發表於 11-9-29 17:12 |只看該作者

回覆:小產後再試, 試幾耐要去睇醫生?

我係4月小今個第2cycle我都諗住今個cycle唔得睇西醫,其實我已睇左中醫半年




大宅

積分: 3356


10#
發表於 11-9-29 07:35 |只看該作者

回覆:GremlinsYY 的帖子

我有問過醫生,佢話若三次都不成功,可覆診看看。我諗若兩次都吾bingo,我會提早找醫生。你不妨先睇醫生吧。祝你早孕!



點評

totokingdom  三次都不成功,可覆診?咁快?可否PM話我知邊個醫生?  發表於 11-9-29 11:45


大宅

積分: 3991


9#
發表於 11-9-29 03:06 |只看該作者

回覆:小產後再試, 試幾耐要去睇醫生?

我上年二月小產過,都試咗4個cycles先有,今年六月生咗囡囡囉!Booked咗十二月再做追個龍BB。你都要加油呀!




男爵府

積分: 5519

陪月勳章


8#
發表於 11-9-29 00:21 |只看該作者
原來都有其他小x既jm未有!?

我見我身邊幾個朋友, 小x後好快就再bingo, 而且佢地連中藥/紅D都無食/用... 唉~ 真係同人唔同命~

我好心急, 係因為粒子宮肌瘤已經到達警戒size... 有些西醫叫我做手術先. 有些又建議不如快快生左先, 因為做手術有機會引起其他不良後遺(有案例會塞左輸卵管)... 總總原因, 我當然係想生左先啦~ 心急死人了!
感謝有"你"~


大宅

積分: 2372

畀面勳章


7#
發表於 11-9-29 00:13 |只看該作者

回覆:小產後再試, 試幾耐要去睇醫生?

唉 … 我二月小產,等到而加都未有。

都考慮緊年尾做唔做 IUI or IVF 好 @@




水晶宮

積分: 55158

畀面勳章


6#
發表於 11-9-29 00:08 |只看該作者
唔好咁心急
我小X完到依家經已成年
都仲等緊, 時機成熟就會有ga 啦
放鬆d啦


大宅

積分: 3062


5#
發表於 11-9-28 23:52 |只看該作者
回覆 myhealthybb 的帖子

係?! 有計傾WO!


大宅

積分: 2035


4#
發表於 11-9-28 23:47 |只看該作者

引用:樓主,+我第一次中試左7-8個CYCLES,+X左!+之

原帖由 totokingdom 於 11-09-28 發表
樓主, 我第一次中試左7-8個CYCLES, X左! 之後試左8個CYCLES都係得個吉! 係都係我睇先啦, 你試左4個CYCLES咋 ...
我同你一樣




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo