想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 47239

畀面勳章


1#
發表於 11-9-29 03:57 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 757


12#
發表於 11-9-30 09:20 |只看該作者
忍忍口啦 ~
坐完月食返多d補數啦~


翡翠宮

積分: 86648

馬年勳章 2026勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 育兒性格勳章 趣教勳章 叻叻勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


11#
發表於 11-9-30 03:47 |只看該作者
西醫其實已經算係好自由,但都叫唔好食魚生生蠔,可想而之係真係有一定風險,忍下口啦,要諗下係為左BB好,如果魚生真係有菌,咁對BB係好危險

我都好鐘意食魚生,一生完即刻叫老公去買俾我食,仲有影相留念,記念我為BB忍左口咁多個月,哈哈


大宅

積分: 1406


10#
發表於 11-9-30 03:40 |只看該作者

回覆:viva4ever 的帖子

我的醫生說三文魚生可以食,但一定要新鮮,如果見到表面有膜的魚生就一定不可食。但安全起見,盡量介口囉,真係好想食就一兩片頂住先。





禁止訪問

積分: 47239

畀面勳章


9#
發表於 11-9-30 03:23 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 47239

畀面勳章


8#
發表於 11-9-30 03:22 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4336

畀面勳章


7#
發表於 11-9-29 20:12 |只看該作者

回覆:stupidtaz 的帖子

agree!我懷疑之前食左生冷野,又飲左包奶,跟住肚疴,疴水!當日流血肚痛,入左聯合!




伯爵府

積分: 16204

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


6#
發表於 11-9-29 17:31 |只看該作者
甘如果係為bb好既,介口10個月都無問題架


大宅

積分: 4810


5#
發表於 11-9-29 17:23 |只看該作者

引用:點解有左要戒口呢?我食既野都唔會直接落B

原帖由 viva4ever 於 11-09-29 發表
點解有左要戒口呢?我食既野都唔會直接落BB個肚,係吸收我食左既野既營養,真係有D唔明!

我明白寒涼野 ...
有冇睇報紙?有勁菌,如李斯特菌,分分鐘連bb都保不住!當然,你唔怕可以照食!




大宅

積分: 4810


4#
發表於 11-9-29 17:22 |只看該作者

引用:請問紅提子食唔食得呢? +

原帖由 Monmon0305 於 11-09-29 發表
請問紅提子食唔食得呢?
食得!對bb好,但糖份高,要適量!




複式洋房

積分: 455


3#
發表於 11-9-29 16:08 |只看該作者

回覆:joeywongmy 的帖子

請問紅提子食唔食得呢?




禁止訪問

積分: 24953

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 陪月勳章


2#
發表於 11-9-29 06:35 |只看該作者

回覆:點解有左要戒口

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo