想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


別墅

積分: 645


1#
發表於 11-9-29 12:20 |只看該作者
有無JM懷孕2-3周用CB digital check結果係not pregnant?? 但後期check到係bingo??


別墅

積分: 627


51#
發表於 11-10-5 10:08 |只看該作者

引用:我中醫話太長cycle對受孕機會會減少的,因

原帖由 emily7676hk 於 11-10-05 發表
我中醫話太長cycle對受孕機會會減少的,因為卵子係媽媽體內太久,會老化。我之前cycle 35 days,佢都話我長 ...
可唔可以介紹下中醫比我!唔該!




大宅

積分: 2563


50#
發表於 11-10-5 08:48 |只看該作者

回覆:Galli 的帖子

我中醫話太長cycle對受孕機會會減少的,因為卵子係媽媽體內太久,會老化。我之前cycle 35 days,佢都話我長,不如我介紹佢俾你。我食佢的藥兩星期就正常番。




別墅

積分: 627


49#
發表於 11-10-5 07:55 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Galli+於+11-10-04+發表Thank

原帖由 sisi6 於 11-10-05 發表
等待結果嘅時間真係令人緊張!希望晏d聽到你有好消息!你想生多個仔定女啊?



...
我想生多個仔,驗左未有呀!m又未到!失望!





別墅

積分: 645


48#
發表於 11-10-5 07:36 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+sisi6+於+11-10-04+發表兩個

原帖由 Galli 於 11-10-04 發表
Thanks!!!我又買左曼記明早驗!不過我不抱太大期望!
等待結果嘅時間真係令人緊張!希望晏d聽到你有好消息!你想生多個仔定女啊?




別墅

積分: 627


47#
發表於 11-10-4 20:50 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Galli+於+11-10-04+發表Sisi@

原帖由 sisi6 於 11-10-04 發表
兩個鐘左右有結果,放心抽血抽少少炸!我覺得睇婦科會好d,萬一唔中都會幫你check下有咩問題



...
Thanks!!!我又買左曼記明早驗!不過我不抱太大期望!




別墅

積分: 645


46#
發表於 11-10-4 20:09 |只看該作者

引用:Sisi@仲想問下抽血驗要幾耐先知有無bb?抽

原帖由 Galli 於 11-10-04 發表
Sisi@仲想問下抽血驗要幾耐先知有無bb?抽得多唔多架?即日知唔知架?係咪一定要去婦科check?唔該



...
兩個鐘左右有結果,放心抽血抽少少炸!我覺得睇婦科會好d,萬一唔中都會幫你check下有咩問題




別墅

積分: 627


45#
發表於 11-10-4 19:34 |只看該作者

回覆:sisi6 的帖子

Sisi@仲想問下抽血驗要幾耐先知有無bb?抽得多唔多架?即日知唔知架?係咪一定要去婦科check?唔該




大宅

積分: 2552

畀面勳章


44#
發表於 11-10-4 14:42 |只看該作者
alice139 發表於 11-10-4 14:30
回覆 dollylash 的帖子

請問你睇邊個中醫同埋佢點講?

我睇何樹勛咖,直接同佢講想生bb
BB雞有書讀啦~


別墅

積分: 627


43#
發表於 11-10-4 14:40 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Galli+於+11-10-03+發表仲有

原帖由 sisi6 於 11-10-04 發表
哈哈,我都係八十後但你好叻,大家差唔多年紀,你嘅小朋友咁大個!



...
原來你都係八十後!哈哈!大把時間吖,一定要努力!努力!:;pppp::;pppp:




別墅

積分: 627


42#
發表於 11-10-4 14:33 |只看該作者

引用:我今日都DAY50啦,+Day+45+驗過血唔中,+食左

原帖由 estherbabe 於 11-10-04 發表
我今日都DAY50啦, Day 45 驗過血唔中, 食左3日通經丸, 但都未有m

自己成日都想bingo, 成日係度諗會唔會係 ...
我好細個時已經係兩個月一次m!但係我生兩個都係好容易有!可能係幾次唔避就中!我係今年八月尾先開始無避架,所以以為今次都好容易囉!仲期待緊!m今未到呀!:;pppp::;pppp:




大宅

積分: 1977


41#
發表於 11-10-4 14:30 |只看該作者
回覆 dollylash 的帖子

請問你睇邊個中醫同埋佢點講?


大宅

積分: 2552

畀面勳章


40#
發表於 11-10-4 10:26 |只看該作者
estherbabe 發表於 11-10-4 10:09
其實我d m 一路都唔準gar, 3月既時候都試過over50日, 最後又係食通經丸先有, 不過個次係食通經丸第一日已 ...

我同你類似,你睇吓我呢年嘅來m記錄,我都好難預計到自己cycle係幾多日,最近一次成51日係睇中醫先通到經

第一日

完結日

天數

周期日數

2010/7/12

2010/7/15

4

 

2010/8/11

2010/8/14

4

30

2010/9/9

2010/9/12

4

29

2010/10/14

2010/10/17

4

35

2010/11/27

2010/11/30

4

44

2011/1/3

2011/1/6

4

37

2011/2/2

2011/2/5

4

30

2011/3/10

2011/3/13

4

36

2011/4/9

2011/4/12

4

30

2011/5/11

2011/5/14

4

32

2011/6/10

2011/6/13

4

30

2011/7/31

2011/8/3

4

51

2011/8/30

2011/9/4

6

30

BB雞有書讀啦~


大宅

積分: 1199


39#
發表於 11-10-4 10:09 |只看該作者
dollylash 發表於 11-10-4 10:01
你之前有無試過咁耐唔嚟m?

其實我d m 一路都唔準gar, 3月既時候都試過over50日, 最後又係食通經丸先有, 不過個次係食通經丸第一日已經有m.

6月開始睇中醫之後 cycle 就好準係31 day, 但9月頭開始停左中藥, 原來9月15到既m而家都未見, 有幾日會有m feel, 但好快又無左, 都唔知想點!


別墅

積分: 645


38#
發表於 11-10-4 10:05 |只看該作者

引用:我今日都DAY50啦,+Day+45+驗過血唔中,+食左

原帖由 estherbabe 於 11-10-04 發表
我今日都DAY50啦, Day 45 驗過血唔中, 食左3日通經丸, 但都未有m

自己成日都想bingo, 成日係度諗會唔會係 ...
你有無check過幾時排卵?我地要放鬆心情,一齊再努力過!




別墅

積分: 645


37#
發表於 11-10-4 10:03 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+sisi6+於+11-10-03+發表你d小

原帖由 Galli 於 11-10-03 發表
仲有,雖然我大仔九歲,不過我仲好後生架,都係八十後架
哈哈,我都係八十後但你好叻,大家差唔多年紀,你嘅小朋友咁大個!




大宅

積分: 2552

畀面勳章


36#
發表於 11-10-4 10:01 |只看該作者
estherbabe 發表於 11-10-4 09:52
我今日都DAY50啦, Day 45 驗過血唔中, 食左3日通經丸, 但都未有m

自己成日都想bingo, 成日係度諗會唔會係 ...

你之前有無試過咁耐唔嚟m?
BB雞有書讀啦~


別墅

積分: 645


35#
發表於 11-10-4 10:00 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+sisi6+於+11-10-03+發表你d小

原帖由 Galli 於 11-10-03 發表
你囡囡八個月大就咁快想生多個好犀利呀!希望你快d來m再努力過!快d 並哦!



...
我同我哥哥相差一年幾,所以我都想我嘅小朋友都係咁,大家一齊長大好開心




大宅

積分: 1199


34#
發表於 11-10-4 09:52 |只看該作者
我今日都DAY50啦, Day 45 驗過血唔中, 食左3日通經丸, 但都未有m

自己成日都想bingo, 成日係度諗會唔會係個驗血結果唔岩呢, 係咪d指數唔高所以day 45 check唔到呢.........就黎癲左lar!


別墅

積分: 627


33#
發表於 11-10-3 23:17 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Galli+於+11-10-02+發表我大

原帖由 sisi6 於 11-10-03 發表
你d小朋友咁大個架啦,我個女得八個月大咋我今日抽左血驗係無bb,子宮陀阿女之有嘅瘤依然起度,搵唔 ...
仲有,雖然我大仔九歲,不過我仲好後生架,都係八十後架




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo