想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   5


子爵府

積分: 11748


1#
發表於 11-9-29 16:19 |只看該作者
如用紅d(或其他牌子)測極都無positive的人,可能性如下:

1. 身體因某d原因無LH surge
=> 請教醫生

2. LH surge 短暫而你又miss了
=> 係接近排卵日子或見開始深色少少時測密d

3. LH surge量低
=> 用其他牌子如秀兒或請教醫生

4. 用錯 (見過有人原來浸完唔夠一分鐘見無線就掉、用晨尿等等)
=> 罰抄說明書1000次

5. 其他
=> ???

↓特別留意下(2),下圖網主的測試(第二d牌子,但原理一樣),佢的LH surge 係少過24小時內發生,如果唔係測密d就會miss了



另外網主亦解釋左不宜用晨尿的原因,有興趣可以睇睇...

參考:
http://www.peeonastick.com/opkfaq.html#10
http://www.peeonastick.com/opkfaq.html#12


別墅

積分: 892


15#
發表於 11-9-30 20:50 |只看該作者

引用:Quote:meteoreva+發表於+11-9-30+12:37+咁

原帖由 miffymiffy 於 11-09-30 發表
點樣次次深線法 ? 意思係每一個cycle , 都連續 5-7日都有深粗 ? 定係每個cycle , 都有 1-3日係深粗, ...
應該話無論幾時幾日都有線。我心知多曩機會好大。不過希望有其他可能性。




大宅

積分: 3833


14#
發表於 11-9-30 17:39 |只看該作者
kittybabies88 發表於 11-9-30 13:04
Thanks for sharing!
我正正就係一直都CHECK唔到深粗, 最初用兩個CYCLE,真係見到對照綫出咗就掉,但係之 ...
我第一個cycle都系唔得,全個cycle都系無深粗過,之後就睇中醫食又食排卵藥
第二個cycle有睇中醫,紅D就有深粗喇,當時系Day28,仲以爲系有左,原來系排卵mouth:
第三個cycle都有睇中醫,紅D仲深粗左2日tim,但個cycle就長左
依家第四個cycle Day19,開始有拉絲分泌,希望過多幾日就會check到紅D深粗

所以中醫真系有幫助,我睇西醫,我問佢食排卵藥食幾多次?佢答我‘食到你中左爲止’


大宅

積分: 1022


13#
發表於 11-9-30 17:10 |只看該作者

引用:Quote:kittybabies88+發表於+11-9-30+13:04

原帖由 miffymiffy 於 11-09-30 發表
咁你d 分泌明唔明顯 ?
我啲分泌都係唔似有蛋白拉絲嫁!





瑪瑙宮

積分: 131843

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


12#
發表於 11-9-30 15:43 |只看該作者
kittybabies88 發表於 11-9-30 13:04
Thanks for sharing!
我正正就係一直都CHECK唔到深粗, 最初用兩個CYCLE,真係見到對照綫出咗就掉,但係之 ...



咁你d 分泌明唔明顯 ?


瑪瑙宮

積分: 131843

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


11#
發表於 11-9-30 15:42 |只看該作者
meteoreva 發表於 11-9-30 12:37
咁為何我次次check 都有深線?我checked 唔係bingo.



點樣次次深線法 ? 意思係每一個cycle , 都連續 5-7日都有深粗 ? 定係每個cycle , 都有 1-3日係深粗, 其他日子又係無線 ?


多囊都有人係日日有淺線既.


大宅

積分: 3643


10#
發表於 11-9-30 14:34 |只看該作者
回覆 kittybabies88 的帖子

咁可以點做好嗎????


大宅

積分: 3643


9#
發表於 11-9-30 14:31 |只看該作者
回覆 kittybabies88 的帖子

我個情況同你一樣吖..


大宅

積分: 1022


8#
發表於 11-9-30 13:04 |只看該作者
Thanks for sharing!
我正正就係一直都CHECK唔到深粗, 最初用兩個CYCLE,真係見到對照綫出咗就掉,但係之後這幾個CYCLE都係未見深粗,可能我真係CHECK得唔夠密,我係24小時左右CHECK一次。
我d M好唔準, CYCLE又長, 連體溫都唔正常,如果唔用紅D CHECK幾時排卵,我都真係唔知幾時排


別墅

積分: 892


7#
發表於 11-9-30 12:37 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+meteoreva+於+11-09-30+發表

原帖由 mrslai1314 於 11-09-30 發表
多囊應該係白雪雪的
咁為何我次次check 都有深線?我checked 唔係bingo.




大宅

積分: 1079


6#
發表於 11-9-30 08:14 |只看該作者

引用:不知道。因為時時有線,jm+話多數多襄。我

原帖由 meteoreva 於 11-09-30 發表
不知道。因為時時有線,jm 話多數多襄。我又未去check, 希望攞多D意見。



...
多囊應該係白雪雪的




別墅

積分: 892


5#
發表於 11-9-30 07:32 |只看該作者

回覆:seababy 的帖子

不知道。因為時時有線,jm 話多數多襄。我又未去check, 希望攞多D意見。




禁止訪問

積分: 5607


4#
發表於 11-9-30 00:04 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 torotoro 於 11-09-29 發表如

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6137


3#
發表於 11-9-29 23:46 |只看該作者
THX


別墅

積分: 892


2#
發表於 11-9-29 19:44 |只看該作者

引用:如用紅d(或其他牌子)測極都無positive的人

原帖由 torotoro 於 11-09-29 發表
如用紅d(或其他牌子)測極都無positive的人,可能性如下:

1. 身體因某d原因無LH surge
如用紅d or 其他brand 次次深線,有冇其他可能性(除多襄)
myphoto.jpg




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo