想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 312


1#
發表於 11-9-29 22:33 |只看該作者
如題...


大宅

積分: 4810


11#
發表於 11-10-2 19:59 |只看該作者

引用:回覆+RockMusicLover+的帖子 THX拉!想問大

原帖由 patpatbb 於 11-10-02 發表
回覆 RockMusicLover 的帖子

THX拉!想問大約做一次iui需要幾多錢呀?
Depends on the dose of medicine used. Around $7000 to $8000 in private clinic or hospital.




大宅

積分: 3319


10#
發表於 11-10-2 19:56 |只看該作者

回覆:請問做 iui 放丁丁時, 須唔須要食定止痛藥?

唔痛,冇咩感覺!




男爵府

積分: 6718


9#
發表於 11-10-2 17:44 |只看該作者
回覆 RockMusicLover 的帖子

THX拉!想問大約做一次iui需要幾多錢呀?

點評

RockMusicLover  大約兩萬幾  發表於 11-10-5 00:55


男爵府

積分: 6081


8#
發表於 11-10-1 01:42 |只看該作者
先要用鴨咀鉗,再放一支好幼的管經子宮頸到宮腔裡放精,唔痛咖!只係經過子宮頸時有少少吉吉地。


複式洋房

積分: 312


7#
發表於 11-9-30 17:49 |只看該作者
Thanks all ar


男爵府

積分: 6718


6#
發表於 11-9-30 16:14 |只看該作者
做婦科驗查咁??今即系要用鴨咀鉗嗎? 系點放丁丁架? 我都想知?


伯爵府

積分: 15536

瞓得好勳章 認識瑞士牛牛第一回 畀面勳章


5#
發表於 11-9-30 16:01 |只看該作者
唔需要, 感覺好似做婦科驗查咁.


大宅

積分: 1778


4#
發表於 11-9-30 15:02 |只看該作者
唔需要架
唔痛架
只係有少少漲漲地既感覺...


子爵府

積分: 13784


3#
發表於 11-9-30 10:57 |只看該作者
No need.


大宅

積分: 4810


2#
發表於 11-9-30 10:55 |只看該作者

回覆:請問做 iui 放丁丁時, 須唔須要食定止痛藥?

No need. No pain ga.




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo