想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   0


男爵府

積分: 8819


1#
發表於 11-9-30 01:47 |只看該作者
http://www.hkcd.com.hk/content/2011-09/29/content_2818505.htm

2天前在電視中聽到台灣小s成孕的心得,有一句話令我深刻的,<小S表示不要給自己壓力太大,還說老天爺愛開玩笑,當越不想生小孩時,將越有機會懷孕>.......................唔同老天爺真的愛與我們鬥氣?

看後自己似乎有點想通了...................
希望大家有個開心的孕前回憶!!!


大宅

積分: 2303


27#
發表於 11-10-2 18:20 |只看該作者
回覆 MW148 的帖子

Take Care!明白你心情,大家一齊努力,順其自然啦!:D


大宅

積分: 1729


26#
發表於 11-10-2 00:52 |只看該作者
好似佢咁已經有兩個女就好喇,而家仲有第三個,大S都好心急啦~~


男爵府

積分: 8819


25#
發表於 11-10-2 00:37 |只看該作者
回覆 ggkung 的帖子

我同您的經歷好相似,我上年10都係在無心理準備的情況下有左,仲要係什麼排卵的知識都無的情況下,傻下傻下有左,到知道時已經6week多了,什麼葉酸、維他命都無食過!不過在3月中 check到bb結構有問題而做了個傷痛的決定..............之後一直有中醫調理,但到現在仍然未bingo...........家中bb的物品仍然keep住在bb房...............

這半年可怕的日子過去了,自己好像想通了,都希望各jm能夠有個快樂的孕前回憶……
我同c6都商量過,這個月開始唔再check紅d 綠d同探熱了.......有的野要來就要來,我們強求不了...............


男爵府

積分: 6137


24#
發表於 11-10-2 00:35 |只看該作者
add oil every jm


大宅

積分: 2699


23#
發表於 11-10-2 00:29 |只看該作者
是啊!一齊努力


男爵府

積分: 8819


22#
發表於 11-10-2 00:24 |只看該作者
回覆 babyfatleg 的帖子

m前的徵像好多時都玩到我們氹氹轉......................來m個日唔多唔少都有的失落!
但大家都要堅持下去!


男爵府

積分: 8819


21#
發表於 11-10-1 03:23 |只看該作者
回覆 kittybabies88 的帖子

大家繼續加油!

等待大家的好消息!!


男爵府

積分: 8819


20#
發表於 11-10-1 03:07 |只看該作者
回覆 navyzero 的帖子

深感認同,這裡每個jm都有她的故事,當中有苦有甜,我們根本唔知道上天何時會派個bb俾自己,而唯一我們可以做的是要建立個開心快樂的身心去等待緣份的來臨................我們現在的情況好比六合彩,縱使每期都去風水好的投注站有買彩票,都唔代表會中獎.....................................其實我都係大家學習下愛自己的生命、愛自己所擁有、更重要的係要學習去嚮受生活...................結果我們是控制不來!我們何不以感恩的心去等待呢!

「有心栽花花不開,無心插柳柳成蔭」這句說話又好像有點意思吧!

點評

fd0604  嘩~睇完我即刻點哂頭呀~「有心栽花花不開,無心插柳柳成蔭」&lt;--正呀~  發表於 11-10-1 03:17


大宅

積分: 1977


19#
發表於 11-10-1 01:27 |只看該作者
總之一句, 放開心情, 上天一定會幫我地有bb嫁。


大宅

積分: 2372

畀面勳章


18#
發表於 11-10-1 00:28 |只看該作者

回覆:小s成孕心得!!

咁我都要講番句:"唔恨生呀""唔恨大肚呀"

哈哈哈




大宅

積分: 2372

畀面勳章


17#
發表於 11-10-1 00:27 |只看該作者

回覆:小s成孕心得!!

咁我都要講番句:"唔恨生呀""唔恨在肚呀"

哈哈哈




大宅

積分: 3466


16#
發表於 11-9-30 21:41 |只看該作者

回覆:小s成孕心得!!

我覺得心情真係好影響架,第一個cycle好緊張,所有人地話有左時既感覺都出現哂,以為自己真係咁好采,點知.....跟住同自己講,以後有任何感覺都係幻覺。之後我等bingo期間當無任何事,只係同自己講係自己過敏。唔用紅d,唔理體溫,唔理哈哈笑。好幸運地,無幾耐,喺一個完全覺得無機會,等M黎既cycle M就係無黎。姐妹們!大家努力呀!忘記一切,放鬆心情!祝早孕!




翡翠宮

積分: 93930

馬年勳章 2026勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 畀面勳章


15#
發表於 11-9-30 17:51 |只看該作者

回覆:小s成孕心得!!

其實,我朋友都打算婚後不生b,點知意外有左,仲約埋醫生打算ko佢,因為經濟和買了屋,間屋又細,但去到醫生度,還是不忍心,最後也生了,一家三口好快樂呀
難道唔好計就會中??mouth:



◕順其自然啦~♥ ◕


大宅

積分: 2303


14#
發表於 11-9-30 17:51 |只看該作者
好多人都話吾好太大壓力,越想有越無,我都親自體驗過~上年11月無心理準備下懷有第一胎(任何野都無計,仲一撃即中),可惜今年2月小產了,過了三個月休養期後,想再有,刻意在6/7/8/9月計排egg期,直到現時,都未成功懷孕!個天係咁ga啦!真係要講句"吾恨懷孕呀""吾恨懷孕呀""吾恨懷孕呀":;pppp:


複式洋房

積分: 243


13#
發表於 11-9-30 16:44 |只看該作者


複式洋房

積分: 243


12#
發表於 11-9-30 16:34 |只看該作者
回覆 sisi6 的帖子

係喎! 個個誓神劈願話唔生嗰啲, 就最早生得出, 反而我哋呢啲日日叫住想生b嘅就生極都生唔出...。我覺得佢哋係咁講架啫, 只係唔想比有咁大壓力。


大宅

積分: 2699


11#
發表於 11-9-30 16:23 |只看該作者
M小姐遲咗,腰痛又以為有咗...


大宅

積分: 2553

畀面勳章


10#
發表於 11-9-30 13:40 |只看該作者
其實佢都講得幾O岩既.....
唔想生既人唔會有我地咁多野諗, 又要量體溫, 又紅D, 綠D, 哈哈笑....
壓力咁大, 就算有都變無啦~~

我之前都好大壓力, 試左成年都無
連我老公都話我咁樣佢都覺得壓力好大
咁有個月我只係KEEP住量體溫, 其他咩都唔驗
可能個人輕鬆左, 咁就中左啦...不過都只係KEEP到兩個月
但起碼我知道原來個人輕鬆D係真係有幫忙嫁
各位JM都唔好比咁大壓力自己同身邊既人
宜家我只好相信個天為我安排囉~~


別墅

積分: 645


9#
發表於 11-9-30 10:28 |只看該作者
我個Jm結婚時講都唔想咁快有bb..點知結左婚一兩個月就有左...生完後又話唔想生第二個...三個月後又有左~

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo