想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 5664

畀面勳章 BK Milk勳章


1#
發表於 11-9-30 09:46 |只看該作者
今朝用 clear blue digital check 1-2 (day 23), 唔知可唔可靠, cycle 25days


男爵府

積分: 8846

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


50#
發表於 11-10-2 10:46 |只看該作者
回覆 MaryB 的帖子

恭喜哂
          


男爵府

積分: 7798


49#
發表於 11-10-2 10:15 |只看該作者

引用:咁我day+32+check+佢話我not+pregnant+就no

原帖由 Azsxdcfv 於 11-10-02 發表
咁我day 32 check 佢話我not pregnant 就not pregnant ?
咁你本身cycle 幾多我cycle 通常27-29, 嗰次我day29 check, show not pregnant, 跟住就黎 M:




子爵府

積分: 14837


48#
發表於 11-10-2 08:15 |只看該作者
恭喜


別墅

積分: 637


47#
發表於 11-10-2 06:55 |只看該作者

回覆:lw1123 的帖子

咁我day 32 check 佢話我not pregnant 就not pregnant ?




別墅

積分: 638


46#
發表於 11-10-1 23:59 |只看該作者

回覆:clear blue digital 準確度高唔高

真係一分錢一分貨,clearblue digital 係好準,又唔係生好多個,千祈唔好買 manning 牌驗完仲一頭 mo 水!樓主恭喜你呀!



點評

manionb  thanks......祝大家早孕  發表於 11-10-2 00:10


男爵府

積分: 5664

畀面勳章 BK Milk勳章


45#
發表於 11-10-1 23:22 |只看該作者
本帖最後由 manionb 於 11-10-1 23:23 編輯
manionb 發表於 11-10-1 17:34
回覆 yee609 的帖子

book 左位未? 諗住係邊間醫院生呀?

yee609, 我都可能喺東區生呀^^ 咁橋


別墅

積分: 592


44#
發表於 11-10-1 22:38 |只看該作者

clear blue digital 準確度高唔高

恭喜哂




別墅

積分: 592


43#
發表於 11-10-1 22:38 |只看該作者

clear blue digital 準確度高唔高

恭喜哂




大宅

積分: 3515


42#
發表於 11-10-1 22:13 |只看該作者

引用:回覆+yee609+的帖子 book+左位未?+諗住係

原帖由 manionb 於 11-10-01 發表
回覆 yee609 的帖子

book 左位未? 諗住係邊間醫院生呀?
仲未book 呀!我打算下個星期先睇醫生!




大宅

積分: 4725


41#
發表於 11-10-1 18:16 |只看該作者
呢排好多jm都中o左, 好開心


男爵府

積分: 5664

畀面勳章 BK Milk勳章


40#
發表於 11-10-1 17:34 |只看該作者
回覆 yee609 的帖子

book 左位未? 諗住係邊間醫院生呀?

點評

yee609  book咗喇......諗住喺東區生,你呢??  發表於 11-10-1 23:12


男爵府

積分: 5664

畀面勳章 BK Milk勳章


39#
發表於 11-10-1 16:59 |只看該作者
MaryB 發表於 11-10-1 14:18
我cycle 26-27 右左!
我cycle 24-25 days, 我地有可能同一日生


大宅

積分: 3515


38#
發表於 11-10-1 14:18 |只看該作者

引用:Quote:MaryB+發表於+11-10-1+09:52+我都係

原帖由 manionb 於 11-10-01 發表
我地都係 3weeks 4days ar, 你cycle 幾多日呀
我cycle 26-27 右左!




大宅

積分: 3117


37#
發表於 11-10-1 12:30 |只看該作者

回覆:clear blue digital 準確度高唔高

唔好估啦,快d book個醫生睇下啦,政府、私家都要快book,尤其私家勁快full




大宅

積分: 1135


36#
發表於 11-10-1 12:23 |只看該作者

回覆:clear blue digital 準確度高唔高

我覺得哩個牌子好準架
我先用綠d驗到,再用clearblue驗就出左2-3w la
而家已經9w la




男爵府

積分: 5664

畀面勳章 BK Milk勳章


35#
發表於 11-10-1 11:53 |只看該作者
MaryB 發表於 11-10-1 09:52
我都係今日check 左!bingo 左!今日先day 24 !吾知幾時先去睇醫生好!

我地都係 3weeks 4days ar, 你cycle 幾多日呀


男爵府

積分: 5664

畀面勳章 BK Milk勳章


34#
發表於 11-10-1 11:50 |只看該作者
yee609 發表於 11-10-1 01:07
恭喜哂
clearblue digital好準架,我嗰時都係day23驗到pregnant1-2架

我認得你個史迪仔icon呀~ 我都好鍾意 ~ 你係咪上個月bingo個位

點評

yee609  係呀......好記性^^
我係上個月post 話bingo嗰個呀!! yeah~可以一齊交流吓  發表於 11-10-1 14:58


大宅

積分: 2896


33#
發表於 11-10-1 10:36 |只看該作者
回覆 MaryB 的帖子

恭喜哂呀!!


不過過多 1 wk 去會好 d
因為出面 d 私家用 d cheap 野, 敏感度低 d
可能連淺線都出唔到, 如果淺線都出唔到, 有 d 醫生會叫你遲多一wk 去睇
so 冇謂 side 錢, 等多 1 wk 先去 check 都未遲, 因為到時你都應該仲 bk 到醫院 o既~~


大宅

積分: 3515


32#
發表於 11-10-1 09:52 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+manionb+於+11-09-30+發表今

原帖由 sonic_bebe 於 11-09-30 發表
我都係用cb digital 驗架, 我果時都係驗到1~2 week,你要大約day 30 之後去診所驗, 等醫生比張証明你去book ...
我都係今日check 左!bingo 左!今日先day 24 !吾知幾時先去睇醫生好!




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo