想生BB

跳至

首頁
12345...7

尾頁
   0


大宅

積分: 4386


1#
發表於 11-9-30 10:29 |只看該作者
我9月1 day 1,通常28~29日M姐姐就會到,但係到目前距都未離,個肚係有小小唔舒服,唔用晨尿驗唔驗到?




男爵府

積分: 7674


127#
發表於 11-10-1 23:09 |只看該作者

引用:我一起身,屙尿個時....屙左一pat深紅色的

原帖由 iam.chili 於 11-10-01 發表
我一起身,屙尿個時....屙左一pat深紅色的姐哩狀物體
R u ok? M or what?
take care




大宅

積分: 4386


126#
發表於 11-10-1 11:23 |只看該作者

回覆:今日驗棒棒睇唔睇到結果?

我一起身,屙尿個時....屙左一pat深紅色的姐哩狀物體




大宅

積分: 4037

好媽媽勳章


125#
發表於 11-10-1 10:17 |只看該作者

回覆:今日驗棒棒睇唔睇到結果?

如果一般情況有淺線,買cb digital 會check到,咁先confirm 係唔係有,又唔洗心掛掛,因為診所用的驗孕又係近似綠d個類,早期未必check 到。





大宅

積分: 4037

好媽媽勳章


124#
發表於 11-10-1 10:13 |只看該作者

回覆:iam.chili 的帖子

萬0牌個樣同綠d差不多,係多左個套,好流law個樣。





大宅

積分: 1843


123#
發表於 11-10-1 04:45 |只看該作者

回覆:iam.chili 的帖子

我有聽過太早去診所係會check唔到,因為唔係晨尿,除非你留起帶去,cb好準,你試下啦!




男爵府

積分: 9064

畀面勳章 wyeth冷知識勳章 爸B勳章


122#
發表於 11-10-1 04:03 |只看該作者

引用:流啡通常會點?流量多少?我依嘉一陣又流小

原帖由 iam.chili 於 11-09-30 發表
流啡通常會點?流量多少?我依嘉一陣又流小小,隔一陣又流小小
我上胎作小產都係咁




別墅

積分: 637


121#
發表於 11-10-1 02:36 |只看該作者

引用:我講完個情況,醫生講左句「甘牙煙!」之後

原帖由 iam.chili 於 11-09-30 發表
我講完個情況,醫生講左句「甘牙煙!」之後叫我驗尿
係咪婦科?




別墅

積分: 637


120#
發表於 11-10-1 02:31 |只看該作者

回覆:iam.chili 的帖子

Day 31




大宅

積分: 4386


119#
發表於 11-10-1 00:04 |只看該作者

引用:Chili,過幾多日再返醫生度? +

原帖由 cc_ivy 於 11-09-30 發表
Chili,過幾多日再返醫生度?
醫生話,如果過多幾日月經都未尼就睇醫生,尼左就唔洗




男爵府

積分: 5940


118#
發表於 11-9-30 23:39 |只看該作者

回覆:今日驗棒棒睇唔睇到結果?

Chili,過幾多日再返醫生度?




大宅

積分: 4386


117#
發表於 11-9-30 23:29 |只看該作者

引用:我無睇到支驗孕棒,但醫生話我係WEAKLY+POS

原帖由 lengkwan 於 11-09-30 發表
我無睇到支驗孕棒,但醫生話我係WEAKLY POSITIVE,話我可能係宮外孕,仲驚!所以點都係遲啲先去診所驗好啲! ...
我先岩岩好一個月,太早去驗?




大宅

積分: 3397


116#
發表於 11-9-30 22:33 |只看該作者
我無睇到支驗孕棒,但醫生話我係WEAKLY POSITIVE,話我可能係宮外孕,仲驚!所以點都係遲啲先去診所驗好啲!


大宅

積分: 4386


115#
發表於 11-9-30 22:28 |只看該作者

引用:可能我同你驗孕嘅過程係一樣,所以我覺得你

原帖由 lengkwan 於 11-09-30 發表
可能我同你驗孕嘅過程係一樣,所以我覺得你係早期懷孕囉!要POSITIVE啲,我BINGO嗰陣都有少少血絲分秘,係 ...
你係咪都係去左診所,醫生話無?




大宅

積分: 3397


114#
發表於 11-9-30 22:26 |只看該作者
可能我同你驗孕嘅過程係一樣,所以我覺得你係早期懷孕囉!要POSITIVE啲,我BINGO嗰陣都有少少血絲分秘,係正常嘅!


大宅

積分: 4386


113#
發表於 11-9-30 22:15 |只看該作者

引用:通常診所要條線好深色先算有㗎!

原帖由 lengkwan 於 11-09-30 發表
通常診所要條線好深色先算有㗎!
不是淺色,是無色甘我信唔信診所好?




大宅

積分: 3397


112#
發表於 11-9-30 22:13 |只看該作者
通常診所要條線好深色先算有㗎!


大宅

積分: 4386


111#
發表於 11-9-30 22:02 |只看該作者

引用:i+think+u+r+bingo+lah!+but+still+early+s

原帖由 lengkwan 於 11-09-30 發表
i think u r bingo lah! but still early stage....

i also used Manning first and used CB digital to c ...
但係我係診所驗又無喎




大宅

積分: 3397


110#
發表於 11-9-30 20:43 |只看該作者
i think u r bingo lah! but still early stage....

i also used Manning first and used CB digital to checked bingo!!! the line was very light in color but CB digital showed "pregnant 1-2week"...take some rest and check a few days later!


男爵府

積分: 5940


109#
發表於 11-9-30 20:35 |只看該作者
iam.chili 發表於 11-9-30 20:30
萬寧>杏加ling
haha..休息幾日再check la~

首頁
12345...7

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo