想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


複式洋房

積分: 259


1#
發表於 11-9-30 18:36 |只看該作者
可能年紀大了改變了思想,這一兩個月同c6開始計劃想要bb,已睇緊何ec。知道我地比別人遲了很多,但都希望趕到尾班車。但上網check才發現高齡孕婦好像有很多關要過,Osaka test及結構等,好擔心啊!有冇同齡jm成功生左或正懷孕的可給我一枝強心針呀!




男爵府

積分: 5503


41#
發表於 11-10-9 18:48 |只看該作者

引用:艾灸?+我唔知咩黎添!咁係咪針卵巢位置架

原帖由 Danceman 於 11-10-09 發表
艾灸? 我唔知咩黎添!咁係咪針卵巢位置架?
針肚池落少少左右位置,艾就肚池落位置




複式洋房

積分: 259


40#
發表於 11-10-9 12:52 |只看該作者

回覆:MimiKwan 的帖子

艾灸? 我唔知咩黎添!咁係咪針卵巢位置架?




男爵府

積分: 5503


39#
發表於 11-10-9 12:50 |只看該作者

引用:請問做針灸有咩幫助呀? +

原帖由 Danceman 於 11-10-09 發表
請問做針灸有咩幫助呀?
我針灸同艾灸一齊做,可以改善卵巢同吸去濕污槽嘢,試了三個月,未bingo但手暖了些





複式洋房

積分: 259


38#
發表於 11-10-9 12:36 |只看該作者

回覆:MimiKwan 的帖子

請問做針灸有咩幫助呀?




複式洋房

積分: 259


37#
發表於 11-10-9 12:34 |只看該作者

回覆:有冇jm 39歲生第一胎或準備懷孕?

我地諗住試大約半年,唔得先做人工,因c6想試下自己d實力,而且加埋西醫既排卵藥同何ec既調理,希望事半功倍啦!




複式洋房

積分: 259


36#
發表於 11-10-9 12:25 |只看該作者

回覆:亞車 的帖子

何ec我睇灣仔春園街,我就早d預約好先去睇,費事上到去無位,但我都見有人walk in睇佢。預約中心電話:2970 3239




男爵府

積分: 5503


35#
發表於 11-10-9 12:22 |只看該作者

引用:Quote:MimiKwan+發表於+11-10-9+11:01+我年

原帖由 kit2011312 於 11-10-09 發表
咁你而家有無咩做緊呀,我而家睇緊中醫,大家一齊加油
E+中醫同針灸呀




子爵府

積分: 12790


34#
發表於 11-10-9 11:08 |只看該作者
MimiKwan 發表於 11-10-9 11:01
我年頭都做了三次iui
咁你而家有無咩做緊呀,我而家睇緊中醫,大家一齊加油


男爵府

積分: 5503


33#
發表於 11-10-9 11:01 |只看該作者

回覆:kit2011312 的帖子

我年頭都做了三次iui




子爵府

積分: 12790


32#
發表於 11-10-9 10:47 |只看該作者
大家好!我都就來39喇,已經做左2之IUI都唔得


男爵府

積分: 5503


31#
發表於 11-10-9 09:24 |只看該作者
大家好...我年尾都36了. 想了幾年都未有. 依家針灸同睇中醫ing. 希望我哋大家好快有好消息喇.


複式洋房

積分: 243


30#
發表於 11-10-9 04:07 |只看該作者

回覆:Danceman 的帖子

如果你有做人功嘅打算,不如早啲做啦。




複式洋房

積分: 243


29#
發表於 11-10-9 04:05 |只看該作者

回覆:Danceman 的帖子

如果你有做人功嘅打竹月山廿




複式洋房

積分: 243


28#
發表於 11-10-9 04:03 |只看該作者

回覆:Danceman 的帖子

有呀,不過佢唔出名嘅,我睇佢主要因為佢係沖藥粉。我因為工作關係好難煲藥,所以搵一個開藥粉嘅醫師,希望可以持支以恆咁睇。

不過最近舅母叫我去睇何樹勛,我响度又見倒好多人話睇佢,搞到我心郁郁。

佢係咪好難約架?有無得walk-in呢?




複式洋房

積分: 259


27#
發表於 11-10-9 00:24 |只看該作者

回覆:亞車 的帖子

D人話小X後半年內好易有,我諗健康bb好快返去搵你啦!你有無睇中醫調理身體呀?




複式洋房

積分: 243


26#
發表於 11-10-8 23:05 |只看該作者

回覆:有冇jm 39歲生第一胎或準備懷孕?

我都邁向39啦!未生過,今年6月第一次有孕亦第一次小X咗。抖咗2 cycle,又努力咗兩cycle啦,暫時都係失敗!
希望大家可以响呢度彼此鼓勵,一齊努力,革命早日成功!




複式洋房

積分: 259


25#
發表於 11-10-7 22:35 |只看該作者

回覆:傻旦 的帖子

睇左何ec半年咁耐.....




別墅

積分: 616


24#
發表於 11-10-7 21:36 |只看該作者
我09年都睇過何EC,不過佢好惡,又要介口介得好清,食左佢D藥又好似冇咩進展,可能我吾係好夾佢,睇左半年就停左.
E家我諗住去九龍城睇,等我下星期睇左先,我之前都未睇過佢,為左生B,咩都試下啦!


複式洋房

積分: 259


23#
發表於 11-10-7 19:36 |只看該作者

回覆:傻旦 的帖子

食谷旦中藥!?請問睇邊位ec呀?我睇何ec架。




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo