想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   0


複式洋房

積分: 5614

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1#
發表於 11-9-30 21:27 |只看該作者
你地呢幾日點丫?
我今日下腹凍冰冰,仲有6日就黎M喇:;pppp:

應該失敗多喇




大宅

積分: 4115


30#
發表於 11-10-10 12:24 |只看該作者
我係9月10日day1
cycle28
今日已經day31
紅d淺線,綠d冇線,體溫36.3.....
趕搭兔仔..尾班車..
Cherry*Pick
Facebook search:Cherry*Pick


複式洋房

積分: 291


29#
發表於 11-10-8 13:42 |只看該作者

回覆:有冇9月9日day 1嘅JM@.@

今日又day1,第6個cycle失敗 好失望呀!我打算去睇婦科檢查下,有冇好醫生介紹呢?




大宅

積分: 1579


28#
發表於 11-10-6 08:29 |只看該作者

回覆:有冇9月9日day 1嘅JM@.@

9/9 day 1, 30 days a cycle, 繼爆瘡後,昨晚半夜肚餓起身食野,之後有d肚痛,想痾但冇痾,就來開估, 雖然衰左幾次但都重有緊張





男爵府

積分: 9064

畀面勳章 wyeth冷知識勳章 爸B勳章


27#
發表於 11-10-6 02:49 |只看該作者

引用:M小姐應該就黎,今日個人又發冷又發熱,你

原帖由 @陳師奶@ 於 11-10-06 發表
M小姐應該就黎,今日個人又發冷又發熱,你地點丫?
你9/9day 1?




男爵府

積分: 9064

畀面勳章 wyeth冷知識勳章 爸B勳章


26#
發表於 11-10-6 02:48 |只看該作者

引用:回覆+sellsellc+的帖子 how+are+you+feeli

原帖由 ahMeow 於 11-10-06 發表
回覆 sellsellc 的帖子

how are you feeling ah?? these few days walk so much, and make back pain dis ...
我肚柯緊冇乜背痛,未check過呀,應該今個月都失敗架喇,唔想面對現實




複式洋房

積分: 5614

好媽媽勳章 醒目開學勳章


25#
發表於 11-10-6 02:37 |只看該作者

回覆:有冇9月9日day 1嘅JM@.@

M小姐應該就黎,今日個人又發冷又發熱,你地點丫?




大宅

積分: 3375


24#
發表於 11-10-6 02:31 |只看該作者
回覆 sellsellc 的帖子

how are you feeling ah?? these few days walk so much, and make back pain disappeared


大宅

積分: 4497


23#
發表於 11-10-5 14:19 |只看該作者
大家要加油呀!!!!


子爵府

積分: 13931


22#
發表於 11-10-5 13:01 |只看該作者

回覆:有冇9月9日day 1嘅JM@.@

今日day25,我多數33day,仲要等多8日。



魚魚媽


複式洋房

積分: 117


21#
發表於 11-10-5 12:11 |只看該作者
今日day27紅d淺哄, 綠d無色, 都係衰咗啦


大宅

積分: 1579


20#
發表於 11-10-4 19:50 |只看該作者

回覆:有冇9月9日day 1嘅JM@.@

今日爆瘡,應該都係唔中,下次努力!




大宅

積分: 4497


19#
發表於 11-10-4 14:07 |只看該作者
我係9月7 day 1 的, 今日day28, 冇咩特別感覺, 只係小腹有少少"chi"痛...
另外, 由day 25-27 都有流啡.... 流量唔少但冇m咁多.... 今日好似停左喇....

跟住今日就冇晒肚漲o既感覺... 多數今個cycle失敗左...... 唉....... 好灰...


複式洋房

積分: 5614

好媽媽勳章 醒目開學勳章


18#
發表於 11-10-4 13:57 |只看該作者

回覆:有冇9月9日day 1嘅JM@.@

我應該10月6日day 1,你地有冇消息丫




別墅

積分: 822


17#
發表於 11-10-2 01:00 |只看該作者
8月6小x, 今日day 24, 無咩特別谷, 但係小腹有點揪吓揪吓。
都唔知係咩跡象, 唔知係唔係小x後遺症呢?
強媽咪


別墅

積分: 592


16#
發表於 11-10-1 22:41 |只看該作者

有冇9月9日day 1嘅JM@.@

都係谷m感覺多




別墅

積分: 592


15#
發表於 11-10-1 22:41 |只看該作者

有冇9月9日day 1嘅JM@.@

都係谷m感覺多




複式洋房

積分: 5614

好媽媽勳章 醒目開學勳章


14#
發表於 11-10-1 20:57 |只看該作者

引用:回覆+@陳師奶@+的帖子 你CYCLE幾多日嫁?我

原帖由 ddaa 於 11-10-01 發表
回覆 @陳師奶@ 的帖子

你CYCLE幾多日嫁?
我28~30日左右@@




大宅

積分: 1579


13#
發表於 11-10-1 18:12 |只看該作者
我都係9/9 DAY1, 排卵後大大去得唔好, 而家個肚脹, 腹凍, 左右兩邊都有D扯, 但我覺得似便秘徵狀多


男爵府

積分: 8621


12#
發表於 11-10-1 18:06 |只看該作者
回覆 @陳師奶@ 的帖子

你CYCLE幾多日嫁?
我7/9 DAY 1, 應該就6/10黎M, 仲有6日

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo