想生BB

跳至

首頁

尾頁
   3


大宅

積分: 1843


1#
發表於 11-10-1 04:40 |只看該作者
我小x後試左第三個cycle, 今次比上次緊張好多!因為上次一擊即中,自以為今次都係,所以試左兩個月唔得,我都幾大壓力,怕刮宮傷左身體,搵婦科check左幾次!
我小X後睇左3個月中醫,打好個底,之後就停中醫,因為聽好多人講,中藥都係藥,食得多對身體都係唔好,尤其係肝唔好既人!
試左兩個月唔得,有一個jm建議我煲花旗蔘湯,佢話一飲左個月就得,我諗返起我上次都有煲wor!今次無煲既原因,係怕自己小X過後受唔到涼,所以無煲!於是係m後就開始煲,飲左4日,就差不多排卵,就停!
今日排卵後day 12,我同上次比,今次大壓力,無肚痛,無胸痛!上次排卵後7日就有肚痛,肚瀉足一星期,今次咩都無,覺得又會失敗!但結果中左,我想同各jm講,無徵狀唔洗擔心,有壓力亦係正常,一樣會bingo!
我要睡了,凌晨呀!訓醒同你地分享湯水同其它野!因今個月真係做左好多野!
myphoto.jpg




珍珠宮

積分: 44566

2024年龍年勳章


60#
發表於 11-10-2 19:46 |只看該作者
恭喜


大宅

積分: 1843


59#
發表於 11-10-2 19:38 |只看該作者

回覆:wf2b 的帖子

放棄?咁易放棄到就好!見人地一個個有自己小朋友,自己都好想!你再試下啦!或者我既方法你都work! 祝bingo




大宅

積分: 1843


58#
發表於 11-10-2 19:35 |只看該作者

回覆:beanie430 的帖子

等bingo期間唔做劇烈運動啦!散步就有!





大宅

積分: 2206


57#
發表於 11-10-2 18:35 |只看該作者
我之前一次都係小X左,但而家試過差不多5個CYCLE都仲未成功,真係有D想放棄,希望可以好似妳咁快D再BINGO啦!


彩鑽殿

積分: 718550

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 2018母親節勳章 2018父親節勳章 畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


56#
發表於 11-10-2 17:12 |只看該作者
恭喜


大宅

積分: 3319


55#
發表於 11-10-2 14:48 |只看該作者

回覆:小X後再bingo,想分享!






大宅

積分: 2699


54#
發表於 11-10-2 14:06 |只看該作者


別墅

積分: 741


53#
發表於 11-10-2 12:19 |只看該作者
希望我都可以快D報喜!


大宅

積分: 1758


52#
發表於 11-10-2 12:03 |只看該作者
回覆 Bearstar 的帖子

恭喜晒你呀你是否等bingo期間都會去跑步呢?


大宅

積分: 1843


51#
發表於 11-10-2 08:16 |只看該作者

回覆:Diorsnow 的帖子

其實我都流左一個多星期,照下放心d! 我都有照!要陰超ga!




大宅

積分: 1406


50#
發表於 11-10-2 06:02 |只看該作者

回覆:Bearstar 的帖子

我是自然流產。因現身在外國,這裡的醫生說,如果血流數天至一星期停了即表示已清,若長達兩星期即需見醫生。但我唔放心若一星期停血,是否真的清了。
想問醫生用咩來幫檢查tissue 清晒未?照肚u/s定陰超?我想有無需要自已去照。




大宅

積分: 1843


49#
發表於 11-10-2 05:47 |只看該作者

回覆:小X後再bingo,想分享!

其實唔知有冇關係呢!我初頭兩個月等bingo期間,一放工就回家,訓係梳化,諗住休息多d, 易d bingo!點知無聊過頭,成日以為自己bingo, 出現小小徵狀就亂諗野!結果攪到自己又頭暈,又辛苦!
第三個月唔係無諗,而係改左隔日放工後,叫c6陪我去散步,日子不但易過,仲要每次行完都會覺得輕鬆返d!




大宅

積分: 1843


48#
發表於 11-10-2 05:38 |只看該作者

回覆:bb_pig_bb 的帖子

我真係跑室外ga!




大宅

積分: 1843


47#
發表於 11-10-2 05:37 |只看該作者

回覆:Diorsnow 的帖子

兩個月就開始啦!我惡露一完就睇中醫&用雞酒補身




大宅

積分: 1843


46#
發表於 11-10-2 05:35 |只看該作者

回覆:zoe0214 的帖子

我問過婦科,點解要等三個月,佢地話刮宮傷左,要著床好難!
所以我盡忍左兩個月,第三個月就開始啦!你係咪刮宮?塞藥?後者無咁傷,可以一個月後開始!我覺得身體唔好對BB都唔好!比個月自己調理&補身!祝早曰bingo




大宅

積分: 1406


45#
發表於 11-10-2 05:32 |只看該作者

回覆:小X後再bingo,想分享!

恭喜晒,我剛今星期小x了。

想問你小x後第几個cycle可以開始試?

預祝你生個肥肥白白寶寶




大宅

積分: 1322


44#
發表於 11-10-2 03:27 |只看該作者


別墅

積分: 822


43#
發表於 11-10-2 00:37 |只看該作者
恭喜哂呀
仲多謝你同我哋分享咁多添, 我都會試吓煲花旗參湯
我都响8月小產過, 不過我無等三個月, 今個月就開工喇, 希望可以平平安安咁bingo啦。
強媽咪


大宅

積分: 2878


42#
發表於 11-10-2 00:17 |只看該作者

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo