婆媳關係

跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 15396

陪月勳章


1#
發表於 11-10-1 13:10 |只看該作者
拍拖時 - 老公同我準備買樓結婚。老公鍾意九龍區,我鍾意新界區,因為佢父母住港島區,我父母住新界區。老公想選兩家的中間,佢覺得咁對兩家都公平,雙方家長都無得爭,但我想同亞媽住近d,愈近愈好。

結婚前 - 老公對我好好,最終都係買我亞媽附近步行只需10min

結婚後 - 家姐同姐夫(我同家姐關係好好)之前一直都係租屋,但見我同老公買咗樓之後覺得供樓平過租樓,所以決定買樓......一日,家姐突然按我門鍾,佢話已經買咗喺我間隔,我一座,佢二座......(家姐6299住東涌,我姐夫係大仔),我當然無問題,不過就嚇到我老公想搬,因我家姐係d好突然既人,平時成日都會一早(我同老公仲訓緊)就突然打電話嚟話飲茶,講完30min內人就要到酒樓,如果家姐放假,無野做就會上嚟按我門鍾(事前唔會打電話),睇下我哋有冇人喺屋企,入嚟坐下...我當然無所謂la~不過老公就比佢嚇死^^老公無唔鍾意我家姐,但係就好驚我家姐,因老公好注重私人空間,所以佢好驚我家姐搬咗响間隔會成日按佢門鍾......步行不需2min

大肚時 - 我亞媽同99有時會無la la上嚟(事先唔會通知),嚇親我老公,其實老公唔介意大家上嚟,但要比個心理準備比佢,因老公喺屋企只著"媽煙通"。另外99唔多識路(無嚟過喱區),62又要返工,老公會擔心佢,老公試過叫佢唔好自己過嚟(lee件事我都係事後先知),結果99嬲埋我,嬲咗成個禮拜,老公都氹唔掂佢亞媽,最後都係要我出馬,之後99成日等老公唔响度就靜靜雞過嚟,但好快又走......

生完後 - 喺出院嗰日,我大伯(未婚,同6299一齊住)無la la話要搬出嚟自己住,仲剛剛(bb出院嗰日)買咗响我對面......步行不需5min

早幾日 - 6299話早兩日行街睇樓,行街睇樓.....!?睇仲咗間屋,仲即時落咗定......喺KCR上面嗰d,同我住嗰度差一個站,我兩公婆住KCR附近......即步行5min+車程5min

本人明白自己平日生活平淡,個性平淡,情緒起伏近乎零,而且不會say no,是很好的聊天,訴苦,打發時間的垃圾桶,及工人(家人有求於我,只要能範圍內都會幫忙),但都唔洗搬晒過嚟掛......


禁止訪問

積分: 126


43#
發表於 11-10-2 14:31 |只看該作者

回覆:chrislpy 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 15396

陪月勳章


42#
發表於 11-10-2 14:23 |只看該作者
回覆 lam_ma 的帖子

哈哈哈~咁可能會嚇親大家,萬一出現反效果,全部沖晒上嚟咁我咪大鑊


伯爵府

積分: 15396

陪月勳章


41#
發表於 11-10-2 14:13 |只看該作者
alphabetagamma 發表於 11-10-2 13:26
咁都幾好呀...睇到將來你地家庭一定好團結.
我好羡慕你, 我都住得好近娘家, 但係奶奶都唔算遠, 但奶 ...
咁都幾好la~自由度大好多,得閒咪過去陪下佢(99)囉~佢見你主動搵佢會覺得你好孝順


複式洋房

積分: 232


40#
發表於 11-10-2 14:11 |只看該作者
公平起見,您公告所有人話自己有小許「憶屈」,心情起伏不定,請大家上門前先電話預約!!!! 以作心理準備!!


伯爵府

積分: 15396

陪月勳章


39#
發表於 11-10-2 14:04 |只看該作者
chrislpy 發表於 11-10-2 13:23
唉,我99尋日都同我講,話再過多幾年,等62退休,就會搬入嚟屯門,仲話遲D我都要諗吓出返嚟做野,因為我自己父母 ...

我老公最唔鍾意d無家教既小朋友,佢話:「如果bb第日係咁,即刻掉佢落垃圾桶!」想縱個孫~過咗我老公嗰關先講la
我媽好傳統,一切男家講既就算,男家嗰邊聽晒我老公話,所以我lee邊無問題,一定會係我自己教番,我唔會望子成龍,但一定唔可以成蟲,讀書唔洗好叻,讀到幾多得幾多,但一定要學識自理能力,同個人品德。

純粹抒發個人感受,多謝!


珊瑚宮

積分: 108856

環保接龍勳章


38#
發表於 11-10-2 13:26 |只看該作者
yi_arashi 發表於 11-10-2 13:19
我娘家係客家人,可能客家人比較鍾意仔仔一堂(同區有好多客家人),咁男家果邊又無咩親戚,99又好怕寂寞,佢 ...
咁都幾好呀...睇到將來你地家庭一定好團結.
我好羡慕你, 我都住得好近娘家, 但係奶奶都唔算遠, 但奶奶成日都係木口木面的人. 要佢搬近d佢都未必想. 一定我要主動話要見佢佢才會安樂.
人邁向新的一天跨新步放眼遠方迎來朝暉將人照亮


男爵府

積分: 9185

畀面勳章 陪月勳章


37#
發表於 11-10-2 13:23 |只看該作者
唉,我99尋日都同我講,話再過多幾年,等62退休,就會搬入嚟屯門,仲話遲D我都要諗吓出返嚟做野,因為我自己父母都會退休,我都要有責任照顧佢地,佢就會幫我湊對仔女,等我可以安心返工,其他人聽到會覺得我執到,有個咁為自己著想既99,但係我又唔覺得,我只係覺得佢唔想自己個仔, 個搵錢,4個人洗咁辛苦,但係我好想佢知道,唔係出去打工搵錢返屋企果個先叫辛苦,響屋企湊小朋友,煮飯,做家務果個都有為個家付出架,唔好咁自私,只係為自己個仔想,而且講到尾佢都係好想可以湊孫,又唔諗吓自己到時都成60歲啦,邊湊得掂呀,而且佢地兩老只會用縱既方法湊,我唔想我既仔女做講孩囉,我都有權選擇自己點過生活,唔駛你幫我打算,呻完


伯爵府

積分: 15396

陪月勳章


36#
發表於 11-10-2 13:19 |只看該作者
alphabetagamma 發表於 11-10-2 12:58
其實都幾好....你的家人無論男/女家都好想好親....雖然你地少左d私人空間, 但明顯大家好想多d聚在一起.
...
我娘家係客家人,可能客家人比較鍾意仔仔一堂(同區有好多客家人),咁男家果邊又無咩親戚,99又好怕寂寞,佢試上嚟我屋企嗰時娘家d兄弟姐妹帶埋d小朋友上晒嚟,d小朋友學bb一樣叫佢麻麻,99突然好似兒孫滿堂咁,開心到不得了


伯爵府

積分: 15396

陪月勳章


35#
發表於 11-10-2 13:05 |只看該作者
RayDa 發表於 11-10-2 12:18
其實大家都好錫你,仲要即刻落訂先勁
不過真係要同大家傾好上黎前幾耐要通知聲,如果唔係你老公會好 ...
我都覺得大家對我好好,但主要係62就嚟退休,而6299目前係住喺公司宿舍,所以唔買唔得,只係無諗過會話買就買ja~
不過唔通知lee樣野就真係無咩辦法喇~~講極都唔記得......所以老公已經頂唔順


珊瑚宮

積分: 108856

環保接龍勳章


34#
發表於 11-10-2 12:58 |只看該作者
yi_arashi 發表於 11-10-1 13:10
拍拖時 - 老公同我準備買樓結婚。老公鍾意九龍區,我鍾意新界區,因為佢父母住港島區,我父母住新界區。老 ...
其實都幾好....你的家人無論男/女家都好想好親....雖然你地少左d私人空間, 但明顯大家好想多d聚在一起.
人邁向新的一天跨新步放眼遠方迎來朝暉將人照亮


別墅

積分: 957


33#
發表於 11-10-2 12:18 |只看該作者

點解要咁做?

其實大家都好錫你,仲要即刻落訂先勁
不過真係要同大家傾好上黎前幾耐要通知聲,如果唔係你老公會好快頂唔順




伯爵府

積分: 15396

陪月勳章


32#
發表於 11-10-2 11:20 |只看該作者
yl88 發表於 11-10-2 08:40
哈((第日真係有一事起上來,真係一乎百應呀
其實最方便係新年,拜年唔洗周圍去


伯爵府

積分: 15396

陪月勳章


31#
發表於 11-10-2 11:06 |只看該作者
tata813 發表於 11-10-1 21:45
住得近好易少左私人時間,尤其係放假日子,想抖下都難
ok la~因為我e剛剛做咗全職媽媽,所以唔洗返工,多的是時間。而且大家都有共識,老公放假既日子就唔會搵我


公爵府

積分: 27905


30#
發表於 11-10-2 08:40 |只看該作者
哈((第日真係有一事起上來,真係一乎百應呀


男爵府

積分: 6327


29#
發表於 11-10-2 06:47 |只看該作者

回覆:點解要咁做?

搬完一家又一家,其實大家住咁近都好,夠哂熱鬧,有又個照應



點評

yi_arashi  可能大家都咁諗  發表於 11-10-2 11:15


珍珠宮

積分: 37960

wyeth冷知識勳章 畀面勳章


28#
發表於 11-10-2 00:17 |只看該作者


男爵府

積分: 8366


27#
發表於 11-10-1 23:59 |只看該作者

回覆:點解要咁做?

如果果區好住,又真係好易就搬返一齊。我小時候好多親友都係葵青區。大家成家立室後,搬下搬下去晒新界東。



點評

yi_arashi  咁又係呀  發表於 11-10-2 11:14
冬天的味道


翡翠宮

積分: 97287


26#
發表於 11-10-1 21:57 |只看該作者

回覆:點解要咁做?

人緣一級好



<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lilypie.com/pic/2010/02/26/jFSJ.jpg" width="100" height="80" border="0" alt="Lilypie - Personal picture" /><img src="http://lb4f.lilypie.com/eb6op8.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie Fourth Birthday tickers" /></a>


大宅

積分: 3246


25#
發表於 11-10-1 21:45 |只看該作者

回覆:點解要咁做?

住得近好易少左私人時間,尤其係放假日子,想抖下都難




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo