想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1114


1#
發表於 11-10-1 14:33 |只看該作者
本帖最後由 sharonvaness 於 11-10-1 14:49 編輯

!


大宅

積分: 1114


8#
發表於 11-10-1 16:52 |只看該作者
我唔係中介人~我唔知E度唔可以咁講~唔好意思呀~~~


男爵府

積分: 7798


7#
發表於 11-10-1 16:51 |只看該作者

回覆:sharonvaness 的帖子






大宅

積分: 3062


6#
發表於 11-10-1 15:05 |只看該作者

回覆:currymama 的帖子

佢自己收左皮了





男爵府

積分: 5544

最關心BB問題熱投勳章 想生BB熱投 BK Milk勳章


5#
發表於 11-10-1 14:46 |只看該作者

回覆:中介人~

有冇搞錯呀?喺度賣廣告不突止,仲要帶d 大陸人唻生,最乞人憎就係你呢咁既中介,bk既jm們都唔歡迎你囉!走啦!




大宅

積分: 3062


4#
發表於 11-10-1 14:44 |只看該作者

回覆:Ning媽 的帖子

克人憎到爆!!!




大宅

積分: 3062


3#
發表於 11-10-1 14:43 |只看該作者

回覆:中介人~

你嫌香港仲唔夠多人呀?




大宅

積分: 3255


2#
發表於 11-10-1 14:36 |只看該作者

回覆:中介人~

我覺得你好乞人憎(個人意見)




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo