想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


別墅

積分: 637


1#
發表於 11-10-2 00:19 |只看該作者
一心諗住 day 27, 29 驗左萬0牌無料到
Day 30 P 到又一條好漢
點知
呢3日 勁有野頂住個喉嚨 唔係嘔既 但作個隻
但又會P痛 (肚痛只限於今日)仲要朝早個次係肚or 之后or 完無痛
先頭又開始痛 時間痛耐左 但無野or 同一時間又有野頂住個喉嚨

有冇jm 試過?

平時m 到我會脹胸同痛 但今個月脹少少但唔痛喎

我係病左定有左?




別墅

積分: 637


44#
發表於 11-10-7 11:49 |只看該作者

引用:Quote:Azsxdcfv+發表於+11-10-4+15:46+你有

原帖由 dollylash 於 11-10-04 發表
有自我懷疑嘅以下反應:

1. Day 26有兩點疑似著床血
無情既捧係準既
我day 35 黎左




大宅

積分: 2552

畀面勳章


43#
發表於 11-10-4 15:51 |只看該作者
Azsxdcfv 發表於 11-10-4 15:46
你有冇其他反應?口淡淡啊 想嘔啊 ? 或者係個個唔知咩素未夠強所以驗唔到

我有朋友第三胎 有洒大肚現象 ...

有自我懷疑嘅以下反應:

1. Day 26有兩點疑似著床血
2. 個肚好谷,有啲冤冤吓嘅感覺
3. 胃好脹,喉嚨好似頂吓頂吓咁
4. 個人好攰
5. 腰骨痛

我都以為中......但無情嘅棒棒話:
BB雞有書讀啦~


別墅

積分: 637


42#
發表於 11-10-4 15:46 |只看該作者

引用:Quote:Azsxdcfv+發表於+11-10-4+14:39+驗血

原帖由 dollylash 於 11-10-04 發表
可以make sure無bb先搞通經嘛~

我都想快啲嚟m,快啲開始下個cycle,又唔中又唔嚟m都唔知咩態度!憤怒!
你有冇其他反應?口淡淡啊 想嘔啊 ? 或者係個個唔知咩素未夠強所以驗唔到

我有朋友第三胎 有洒大肚現象 驗都話有 但 照超星波就話無





大宅

積分: 2552

畀面勳章


41#
發表於 11-10-4 14:46 |只看該作者
Azsxdcfv 發表於 11-10-4 14:39
驗血咁驚?仲唔黎既都要去醫生到啦
無bb 又唔黎M 點生?



...

可以make sure無bb先搞通經嘛~

我都想快啲嚟m,快啲開始下個cycle,又唔中又唔嚟m都唔知咩態度!憤怒!
BB雞有書讀啦~


別墅

積分: 637


40#
發表於 11-10-4 14:39 |只看該作者

引用:Quote:Azsxdcfv+發表於+11-10-4+12:38+無錯

原帖由 dollylash 於 11-10-04 發表
遲多幾日都無嚟m你會唔會驗血make sure有無中?
驗血咁驚?仲唔黎既都要去醫生到啦
無bb 又唔黎M 點生?




大宅

積分: 2552

畀面勳章


39#
發表於 11-10-4 14:07 |只看該作者
Azsxdcfv 發表於 11-10-4 12:38
無錯 cb 真係一句not pregnant 就打沈左
但係 我一向超準時 唔會遲

遲多幾日都無嚟m你會唔會驗血make sure有無中?
BB雞有書讀啦~


別墅

積分: 637


38#
發表於 11-10-4 12:38 |只看該作者

引用:完全明白你嘅感受,因為我呢個cycle同你嘅

原帖由 dollylash 於 11-10-04 發表
完全明白你嘅感受,因為我呢個cycle同你嘅徵狀一樣

今個cycle資料如下:
無錯 cb 真係一句not pregnant 就打沈左
但係 我一向超準時 唔會遲

今日day 34 但個肚都係怪怪地有野「聚」住咁 又有少少痛 繼續有嘔既感覺 但有多左分泌 白色既 好似m 到咁




大宅

積分: 3397


37#
發表於 11-10-4 10:01 |只看該作者
Relax n ur miss M will come...


大宅

積分: 2552

畀面勳章


36#
發表於 11-10-4 09:52 |只看該作者
完全明白你嘅感受,因為我呢個cycle同你嘅徵狀一樣

今個cycle資料如下:
平時cycle: 30-33 Day (正常的話,但早兩個月試過一次51日)
Day 1: 30 Aug
Ovalation: Day 19 (估計)
Intercourse: Day 17, 19, 21, 23

個肚由上個禮拜開始好谷,有啲冤冤吓嘅感覺,禮拜六開始好似胃好脹,喉嚨好似頂吓頂吓咁,今次係第3cycle嘅嘗試,上兩次都無咁嘅感覺,以為今次好有機,上禮拜六(day33)cb check到有條好幼嘅暗線

但今朝(day36)check cb digital就話not preg.

覺得check CB digital真係好無情,not就not,唔駛暗線估估吓~

再唔嚟m下個禮拜真係要睇吓醫生......
BB雞有書讀啦~


別墅

積分: 637


35#
發表於 11-10-4 09:13 |只看該作者

回覆:Azsxdcfv 的帖子

Day 34 繼續個肚唔知點頂住
下腹好怪
又唔黎M
我唔想再驗 都係無嫁啦




別墅

積分: 637


34#
發表於 11-10-3 18:51 |只看該作者

引用:回覆+Azsxdcfv+的帖子 係呀...+所以今日去

原帖由 bbnboot 於 11-10-03 發表
回覆 Azsxdcfv 的帖子

係呀... 所以今日去睇其實都只係求個安心.... 因為我自day 25就開始流啡+紫紅喇... ...
How much ah? I just went GP and didn't conduct any tests




大宅

積分: 4497


33#
發表於 11-10-3 18:48 |只看該作者
回覆 Azsxdcfv 的帖子

係呀... 所以今日去睇其實都只係求個安心.... 因為我自day 25就開始流啡+紫紅喇... 都唔知咩事....
係m早左, 定係著床血, 定係我有問題...??.....
不過今日就咩都check唔倒......

唉.....今日o既診金都好"溶"呢......



別墅

積分: 637


32#
發表於 11-10-3 18:26 |只看該作者

引用:我都係第一個cycle,+好同意大家o既講法,+真

原帖由 bbnboot 於 11-10-03 發表
我都係第一個cycle, 好同意大家o既講法, 真係好玩人咁...
我上次心思思day 25就驗cb digital, 即晚開始見啡 ...
醫生都好似要6w 先睇到




別墅

積分: 637


31#
發表於 11-10-3 18:22 |只看該作者

引用:第一個 +

原帖由 cc_ivy 於 11-10-03 發表
第一個
Me too...




別墅

積分: 637


30#
發表於 11-10-3 18:22 |只看該作者

引用:又唔覺得好緊張,有d時間+m痛感到好强烈,

原帖由 cc_ivy 於 11-10-03 發表
又唔覺得好緊張,有d時間 m痛感到好强烈,驗左無都無所謂,最想經期準。

睇多幾日再算
我都係咁話 無既咪黎經囉 做咩要搞亂人個schedule




大宅

積分: 4497


29#
發表於 11-10-3 18:20 |只看該作者
我都係第一個cycle, 好同意大家o既講法, 真係好玩人咁...
我上次心思思day 25就驗cb digital, 即晚開始見啡/紅... 到而家都冇停過, 但就少左....

今日唔放心去睇埋醫生, 但佢幫我做o既pregnancy test (今日day27)都係negative (=no pregnant)... 佢話可能性有二... 一係就著床未睇倒, 一係就m就快來....

但我就覺得一d都唔似m來, 因為m唔會咁樣來法..... 唉.... 唯有等........


大宅

積分: 4497


28#
發表於 11-10-3 18:14 |只看該作者
回覆 katrinamama 的帖子

想問下, m前紅d有反應即係代表d咩o野~??


男爵府

積分: 5940


27#
發表於 11-10-3 17:55 |只看該作者

回覆:Day 31 肚痛 好似谷M 但喉嚨頂住

我同你諗法一樣,一係有b一係黎m




男爵府

積分: 5940


26#
發表於 11-10-3 17:54 |只看該作者

回覆:Day 31 肚痛 好似谷M 但喉嚨頂住

第一個




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo