想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 3549

我的育兒心得勳章 DHA勳章 BK Milk勳章


1#
發表於 11-10-2 01:50 |只看該作者
本人在上年11月2日第一次產檢時,醫生發現我胎囊內沒有胎,仲要見到一d一粒粒泡泡嘅嘢!!!!醫生當時立刻寫信轉介叫我到醫院做人工流產翌日我已經做吸宮手術,仲抽咗我d組織去化驗,幾日後醫院證實我有葡萄胎,要keep住一年檢查同埋一年內唔可以有bb當時我真係感到晴天霹靂,幸好得到屋企人和朋友支持!
直至8月覆診時,醫生跟我說情況一路穩定,所以我不用再覆診了!!我終於等到了......我希望我嘅小天使快快降臨!但我又害怕再有上一次嘅經歷!!!

點評

viva4ever  take care, god bless u  發表於 11-10-3 02:45


大宅

積分: 3549

我的育兒心得勳章 DHA勳章 BK Milk勳章


25#
發表於 11-10-4 00:34 |只看該作者
當時我都係由十幾萬之後慢慢跌到少於5.......我都係手術後2個月內!!
Lqueenie:如果打針會有咩後遺症?你要快快養好個身體先,健康最緊要


大宅

積分: 1005


24#
發表於 11-10-3 15:34 |只看該作者
回覆 Lqueenie 的帖子

你好,我做完手術後大概驗左3-4次血,hcg 就降到 < 10 . 應該係 within 2 個月時間到就正常。touch wood 一直都無升返。


珍珠宮

積分: 47504

2026勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 牛年勳章 HiPP勳章(1) 2018母親節勳章 2018復活節勳章 Poo得好勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 最關心BB問題熱投勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章


23#
發表於 11-10-3 13:58 |只看該作者
我都係岩岩7月做左手術, 不過個指數仲未跌到零, 早幾日醫生話要打針, c6 唔想, 因為個指數係跌緊, 想問下有過的 mami, 你地個 hcg 指數幾時先正常 ? 我由8萬幾跌到幾千再跌到 51, 再升到52 同 8x, 最後3次又跌到7x同6x, 我唔知應該睇多幾次, 始終唔想打針


男爵府

積分: 6140

認識瑞士牛牛第一回 我的育兒心得勳章


22#
發表於 11-10-3 11:28 |只看該作者
加油, 做好調理, 作好準備


大宅

積分: 3450

畀面勳章


21#
發表於 11-10-3 11:24 |只看該作者

患葡萄胎,一年內不能懷孕

加油呀




子爵府

積分: 13784


20#
發表於 11-10-3 11:10 |只看該作者
我朋友今年5月都经歷咗, 加油, 養好身子!!


大宅

積分: 1977


19#
發表於 11-10-2 23:43 |只看該作者
我地要一齊加油, 因為bb係等梗我地嫁。


大宅

積分: 1833

陪月勳章


18#
發表於 11-10-2 22:51 |只看該作者

回覆:患葡萄胎,一年內不能懷孕

加油呀!




大宅

積分: 2142


17#
發表於 11-10-2 21:14 |只看該作者
加油!


男爵府

積分: 7674


16#
發表於 11-10-2 21:08 |只看該作者
樓主加油


別墅

積分: 985

畀面勳章


15#
發表於 11-10-2 21:08 |只看該作者
支持!


大宅

積分: 1005


14#
發表於 11-10-2 20:46 |只看該作者
回覆 ToC9 的帖子

我同你個case 差不多。上年6月bingo,8月話照到係葡萄胎,跟著就做手術清左個胎。之後就keep著檢查睇下個 hcg 指數有無升高。到last 一次 9 月檢查話可以再懷孕。

我好心急呀,其實6月已開始做人,不過唔成工。 我今個月開始做iui,希望盡快搞掂,因為我已三十多好多,所以想快d成功。

anyway,大家一齊努力啦。bb 等緊我地,要俾多d信心自己 !


別墅

積分: 513


13#
發表於 11-10-2 15:43 |只看該作者

回覆:患葡萄胎,一年內不能懷孕

Support support




大宅

積分: 2316


12#
發表於 11-10-2 15:41 |只看該作者
你要加油呀, 祝早日


大宅

積分: 3319


11#
發表於 11-10-2 14:22 |只看該作者

回覆:患葡萄胎,一年內不能懷孕

add oil!




大宅

積分: 4490


10#
發表於 11-10-2 14:06 |只看該作者

回覆:患葡萄胎,一年內不能懷孕

加油




男爵府

積分: 5609


9#
發表於 11-10-2 13:18 |只看該作者
努力加油


大宅

積分: 3549

我的育兒心得勳章 DHA勳章 BK Milk勳章


8#
發表於 11-10-2 13:04 |只看該作者
其實呢個病醫生都無一個肯定答案點解我會有
我只知道而家好少女性會有,睇書講精子同卵子結合時有d出錯........同埋會出現喺年紀好細或大年紀女性身上(當時我只是27yrs)!!!仲要出現機會只會千分之一!!我真幸運
現在我正在努力緊......cycle2.......God bless me

多謝你們support........收到哂


點評

tize2002  希望妳早日成孕!  發表於 11-10-3 00:44
mimi23  我同你一樣, 不過,我停咗兩年!,希望你快D BINGO LA  發表於 11-10-2 23:38


珍珠宮

積分: 30303


7#
發表於 11-10-2 09:53 |只看該作者

回覆:患葡萄胎,一年內不能懷孕

加油




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo