想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 1074


1#
發表於 11-10-2 11:25 |只看該作者
本帖最後由 august2000 於 11-10-2 15:13 編輯

心情俾想像中平靜。約了大後曰去抽血,還有需要嗎?
其實今次不成功... 點樣知道係因胚胎繼續分裂唔到,還是著床唔到!?還未同老公講,唔想佢失望!
各位,可以俾些正能量我嗎?




民房

積分: 24


25#
發表於 11-10-10 15:18 |只看該作者
回覆 august2000 的帖子

hi August2000,

我係IVF 新手, 請教咩野係紅d/綠d呀, 我今日係day 10, 我宜家都好擔心咯。

多謝你既分享, 希望你繼續努力啦。

QQ
親子王國新手上。


大宅

積分: 2447


24#
發表於 11-10-5 22:16 |只看該作者

回覆:august2000 的帖子

明天見完醫生抽血驗清楚啦!可能有奇蹟呢




大宅

積分: 1074


23#
發表於 11-10-5 21:55 |只看該作者
各位jm... 我宣佈我第一次ivf 失敗了...
剛才忍不住最終用紅d 及綠d check.. 都係白到冇暇想... 今日已是放胎後day 15.. 雖然還未來m... 但呢2 天.. 開始有少啡.. 可能m 小姐就來了..
聽日去覆診.. 我都唔知有咩要問醫生...
偷驗的結果.. 係要承受第二次的失望.. 明天又要聽多次... 唉..
其實.... 我真係好失望... 仲諗住m 小姐仲未來... 可能有驚喜.. 但又要失望多一次..
我想振作呀..... 大家有咩好方法可以令自己開心些呢... ?
我唔想成日為左紅d/綠d 冇色唔開心...


別墅

積分: 516


22#
發表於 11-10-4 22:09 |只看該作者
振作!努力!


大宅

積分: 1074


21#
發表於 11-10-4 10:40 |只看該作者

回覆:chu.c9 的帖子

係呀,見到slovebb 的case,到令我產生暇想呀!我見佢day 12 check 綠d 都係check 唔到,希望我那個都只係生得慢啦!
大家一起努力!m 小姐千萬不要來!




男爵府

積分: 7135

畀面勳章


20#
發表於 11-10-4 10:33 |只看該作者

引用:Chu.+C9...+No+ar..+I+still+not+覆診today

原帖由 august2000 於 11-10-04 發表
Chu. C9... No ar.. I still not 覆診today, schedule tmw blood test, 後曰先覆診呀!
自從放胎後D12 驗左 ...
係喎星期三喎, 因為依2日冇返工當左係星期三假期 ^^" 你睇下splovebb都有奇蹟出現, 希望在明天, 祝你一切順利!

我未呀, 下星期二先照胎long咋



感恩


大宅

積分: 1074


19#
發表於 11-10-4 09:01 |只看該作者

回覆:chu.c9 的帖子

Chu. C9... No ar.. I still not 覆診today, schedule tmw blood test, 後曰先覆診呀!
自從放胎後D12 驗左紅綠d 冇反應後,呢2曰都唔敢偷驗!m 小姐還未來,搞到我又抱有少少希望!不要折磨我!一係唔好來,一係早些來啦!:;pppp:
你check 了閃閃未呀?祝你一切順利!




男爵府

積分: 7135

畀面勳章


18#
發表於 11-10-4 08:50 |只看該作者

回覆:IVF放胎後D12,紅d/綠d 都白到冇朋友,又冇雪胎,真慘!

august你好似今日覆診啦喎, 祝你一切順利!



感恩


男爵府

積分: 6523


17#
發表於 11-10-3 21:49 |只看該作者
回覆 august2000 的帖子

謝謝你呀,不過而家同平時M既感覺一樣,應該係M小姐黎既,都好,而家唔駛估估下。


大宅

積分: 1074


16#
發表於 11-10-3 18:41 |只看該作者
回覆 littleantant 的帖子

littleantant... i saw some even have 流啡都得的.... 你有冇試過驗呀.. 不過現在可能太早未必驗到呢...


大宅

積分: 1074


15#
發表於 11-10-2 23:30 |只看該作者
thanks all JM comfort!
我今日下午出左去睇"3 idiots" . 的確幾好睇喎.. 笑中有淚...
心情都好左...
不過晚飯時.. 開始有m 痛的na na 痛feel... 但個breast 又冇漲痛.. (前日有漲痛.. 呢2日已冇.. 呢個同我平時m 來前好似)...
我其實都好想抱有希望.. 一日未來m.. 一日仍有可能... 只可惜.. 我好驚再失望多一次咋..
振作振作.. 好事自然來...
我c6有一句講得好好... 今次如果失敗.. 只不過是未有一樣更加好的事情發生啫.. 並不是要係你現狀取走屬於你的好事... 暫時未能錦上tim 花啫, 現狀其實已好好...故我地又何須為此太不開心呢!
大家努力!


男爵府

積分: 6523


14#
發表於 11-10-2 20:50 |只看該作者
我今日DAY 9 , 但M 小姐已經黎左一半啦(經前流啡)


大宅

積分: 4810


13#
發表於 11-10-2 20:45 |只看該作者

回覆:IVF放胎後D12,紅d/綠d 都白到冇朋友,又冇雪胎,真慘!

It is still early woo, don't give up! You still have chance.




男爵府

積分: 7135

畀面勳章


12#
發表於 11-10-2 20:36 |只看該作者

引用:一日未驗血一日都心存希望 呢條路唔易行,

原帖由 chankathy 於 11-10-02 發表
一日未驗血一日都心存希望
呢條路唔易行,但我地要保持心境平和(雖然真係好難)
做ivf姑娘同 ...
同意呀, 睇下笑片好有幫助, 起碼唸少一陣呀. 加油, 唔好放棄呀!



感恩


複式洋房

積分: 362


11#
發表於 11-10-2 16:40 |只看該作者

回覆:IVF放胎後D12,紅d/綠d 都白到冇朋友,又冇雪胎,真慘!

一日未驗血一日都心存希望
呢條路唔易行,但我地要保持心境平和(雖然真係好難)
做ivf姑娘同醫生開口埋口都叫我地唔好緊張,佢地話呢點真係好重要,所以試下搵啲嘢做,分散下自己嘅注意力,睇下笑片,輕鬆啲過埋呢幾日,一切交俾醫生啦




大宅

積分: 1074


10#
發表於 11-10-2 15:15 |只看該作者
回覆 ice_kiola 的帖子

未呀.. 約左星期三大後日呀..


大宅

積分: 2447


9#
發表於 11-10-2 15:13 |只看該作者

回覆:好想好想 的帖子

你驗左血未?




大宅

積分: 1074


8#
發表於 11-10-2 15:09 |只看該作者
多謝你地呀!! .. 我唔想再俾自己假希望啦...
可能之前已俾足心理準備自己.. 今次未必一撃即中.. 所以現在心情已復原好多了.. 現在唯有振作!!. c6 都知道了.. 安慰了我...

如大後日未來m.. 我仍然會去驗血... 但如果來了m.. 都唔知仲去唔去好..
周醫生之前話如果今次萬一唔得.. 叫我抖3-4個月.. 希望下一批egg 質素好些..

好想好想.. 你都不要灰心... 你還可以放雪胎嘛.. 很多jm 都是放雪胎時bingo 的... btw.. tomorrow will you still do blood test and 覆診?


大宅

積分: 1514


7#
發表於 11-10-2 14:58 |只看該作者
August2000,你m小姐一曰未黎一曰都有希望嘅,俾d信心自己,唔好放棄!我放胎13曰m小姐就黎左,而且今日個量都幾多,今日我都有用紅d綠d,都係白雪雪,我諗住俾自己down幾曰,再重新振作!

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo