想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2678


1#
發表於 11-10-2 11:30 |只看該作者
各位姊妹,放胎後平瞓,胚胎是否比較容易著床呢?但我今天是放胎一星期啦,之前除一二晚肚痛要平瞓外,其他都是側睡。唔知會否有影響呢?



15/3返qm照usg,問c6可否請假陪我去,佢話好,好希望當天一同睇到閃閃嘅時刻


大宅

積分: 2447


4#
發表於 11-10-2 15:05 |只看該作者

回覆:creami0823 的帖子

我訓到好似打交咁




大宅

積分: 3319


3#
發表於 11-10-2 14:59 |只看該作者

回覆:請問各位姊妹放胎後係咪一定要平瞓,側身睡會否影響著床呢?

點瞓都得,冇關係!




大宅

積分: 4810


2#
發表於 11-10-2 11:52 |只看該作者

回覆:請問各位姊妹放胎後係咪一定要平瞓,側身睡會否影響著床呢?

入面唔係咁容易碌黎碌去,唔怕既!





首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo