想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 121


1#
發表於 11-10-3 02:41 |只看該作者
今早(晨尿)用曼秀XX既驗孕棒驗驗孕, 係五分鐘內出現左一條好淺色既紅線.
下午再買活色XX既驗孕棒, 但一啲反應都無.....

唔知大家幫唔幫到我呀?
我會唔會係差唔多黎M 先有咁既反應?
因為我遲左一星期都未黎M 喇......
http://www.baby-kingdom.com/?191515
---------------------------------------------


侯爵府

積分: 24365

好媽媽勳章 畀面勳章


5#
發表於 11-10-3 14:11 |只看該作者
你應該係用唔同牌子試,但仲早期,所以要O係朝早驗會好D,你一次上午,一次下午,所以有機會下午果次check唔到~


複式洋房

積分: 121


4#
發表於 11-10-3 12:37 |只看該作者
我最怕中空寶...

我想問有無人啲 HCG LEVEL 低到驗唔到, 要用其他方法先驗到架?
http://www.baby-kingdom.com/?191515
---------------------------------------------


男爵府

積分: 6690


3#
發表於 11-10-3 06:04 |只看該作者

回覆:驗孕棒出現左一條好淺色既紅線

初期係會淺色的,過兩日再check多次啦,要多休息訓床呀。





大宅

積分: 3050


2#
發表於 11-10-3 03:12 |只看該作者
曼秀xx都準架喎~不如你聽日去買clearblue再check啦~

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo