想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 8621


1#
發表於 11-10-3 09:12 |只看該作者
係咪即係黃體素係高既跡象?
今日排卵後10日, 綠d 白雪雪, 冇晒紅d check唔到呀!
昨日紅d都有30% 嫁!


大宅

積分: 4810


5#
發表於 11-10-3 21:57 |只看該作者

引用:係咪即係黃體素係高既跡象?今日排卵後10日,

原帖由 ddaa 於 11-10-03 發表
係咪即係黃體素係高既跡象?
今日排卵後10日, 綠d 白雪雪, 冇晒紅d check唔到呀!
昨日紅d都有30% 嫁!
排完卵,黃體酮正常都會升高架,如果未能成孕才會下降,m就會黎!其實m冇黎幾日去驗會準好多!




大宅

積分: 4497


4#
發表於 11-10-3 12:19 |只看該作者
回覆 ddaa 的帖子

哈哈笑係clearblue 驗排卵的... =)


男爵府

積分: 8621


3#
發表於 11-10-3 10:52 |只看該作者
回覆 bbnboot 的帖子

請問哈哈笑係驗孕定係驗排卵?


大宅

積分: 4497


2#
發表於 11-10-3 10:16 |只看該作者
我都好想知道呀~~~ 今日day27, day15見倒哈哈笑.....昨天係排卵後第10天, 用cb check有哈哈笑.... 今日就冇check.....

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo