想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 540


1#
發表於 11-10-3 16:05 |只看該作者
經過半年去check身體,結果得知原來我老公精子外形不各格,只得2。
依家都唔知點算,唔知中藥有無得救?我都想煲湯水佢飲,但又唔知煲咩?定係有其他方法!




別墅

積分: 540


5#
發表於 11-10-3 22:35 |只看該作者

引用:搵多間再check多次!! +

原帖由 eros_36 於 11-10-03 發表
搵多間再check多次!!
唔check la, 我信係準確。因為試制人仔就來二年拉,都唔成功。




大宅

積分: 1105


4#
發表於 11-10-3 18:54 |只看該作者

回覆:多謝卑d意見我!!

搵多間再check多次!!




別墅

積分: 540


3#
發表於 11-10-3 17:12 |只看該作者

引用:你可以試海蔘點解唔帶佢睇中e+?

原帖由 rcbaby 於 11-10-03 發表
你可以試海蔘
點解唔帶佢睇中e ?
請問海蔘要點煲,要加d咩料。他依家都有睇中醫。





男爵府

積分: 7674


2#
發表於 11-10-3 16:06 |只看該作者
你可以試海蔘
點解唔帶佢睇中e ?

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo