想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1229


1#
發表於 11-10-3 16:11 |只看該作者
大家好呀..
我的m 一直都唔太準..823日來過..到而家都未來呀..930日開始, 一直都有d好似血c的分秘物. 我以為係m前夕...
到我昨日(102)驗到有一條淺色的線..我怕自己睇錯...驗多次..結果.冇線, 我一共驗3.,,只有第一次有淺色線,,,其餘都冇..
到今早(3/10), 我又驗....都係冇呀,


大宅

積分: 1229


4#
發表於 11-10-3 19:35 |只看該作者
啱啱用綠D驗多次!都係無!明日再用晨尿驗多次!再無結果就䏲E生!.


大宅

積分: 1229


3#
發表於 11-10-3 16:43 |只看該作者
有用晨尿呀,!但係用manning!,,,,唉..都唔係有冇bingo左....咁d 血c 係咩來?唔該大家幫下我啦,,


複式洋房

積分: 191


2#
發表於 11-10-3 16:35 |只看該作者

回覆:請大家幫幫我呀!

你驗綠d?
有無用晨尿呀?
有懷疑就改用clearblue 再試多次吖,祝bingo





首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo