想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2552

畀面勳章


1#
發表於 11-10-3 16:17 |只看該作者
本帖最後由 dollylash 於 11-10-4 09:15 編輯

呢個係禮拜六晨尿check嘅結果,似有若無咁,我係咪已經產生幻覺?點睇?

今日Day35,m仲未來,肚谷谷咗成個禮拜,呢兩日喉嚨好似頂吓頂吓咁



***********************************************

4 Oct 2011 update: 今日day36,詐糊,失落中......



BB雞有書讀啦~


大宅

積分: 2552

畀面勳章


49#
發表於 11-10-6 16:25 |只看該作者
今日流少少血同啡,但又唔似m come,都唔知算唔算day1
BB雞有書讀啦~


伯爵府

積分: 15236


48#
發表於 11-10-5 01:43 |只看該作者

回覆:請問....有無人見到有暗線?定係我嘅幻覺?(詐糊,失落中..)

唔好氣屢,加油呀!




翡翠宮

積分: 87423


47#
發表於 11-10-4 22:46 |只看該作者
但照計如果唔中,係白雪雪完全睇唔到線架喎~~~

但睇你張相我都見到好淺好淺色的線,我初時都諗住你係中左架喎!!!


大宅

積分: 3466


46#
發表於 11-10-4 19:44 |只看該作者
唔好灰心. 有D JM 好遲先CHECK 到, 可能你都你哩. 一日M未到, 一日都仲有機.


大宅

積分: 4810


45#
發表於 11-10-4 18:43 |只看該作者

回覆:請問....有無人見到有暗線?定係我嘅幻覺?(詐糊,失落中..)

唔好灰心,今次唔得,下次再努力!




大宅

積分: 2552

畀面勳章


44#
發表於 11-10-4 16:53 |只看該作者
多謝各位支持,希望快啲嚟m啦~
BB雞有書讀啦~


大宅

積分: 2552

畀面勳章


43#
發表於 11-10-4 16:53 |只看該作者
siuwan 發表於 11-10-4 16:39
明你心情~因為我同你一樣~我今日day45啦,總知大家加油啦~

Day45有無睇醫生?
BB雞有書讀啦~


男爵府

積分: 8215

熱血勳章


42#
發表於 11-10-4 16:39 |只看該作者

回覆:請問....有無人見到有暗線?定係我嘅幻覺?(詐糊,失落中..)

明你心情~因為我同你一樣~我今日day45啦,總知大家加油啦~




大宅

積分: 3050


41#
發表於 11-10-4 13:19 |只看該作者
一定好唔開心喇~
可能bb緣份未到呢~
下個cycle係你架喇~
放鬆心情迎接小生命啦!加油!!!


翡翠宮

積分: 94022

馬年勳章 2026勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 畀面勳章


40#
發表於 11-10-4 11:19 |只看該作者
回覆 dollylash 的帖子

再努力過
◕順其自然啦~♥ ◕


男爵府

積分: 6108


39#
發表於 11-10-4 11:16 |只看該作者

回覆:dollylash 的帖子

下個月再努力!仲有好多機會 唔好灰心!!




大宅

積分: 3940


38#
發表於 11-10-4 11:15 |只看該作者

回覆:請問....有無人見到有暗線?定係我嘅幻覺?(詐糊,失落中..)

唔識講!睇開啲!




子爵府

積分: 12790


37#
發表於 11-10-4 10:37 |只看該作者

引用:今日Day36:詐糊,失落中......

原帖由 dollylash 於 11-10-04 發表
今日Day36:詐糊,失落中......
唔好灰心,再努力過,加油




大宅

積分: 2552

畀面勳章


36#
發表於 11-10-4 09:13 |只看該作者
今日Day36:詐糊,失落中......


BB雞有書讀啦~


男爵府

積分: 6108


35#
發表於 11-10-3 20:51 |只看該作者

回覆:請問....有無人見到有暗線?定係我嘅幻覺?

恭喜你呀 尋日我都係咁樣淺線 今日cb digital 2-3 week
你應該都中左!




男爵府

積分: 6020

好媽媽勳章 畀面勳章 陪月勳章


34#
發表於 11-10-3 20:09 |只看該作者
我覺得係中左喎!!!! 好清楚啦!!! Congrats!!!!


大宅

積分: 3050


33#
發表於 11-10-3 20:05 |只看該作者
dollylash 發表於 11-10-3 16:59
咁起碼總算有人睇到,唔係我嘅幻覺~
一日未confirm一日都唔想周圍問人,好彩有呢度啲JM可以分擔吓

聽日等你報喜呀~~~好緊張呀!!!


大宅

積分: 4667


32#
發表於 11-10-3 18:51 |只看該作者
我都見到有線呀~~~快D買,CB再驗多次confirm 啦^^


男爵府

積分: 8215

熱血勳章


31#
發表於 11-10-3 18:49 |只看該作者

回覆:請問....有無人見到有暗線?定係我嘅幻覺?

記得聽朝報喜呀~~




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo