想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


複式洋房

積分: 372


1#
發表於 11-10-3 17:40 |只看該作者
Cycle around 28 days, 應該大約29/9黎m,係29/9果日去小便時有血分泌,以為m到,點知又冇出現,跟住之後這兩三日有啡色分泌,今日days 32 有血絲分泌,days 30 check 過未有bb,究竟我咩事




伯爵府

積分: 16393


75#
發表於 11-10-13 12:11 |只看該作者
ungoobee 發表於 11-10-11 12:35
樓主, 過左 10 日了, 你有冇咩新進展呀?

我今個 cycle 情況同你差唔多呀! 所以我都忐忑不安中!

我今日 Day 42, 用埋 CB 了, 都係 not pregnant, 死左條心啦 ~
但我今個月 d M 去左邊?


別墅

積分: 559


74#
發表於 11-10-11 20:16 |只看該作者
回覆 Yvonne1127 的帖子

Hi Yvonne1127 你點呀?any update
我未見miss m 呀..分泌少左,肚漲漲,胸痛似m feel
keep check 紅D都係一樣淺線


大宅

積分: 1229


73#
發表於 11-10-11 20:06 |只看該作者
SIS..any updated??


伯爵府

積分: 16393


72#
發表於 11-10-11 12:35 |只看該作者
lausiusin 發表於 11-10-3 17:40
Cycle around 28 days, 應該大約29/9黎m,係29/9果日去小便時有血分泌,以為m到,點知又冇出現,跟住之後 ...

樓主, 過左 10 日了, 你有冇咩新進展呀?

我今個 cycle 情況同你差唔多呀! 所以我都忐忑不安中!


平常 cycle 30-35 days 左右, 2/10 本來 M 到但只得少少啡血, 如是者連續左一星期!! 等到今朝 (day 40) 用萬寧牌 check 白雪雪 最後一次 dodo 是 25/9, 從 dodo 計起都有 17 日了 ~


兩邊肚都有扯住痛 (上個 cycle 都係咁但 M 有來), 胸冇漲痛 (上胎係漲到一掂就痛) 啡血已停了, 但剛去 vv 見到護墊上面有蛋清分泌 ... 都唔知想點!


別墅

積分: 559


71#
發表於 11-10-10 21:54 |只看該作者
回覆 Yvonne1127 的帖子

hello 有冇news 呀?
我重未見miss m 蒲頭...


大宅

積分: 4497


70#
發表於 11-10-10 00:55 |只看該作者

回覆:grazie 的帖子

Thx 多謝你, 你真係好人!! :) 我都好希望你可以快d 有bb, 大家一齊快d bingo!!

Btw, 我都好似見我醫生個度有你講嗰隻照輸卵管做.... 都係用生理yim水做的....貴唔貴ga??




大宅

積分: 1229


69#
發表於 11-10-10 00:54 |只看該作者
中中!照輸卵管大約多少錢?


別墅

積分: 559


68#
發表於 11-10-10 00:27 |只看該作者
回覆 bbnboot 的帖子

你第一個cycle咁miss m遲可能真係緊張影響左(或者真係一次中頭獎)
我試左3個cycle,dr 話我做iui實際D,但係我想natural 試下唔得先做
我照輸卵管係打入生理盬水晤使用顯影劑,打入時個肚有D扯痛好似攪肚痛 我好彩好快就照到係通.
老公 丁丁都有test , dr建議 叫我try iui , 可以試natural但佢都叫我唔好太大期望因為年紀問題

我睇過好多post, 第1個cycle 中比例唔太高,試多幾次
我係乜都唔多識又緊張 我都係睇其他人同問jm們學嘢
relax D 一齊中!中!中!



大宅

積分: 1229


67#
發表於 11-10-9 23:58 |只看該作者
grazie 發表於 11-10-9 16:48
比藥你? 通經呀?


大宅

積分: 4497


66#
發表於 11-10-9 23:33 |只看該作者
本帖最後由 bbnboot 於 11-10-9 23:33 編輯

回覆 grazie 的帖子

多謝你呀~ 我地互相支持啦!! =)
我o岩o岩第1個cycle ja~
想問照輸卵管係點樣ga? 點樣照~?
我係一個超級緊張大師o黎ga~~
又怕痛, 又怕有咩問題, 好多o野都驚....
照輸卵管同照ultrasound 有冇唔同ga?
希望唔使打d咩o野"顯影劑"啦..... 我好怕d chemical o野...


別墅

積分: 559


65#
發表於 11-10-9 23:26 |只看該作者
回覆 bbnboot 的帖子


比D正能量你,唔好太多疑慮,我係緊張大師但都好正面
如果miss m 蒲頭,我會建議你揾dr照輸卵管
我都有照,dr 話我既問題係年齡,如果試左natural唔work,會做iui
你重後生所以有必要知最基本(輸卵管)ok or not? 你試左幾耐呀?


大宅

積分: 1977


64#
發表於 11-10-9 23:09 |只看該作者
回覆 bbnboot 的帖子

你唔好諗咁多, 諗太多對自己都唔好, 唔好灰心, bb好快會嚟嫁!

點評

bbnboot  多謝你呀! 希望就算冇bingo, m 小姐都可以快d o黎啦.... =)  發表於 11-10-9 23:30


大宅

積分: 4497


63#
發表於 11-10-9 22:57 |只看該作者
回覆 grazie 的帖子

係ga.... 快d o黎m 可以快d start 下個cycle ma~
唉..... 雖然我年紀細過你, 不過m超唔準, 又有多囊.... 都唔係真係易好多...
所以我有諗過, 如果再過2-3個cycle都唔得, 就會去睇醫生check真d~~~
我好驚係d 輸卵管塞左, 又或者係冇排卵o既問題......


別墅

積分: 559


62#
發表於 11-10-9 22:12 |只看該作者
回覆 bbnboot 的帖子

我同你case一樣,未有起息唔知想點..都係有透明分泌,紅D有淺線,綠D無...
我同意你咁講一係快D黎唔好阻住下個cycle 機會,你地重後生,我39 要同時間競賽嫁!


大宅

積分: 4497


61#
發表於 11-10-9 17:52 |只看該作者
回覆 grazie 的帖子

我都係呀, 紅d好淺線, 同埋仲有透明分泌......


大宅

積分: 4497


60#
發表於 11-10-9 17:49 |只看該作者
本帖最後由 bbnboot 於 11-10-9 17:50 編輯

回覆 grazie 的帖子

m 小姐未o黎呀... 唉.... 日日check住紅綠d都仲係冇反應..... 紅d 條線仲要淺到睇唔倒... 都唔知想點....今日day33喇.... 一係就bingo, 一係就快d o黎m啦.... 阻住我努力第二個cycle...... ><

你呢, 你又點呀??


別墅

積分: 559


59#
發表於 11-10-9 16:52 |只看該作者
回覆 bbnboot 的帖子

點呀你,miss m 有冇現身?

我重係等緊派彩..hope

點評

Yvonne1127  一定得!  發表於 11-10-10 00:23


別墅

積分: 559


58#
發表於 11-10-9 16:48 |只看該作者
Yvonne1127 發表於 11-10-9 15:02
我埋今個星期!check唔到bingo唯有叫E生藥比我1

比藥你? 通經呀?

點評

Yvonne1127  係!如果仲唔來!我就主動D揾佢1  發表於 11-10-10 00:22


大宅

積分: 1229


57#
發表於 11-10-9 15:02 |只看該作者
我埋今個星期!check唔到bingo唯有叫E生藥比我1

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo