想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


複式洋房

積分: 455


1#
發表於 11-10-3 19:48 |只看該作者

我試咗七個月啦,但我由今個月開始唔會再俾自己唔開心,都係隨緣喇~~有就有冇就冇,學老公話齋生咩都係自己生嘅,唔通蛇年就唔生、唔錫咩~~




洋房

積分: 37


46#
發表於 11-10-8 02:51 |只看該作者
我都等左5年啦,都生個肥bb,一定得,或可試看中醫,我看左大半年就有b啦


翡翠宮

積分: 93975

馬年勳章 2026勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 畀面勳章


45#
發表於 11-10-4 18:33 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+kekka+於+11-10-04+發表我都

原帖由 Monmon0305 於 11-10-04 發表
你C6唔係香港做嘢架?
佢唔得又唔知睇乜醫生
男人唔會問佢地的朋友至麻煩



◕順其自然啦~♥ ◕


大宅

積分: 2699


44#
發表於 11-10-4 14:38 |只看該作者


複式洋房

積分: 455


43#
發表於 11-10-4 14:28 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+navyzero+於+11-10-04+發表宜

原帖由 knababy 於 11-10-04 發表
咦... 我中秋時貪得意買左個豬籠餅, 一直放喺廳仲未掉... 好唔好擺入房試吓呢?



...
試下喇試下喇




別墅

積分: 559

陪月勳章


42#
發表於 11-10-4 14:26 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Babykobb+於+11-10-04+發表之

原帖由 qqj 於 11-10-04 發表
但唔怕惹蛇蟲鼠蟻咩
個餅係獨立包裝架




大宅

積分: 1905


41#
發表於 11-10-4 14:02 |只看該作者

引用:Quote:Babykobb+發表於+11-10-3+21:49+有樣

原帖由 navyzero 於 11-10-04 發表
宜家要買到豬寵餅都唔易喎
如果買到既試下都無妨
咦... 我中秋時貪得意買左個豬籠餅, 一直放喺廳仲未掉... 好唔好擺入房試吓呢?



2 months to go  


複式洋房

積分: 455


40#
發表於 11-10-4 13:53 |只看該作者

引用:我都努力都唔得,c6在我排卵期do唔到,我一定

原帖由 kekka 於 11-10-04 發表
我都努力都唔得,c6在我排卵期do唔到,我一定唔會bingo
我仲可以點,男人又怕驚睇dr. 一個月做do唔 ...
你C6唔係香港做嘢架?




男爵府

積分: 7674


39#
發表於 11-10-4 13:52 |只看該作者
CarmenSin 發表於 11-10-4 13:51
一齊放鬆心情等bb嚟啦戰友^^


複式洋房

積分: 455


38#
發表於 11-10-4 13:52 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Babykobb+於+11-10-04+發表之

原帖由 qqj 於 11-10-04 發表
但唔怕惹蛇蟲鼠蟻咩
哈哈哈你問得好好笑




大宅

積分: 3050


37#
發表於 11-10-4 13:51 |只看該作者
rcbaby 發表於 11-10-4 13:29
無 36.6度等m到

一齊放鬆心情等bb嚟啦戰友^^


大宅

積分: 2553

畀面勳章


36#
發表於 11-10-4 13:50 |只看該作者
Babykobb 發表於 11-10-3 21:49
有樣八婆仔野同大家分享,我聽我同事講,佢以前亞姐係高齡,而且都試咗好耐!之後佢聽人講話掛個豬籠餅向床 ...

宜家要買到豬寵餅都唔易喎
如果買到既試下都無妨


男爵府

積分: 7674


35#
發表於 11-10-4 13:29 |只看該作者
CarmenSin 發表於 11-10-3 20:26
no ar~~~我而家咩都無理喇~真係隨緣!你呢?

無 36.6度等m到


珍珠宮

積分: 30303


34#
發表於 11-10-4 12:22 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Monmon0305+於+11-10-04+發表

原帖由 Babykobb 於 11-10-04 發表
之前試咗半年啦,又計日子,又睇中醫,都係失敗!
但唔怕惹蛇蟲鼠蟻咩




翡翠宮

積分: 93975

馬年勳章 2026勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 畀面勳章


33#
發表於 11-10-4 11:48 |只看該作者
我都努力都唔得,c6在我排卵期do唔到,我一定唔會bingo
我仲可以點,男人又怕驚睇dr. 一個月做do唔到1次,谷住係我心裡
我已經29+6歲,醫到佢到時都我生唔到
◕順其自然啦~♥ ◕


大宅

積分: 1669

BK Milk勳章


32#
發表於 11-10-4 11:39 |只看該作者
係呀,,,,無錯, 既然自己都努力過, 無都無計


男爵府

積分: 9634


31#
發表於 11-10-4 10:41 |只看該作者
HCBABY 發表於 11-10-4 09:59
回覆 lovekenken 的帖子

講得啱, 不過我已30 ,,,真係唔想太後先有得生, 有排涯大佢, 哈哈 ...
我都就快36啦~~急都急唔呢,真係平常心會好過d


男爵府

積分: 7926


30#
發表於 11-10-4 10:32 |只看該作者
各位jms,

我四十啦!總之,係你就係你,唔係你就幾強求都無用!

一切隨緣啦!


大宅

積分: 1669

BK Milk勳章


29#
發表於 11-10-4 09:59 |只看該作者
回覆 lovekenken 的帖子

講得啱, 不過我已30 ,,,真係唔想太後先有得生, 有排涯大佢, 哈哈


男爵府

積分: 9634


28#
發表於 11-10-4 09:37 |只看該作者
我都化啦,試左唔得就算了,人生唔一定只有生仔

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo