想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


子爵府

積分: 13931


1#
發表於 11-10-4 07:07 |只看該作者
今早六點起,就小腹勁痛,仲屙水,屙到依家仲屙緊,仲反唔反工好?係咪藝床痛來架,



魚魚媽


子爵府

積分: 13931


4#
發表於 11-10-4 19:13 |只看該作者

回覆:好辛苦

無事喇。可能細菌入腸



魚魚媽


大宅

積分: 4490


3#
發表於 11-10-4 18:58 |只看該作者

回覆:好辛苦

睇醫生啦,take care




大宅

積分: 4810


2#
發表於 11-10-4 18:56 |只看該作者

引用:今早六點起,就小腹勁痛,仲屙水,屙到依家

原帖由 maggie_kaki 於 11-10-04 發表
今早六點起,就小腹勁痛,仲屙水,屙到依家仲屙緊,仲反唔反工好?係咪藝床痛來架,



...
著床唔應該痛,就算係最多吉吉下!你係咪食錯野咋?但亦小心有肌瘤或子宮內膜異位!





首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo