想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


伯爵府

積分: 17307


1#
發表於 11-10-4 09:34 |只看該作者
本帖最後由 Sugarpink 於 11-10-4 09:40 編輯

等了又等,上年既七月BB九個星期就走左,由上年十月開始可以再努力到今年 - 今日 04 Oct 又 Day 1,真係好難受。整整一年既努力都係活係失望之下,真的麻目了,自己想放棄既同時,越來越發現老公鐘意小朋友既程度越黎越高,佳因亞妹生完一個現又陀住一個、小x過既好友都有左、連四季經既朋友努力左差不多兩年終於又有喜,雖然學會替佢地高興,不再聽到人地有喜自己心裡難過,但無疑迫得自己越來越急。

緣份未到所以無?老公唔配合所以無?!(佢因工作真的辛苦、累了我亦都唔忍心迫,疲倦之下做,都唔會好得去邊,不如放佢一馬仲好) 佢只係想自然自然,如果自然可以就唔會出現人工... 量體溫、排卵紙、睇中醫、戒口乜都齊,但戒口都係無戒得清哂,試左四、五個月呢d方法,又如何?

同奶奶傾計,同佢講都唔知有無小朋友,奶奶卻對我講唔緊要喇,而家有無都無所謂架喇,我話妳個仔好鐘意小朋友,唉,我自己就無乜所謂有無都得既,奶奶都仲係安慰我,其實我心裡好感激,即使我知奶奶都好想有孫,但每句說話都係我著想。

但我真係想放棄,比自己放縱下,但一堆既紅D、朝早起身不自覺的量體溫已容入生活...

不過中醫我想繼續睇,即使我不嬲唔覺得自己有咩大問題無咩病痛都我都睇多半年,不為什麼只為調理,三十幾歲人而家先黎調理真係好似遲左,我亞媽反而對我睇中醫感覺麻麻,覺得無乜用。其實EC為我調理緊d乜我自己都唔係好知,好多要戒口都係因濕疹而戒,其實對生BB又有無幫助架呢?又真係唔清楚。

今個月會同老公去三日兩夜短途旅行,可惜果幾日唔係排卵期,去旅行除左放鬆下,更加想食食食,忍口忍得辛苦乜鬼都話唔想得,今個月比我放縱下,乜都食先得!!

而家等我去沖杯久違了的咖啡先!

我都係呻下!jm 們妳地努力!咪好似我咁中途放棄喎!
   每日都咁開心!!!


伯爵府

積分: 17307


44#
發表於 11-10-12 20:45 |只看該作者

回覆:涼c9 的帖子

我都想食雪糕!團購買左movenpick 12 盒!



   每日都咁開心!!!


伯爵府

積分: 17307


43#
發表於 11-10-12 20:44 |只看該作者

回覆:chui01 的帖子

Good luck! N take care ar



   每日都咁開心!!!


大宅

積分: 1549


42#
發表於 11-10-12 17:16 |只看該作者
回覆 Sugarpink 的帖子

clear blue show 1-2 weeks

放鬆D得嫁喇! MUD 都唔駛埋, 我BOOK 咗11月中去大阪, 照去!


男爵府

積分: 5726

畀面勳章 環保接龍勳章


41#
發表於 11-10-12 14:22 |只看該作者
Sugarpink 發表於 11-10-11 00:23
丫,不過今日睇完醫師, 原來我唔好食蕃茄、粟米、洋蔥...
因為濕熱喎!
我都係濕熱, 但ec話唔可以食生蕃茄咋喎
我而家連雪糕都照食啊, 食少d囉~


男爵府

積分: 5726

畀面勳章 環保接龍勳章


40#
發表於 11-10-12 14:17 |只看該作者
Sugarpink 發表於 11-10-11 00:20
我覺得搭飛機無問題架喎 (我唔知其他人睇法一唔一樣)
因為我上次不知情之下有左成個月我都同d同事飛左去玩 ...
o...係啊....因為有人話過飛機好多輻射.....


複式洋房

積分: 264


39#
發表於 11-10-12 00:18 |只看該作者
我都覺得好大壓力,又量體溫又戒口又紅D,就算dodo都好似交功課咁...................................



伯爵府

積分: 17307


38#
發表於 11-10-11 21:03 |只看該作者

回覆:chui01 的帖子

恭喜呀! bingo左幾耐呀?好開心呀!祝你同小baby健健康康!



點評

chui01  去大阪, 照去!!!  發表於 11-10-12 17:08
   每日都咁開心!!!


大宅

積分: 1549


37#
發表於 11-10-11 17:53 |只看該作者
回覆 chui01 的帖子

放鬆D 真係WORK嫁! 我啱啱BINGO咗

點評

涼c9  恭喜你啊  發表於 11-10-12 14:23
ekman888  congrats~~~~~  發表於 11-10-12 00:16


伯爵府

積分: 17307


36#
發表於 11-10-11 00:23 |只看該作者
丫,不過今日睇完醫師, 原來我唔好食蕃茄、粟米、洋蔥...
因為濕熱喎!

同埋佢話... 喇,佢話我咋,唔我知其他人架
佢話如果想生仔就咪鬼食蕃茄同粟米
如果想生女就食多d喇!

我乜鬼都食~~~~~~ 不過食少d囉!!
   每日都咁開心!!!


伯爵府

積分: 17307


35#
發表於 11-10-11 00:20 |只看該作者
涼c9 發表於 11-10-10 08:40
其實我都有個問題想問下你...你知唔知如果啱啱bingo左可唔可以撘飛機去旅行???我同c6而家好勤力咁做緊人:no ...

我覺得搭飛機無問題架喎 (我唔知其他人睇法一唔一樣)
因為我上次不知情之下有左成個月我都同d同事飛左去玩幾日
返黎之後先發現有左, 之後都有心跳各樣
只不過佢去到9wk唔再大... 所以我覺得兩者無關係

不過當然如果知有左,就唔好周圍走喇~等個胎定左先去飛~乖喇~
   每日都咁開心!!!


大宅

積分: 1549


34#
發表於 11-10-10 10:36 |只看該作者
我之前好似你咁緊張, 攪到好大壓力, 一路都冇!
之後我頂唔順喇! 索性咩都唔做, 有咗先算, 個人即刻開心晒

點評

Sugarpink  咁咪好囉~ 自己唔開心, 有左都唔會開心喇!!! 呵呵呵呵~~~  發表於 11-10-11 00:21


大宅

積分: 1357


33#
發表於 11-10-10 10:34 |只看該作者
fafajo 發表於 11-10-5 19:24
你都好,有瘦到。我而家都係我人生嘅顛峰呀
我刮完宮之後西醫check過之後,話叫我第一次經期完左 ...

我覺得如果用正確的方法減肥係唔會影響BINGO 嘅, 你可以少食多餐, 多d走動, 個人都開朗d~


我覺得你咁食法唔係咁好, 因為成日覺得自己肥, 個人會無晒自信, 攪到好唔開心, 心情唔好自然難bingo 啦,
而且唔係話咩, 多數肥嘅人身體好容易多d問題, 所以你不如正確咁減下, 專心減肥, 又可以放低bingo 件事, 可能放鬆左仲易有呢~

點評

Sugarpink  係呀!瘦可以有好多方法,我唔會節食唔會食藥, 最多都係減食之嘛~呵呵  發表於 11-10-11 00:21


男爵府

積分: 5726

畀面勳章 環保接龍勳章


32#
發表於 11-10-10 08:40 |只看該作者
Sugarpink 發表於 11-10-6 18:38
你就好喇!當年我都想24-28結婚。。。。好彩無咋!唔係點識到我而家個老公!25歲仲有大把青春去生!



...
其實我都有個問題想問下你...你知唔知如果啱啱bingo左可唔可以撘飛機去旅行???我同c6而家好勤力咁做緊人, 但我報左名10月去旅行當初冇諗過bingo既問題...haha


伯爵府

積分: 17307


31#
發表於 11-10-7 14:15 |只看該作者

回覆:抱抱娃娃 的帖子

多謝!我想無壓力下可同老公更親近!為生而做又要計住計住好難捱呀!話唔定小生命係不知不覺間會出現呢!



   每日都咁開心!!!


男爵府

積分: 6869


30#
發表於 11-10-7 11:55 |只看該作者
Sugarpink 發表於 11-10-4 09:34
等了又等,上年既七月BB九個星期就走左,由上年十月開始可以再努力到今年 - 今日 04 Oct 又 Day 1,真係好 ...
感受到妳既辛苦都埋壓力, 但妳要加油, 唔好放棄呀! 上天一定眷顧妳的.

2nd baby, Dec. 2014


伯爵府

積分: 17307


29#
發表於 11-10-6 18:38 |只看該作者

回覆:涼c9 的帖子

你就好喇!當年我都想24-28結婚。。。。好彩無咋!唔係點識到我而家個老公!25歲仲有大把青春去生!



   每日都咁開心!!!


男爵府

積分: 5726

畀面勳章 環保接龍勳章


28#
發表於 11-10-6 11:57 |只看該作者
Sugarpink 發表於 11-10-4 11:13
回覆 涼c9 的帖子

嘩哈哈!!我有個同事都係食避孕藥,佢下下年結婚我都同佢講下年年中好停喇,寧願比多少 ...
O,,,sorry, 哩幾日有d忙冇上黎~同埋呢, 我琴日check左啦, 仲未bingo~哈....不過唔緊要啦...真係急唔黎...
不過有樣野我真係唔係咁建議jm們做....~>真係唔好亂減肥! o係中西醫角度都係, 唔適當減肥只會令身體愈黎愈差! 到時更加難有bb...所以如果真係想keep fit, 不妨去做運動啊!!!

其實我而家先25...我仲未諗住做iui果d啊, 始終我覺得有冇b真係天意黎既, 可能個天覺得我未適合做mummy住呢..~急都冇用...

而家希望再過10日check到bingo / 見到m小姐啦


伯爵府

積分: 17307


27#
發表於 11-10-6 00:05 |只看該作者
最緊要醫生話OK咪得囉~
有個朋友小x完後第二個 cycle 又有左, 我唔明點解要咁急, 怕佢傷口未好咋!!! 不過而家都可能有三個月喇呱,我都無問佢, 好彩佢無咩事咋
   每日都咁開心!!!


大宅

積分: 1833

陪月勳章


26#
發表於 11-10-5 19:24 |只看該作者

引用:Quote:fafajo+發表於+11-10-5+09:58+我都要

原帖由 Sugarpink 於 11-10-05 發表
D 人成日話小x完好快就會有!我就係太信,信以為真!呢個"好快會有"都唔係落係我身上!

我都希 ...
你都好,有瘦到。我而家都係我人生嘅顛峰呀
我刮完宮之後西醫check過之後,話叫我第一次經期完左就可以再嘗試,無叫我要等三個日呀,所以我地就係第二個cycle就試啦!但我都覺得好易再有呢個字唔會發生係我身上
大地大家一齊努力。祝早孕!




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo