想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 5065


1#
發表於 11-10-4 23:01 |只看該作者
如題??


珍珠宮

積分: 30303


5#
發表於 11-10-5 13:17 |只看該作者

回覆:小產了............塞藥定吸宮好D??

take care




別墅

積分: 720


4#
發表於 11-10-4 23:45 |只看該作者
我上次11week4day流產, e生無得比我選擇, 我問佢係唔係半身麻醉, 佢都即刻話要全身麻醉, 我中午飯後食藥, 下午就做吸官手朮。 我自己就會聽e生講多d。


男爵府

積分: 7674


3#
發表於 11-10-4 23:13 |只看該作者

回覆:小產了............塞藥定吸宮好D??

Depends how big and what doctor suggest la
Take care





大宅

積分: 4614


2#
發表於 11-10-4 23:12 |只看該作者
我上次選吸宮 ,因為塞藥流唔干淨都係要括宮 ,而且只聽隔離床的人塞左2次藥都排唔到bb 出來 ,結果都係要做手術我好驚 .所以選吸宮唔想痛咁耐 .
希望可以幫到你 . btw 唔好唔開心....盡快養好身體再努力.

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo