跳至

首頁
12

尾頁
   0


男爵府

積分: 9845


1#
發表於 11-10-5 00:06 |只看該作者
22日要interview K1, 但係佢淨係講 BB話,點算


大宅

積分: 1665

好媽媽勳章 醒目開學勳章


28#
發表於 11-11-3 23:38 |只看該作者

回覆:sophialing 的帖子

邊間啊?




珍珠宮

積分: 31881

醒目開學勳章 畀面勳章


27#
發表於 11-10-31 17:28 |只看該作者

回覆:BB 未肯開金口,點interview K1?

我個仔又係講bb話
不過最心儀果間都收咗k1




Karl  was born on 9th Oct 2009   Lok was born on 29th jun 2011

22:18   48cm long                         18:31   50cm long


大宅

積分: 1665

好媽媽勳章 醒目開學勳章


26#
發表於 11-10-28 23:16 |只看該作者

回覆:Enoshma 的帖子

我而家真係想同佢試首 bye-bye song!





別墅

積分: 815


25#
發表於 11-10-27 09:54 |只看該作者
軒軒2008 發表於 11-10-8 13:26
我個仔今日面試,只能用二個成語形容:潰不成軍,慘不忍睹。面試未結束己提前離場。 ...

哈哈哈哈~~我個仔上兩個星期都係in兩間kg,一間金巴倫,一間kg係葵涌,情況同你一樣,根本in唔到,我個仔直情唔肯入課室,一帶佢入就係咁叫係咁喊,最後同老師講唔好意思,唔in了。

唉~~真係灰~!!


別墅

積分: 629


24#
發表於 11-10-21 15:29 |只看該作者
回覆 maggie113 的帖子

我大女上年in 過啟思,收咗呀女pm 班,最後無讀, 一位家長陪呀b 在玩枱上既玩具玩5-10min 後老師過來同小朋友玩,頃吓計, 問小朋友你叫咩名,今年幾多歲,邊個同你來, 跟住叫小朋友枱上玩具點玩, 睇吓佢識唔識玩, 問家長一般小朋友既野. 已經比起其他學校算係簡單. 今年到我細女10/22 in 啟思.Good luck 各位家長.


琥珀宮

積分: 152996

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋


23#
發表於 11-10-20 15:12 |只看該作者
我個女識講少少3~4隻字ge短句,一兩隻字果d乜都識講。但佢一見陌生人同佢講野就剩係識望住人,人地未理佢之前佢就撩人。月尾去幼稚園面試,到時佢都唔知出唔出聲呀~


伯爵府

積分: 19931

畀面勳章 環保接龍勳章


22#
發表於 11-10-14 23:05 |只看該作者
我仔只講單字 . 最近問佢咩名都唔肯答. 完全大倒退. 救命


別墅

積分: 582


21#
發表於 11-10-14 22:28 |只看該作者
回覆 Enoshma 的帖子

我個女聽日IN 啓思, 見到陌生人都係唔係好肯講野, 數字同字母都唔識, ... 有無MAMA可以分享下INTERVIEW 既流程?


別墅

積分: 582


20#
發表於 11-10-14 22:28 |只看該作者
我個女聽日IN 啓思, 見到陌生人都係唔係好肯講野, 數字同字母都唔識, 唉... 有無MAMA可以分享下INTERVIEW 既流程?


別墅

積分: 582


19#
發表於 11-10-14 22:27 |只看該作者
我個女聽日IN 啓思, 見到陌生人都係唔係好肯講野, 數字同字母都唔識, 唉... 有無MAMA可以分享下INTERVIEW 既流程?


男爵府

積分: 9748


18#
發表於 11-10-14 15:45 |只看該作者
我個仔都係 3/11 & 4/11 有interview. 為有隨緣啦,當見識下


男爵府

積分: 6592


17#
發表於 11-10-14 15:28 |只看該作者

回覆:BB 未肯開金口,點interview K1?

咪係囉!我仔仔十一月先返n班,十一月五日就in第一間,我都唔知點算,仔仔全部外星話,下星期返健康院,實俾姑娘鵝死,又會問點解唔教!唉




男爵府

積分: 9748


16#
發表於 11-10-12 12:22 |只看該作者
等我今晚都鬼訓佢先.


男爵府

積分: 9845


15#
發表於 11-10-12 00:08 |只看該作者
回覆 LPN 的帖子

教育版多數考多人報的名幼稚園,咁緊係出事啦,今日開始我同個仔特訓,發現佢用外星話唱全首ABC song,其中S 同X 佢係發番果個音,其他就ER ER ER , 但係有bit ga!


大宅

積分: 1665

好媽媽勳章 醒目開學勳章


14#
發表於 11-10-12 00:03 |只看該作者

回覆:lok09 的帖子

昨日睇教育王國果面,有兩個家長分享話上年個B 唔識講野,全軍覆沒。。




男爵府

積分: 9748


13#
發表於 11-10-11 15:37 |只看該作者
我個仔都係呀,佢係1005 bb, 我d 朋友話我個仔好似識問問題,都唔知真定假????我book了speech theray比佢上. 睇下好唔好些


男爵府

積分: 9845


12#
發表於 11-10-11 14:41 |只看該作者
去左健康院做2歲發展check up,佢話佢講野未到18個月水評,下個week 見醫生


侯爵府

積分: 22983

開心吸收勳章 好媽媽勳章


11#
發表於 11-10-10 00:11 |只看該作者
我個小魔王一樣,永遠講d外星話 ,我哋一句到唔明,坐又坐唔定,到時都唔知點面試,唉!


複式洋房

積分: 290


10#
發表於 11-10-9 22:59 |只看該作者

回覆 回覆:piggyccy的帖子

我個仔都未識講咗,人地叫佢又唔彩人,面試都唔知點算,我驚無學校收佢.




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo