想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 2269


1#
發表於 11-10-5 13:57 |只看該作者
綠d最頂比昨天前天深dd,今天普通科醫生才肯寫信到健康院排期(在診所有再驗但醫生說有線但沒理由係淺線)今個月好唔準平時大約三十四五日一個cycle。但今個cycle day 43先哈哈笑及紅d深粗。(我是紅d新手今個月第一次用)。想請教各jm綠d通常排卵後day幾綠d才深粗?今天是排卵後day14。另外如下週看婦科醫生照超聲波會睇到什麼?
myphoto.jpg




大宅

積分: 4204


21#
發表於 11-10-8 19:08 |只看該作者

引用:綠d最頂比昨天前天深dd,今天普通科醫生才

原帖由 noviasobb 於 11-10-05 發表
綠d最頂比昨天前天深dd,今天普通科醫生才肯寫信到健康院排期(在診所有再驗但醫生說有線但沒理由係淺線) ...





大宅

積分: 4106

環保接龍勳章


20#
發表於 11-10-8 12:23 |只看該作者
TAKE CARE...
好實在架喇~~連綠D都咁明顯喇~~
樣樣野小心D 喇要...


大宅

積分: 1843


19#
發表於 11-10-8 05:48 |只看該作者

回覆:noviasobb 的帖子

我同你差唔多時間!





大宅

積分: 1137


18#
發表於 11-10-7 23:28 |只看該作者
樓主,每個人陀b都唔同,想食就食,体息多d呀!
Dom


大宅

積分: 2142


17#
發表於 11-10-6 17:27 |只看該作者
恭喜晒~


大宅

積分: 2269


16#
發表於 11-10-6 00:11 |只看該作者

回覆:好唔實在

我現在在床上碌來碌去都瞓唔著,小小m痛feel,同埋又覺餓。又有少少反胃。有冇咁快有咁gei感覺?今晚已吃三文魚扒天使麵加餐湯餐包




伯爵府

積分: 15236


15#
發表於 11-10-6 00:08 |只看該作者

回覆:好唔實在

綠d都有線,肯定bingo!




伯爵府

積分: 15695


14#
發表於 11-10-5 23:17 |只看該作者


大宅

積分: 1137


13#
發表於 11-10-5 23:12 |只看該作者
係個普通科醫生無料,只係初期index比較弱,想實在d一早頭一次去小便驗會準確d. (無論深淺,有咗就係有咗)
如果你唸係c+生要快d見醫生,私院床位好快full. C+醫生會幫你book但每間醫院的deposit期都不一樣.
bb心跳係大約6-8 wks 就照到。
Dom


大宅

積分: 4725


12#
發表於 11-10-5 21:45 |只看該作者


大宅

積分: 2269


11#
發表於 11-10-5 21:22 |只看該作者

回覆:maaron727 的帖子

想問係咪m期過左5至7日?




男爵府

積分: 6690


10#
發表於 11-10-5 21:07 |只看該作者

回覆:noviasobb 的帖子

我當時5-7日後綠D先深色,想去私院生,首先你想去邉間生?可以經駐院醫生留位,或者私家婦科醫生留位。




彩鑽殿

積分: 718550

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 2018母親節勳章 2018父親節勳章 畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


9#
發表於 11-10-5 19:32 |只看該作者
恭喜


大宅

積分: 1136


8#
發表於 11-10-5 16:03 |只看該作者
本帖最後由 Ccatjh 於 11-10-5 16:04 編輯


大宅

積分: 2699


7#
發表於 11-10-5 15:11 |只看該作者
恭喜!:good
事事小心!


翡翠宮

積分: 93998

馬年勳章 2026勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 畀面勳章


6#
發表於 11-10-5 14:43 |只看該作者
◕順其自然啦~♥ ◕


珍珠宮

積分: 30303


5#
發表於 11-10-5 14:32 |只看該作者

回覆:好唔實在






大宅

積分: 2269


4#
發表於 11-10-5 14:18 |只看該作者

回覆:好唔實在

謝謝你們我取了醫生信排母嬰健康院了。可能第一次啦我好驚呀。我好想知你們綠d幾時會深粗嫁?如果在私家生係咪叫婦科醫生幫我book就得嫁啦?係咪要快book or待有心跳先book?謝謝你們呀




大宅

積分: 4497


3#
發表於 11-10-5 14:09 |只看該作者
:excited 恭喜你呀, 你應該係bingo左呀~!!!
你不如搵clearblue digital check 一次啦~~
準好多~
confirm就快d去睇醫生攞紙喇~!! =)

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo