想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 2820


1#
發表於 11-10-5 17:32 |只看該作者
盤腔超聲波檢查
咁姐係咪陰超呀?
定係兩個唔同既野黎!


大宅

積分: 3493


26#
發表於 11-10-8 20:02 |只看該作者

回覆 回覆:fong120的帖子

我九月頭照左,過程有其他jm講左,想提一提,有報告時記得問問有無多囊症,照到,但唔問的話只會同你講子宮shape有無問題




大宅

積分: 2820


25#
發表於 11-10-7 09:38 |只看該作者
回覆 siutreasure 的帖子

5-7天...
但係咪夾埋頭頭尾尾嫁!!
因為頭尾都係得少量!!!


大宅

積分: 2820


24#
發表於 11-10-7 09:35 |只看該作者
回覆 siutreasure 的帖子

係咪之前都要用排卵紙睇下,見到有深粗就去照!>?
,但係有D E生要BOOK好耐先睇到...
又唔知邊個婦科排隊快又有得照陰超,真係好難!


懷孕前係咪一定要食葉酸嫁?


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


23#
發表於 11-10-7 08:42 |只看該作者

引用:回覆+siutreasure+的帖子 咁樣點知道自己

原帖由 fong120 於 11-10-07 發表
回覆 siutreasure 的帖子

咁樣點知道自己粒卵差唔多大!
排卵日咪最大囉,咁早幾日去睇醫生,你平時cycle幾多日如果晤準就用紅d check住囉,一開始轉深粗咪立刻照



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


大宅

積分: 2820


22#
發表於 11-10-7 07:48 |只看該作者
回覆 siutreasure 的帖子

咁樣點知道自己粒卵差唔多大!


大宅

積分: 2820


21#
發表於 11-10-7 07:48 |只看該作者
咁樣點知道自己粒卵差唔多大!


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


20#
發表於 11-10-6 21:51 |只看該作者
fong120 發表於 11-10-6 21:47
回覆 siutreasure 的帖子

咁又係...直接去問E生會好好多!!!
其實你到排卵
等粒卵差唔多大到咁上下去睇得架喇
因為太早去粒卵未夠大粒
醫生可能估得冇咁準呀

各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


大宅

積分: 2820


19#
發表於 11-10-6 21:47 |只看該作者
回覆 siutreasure 的帖子

咁又係...直接去問E生會好好多!!!


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


18#
發表於 11-10-6 21:37 |只看該作者
fong120 發表於 11-10-6 19:09
回覆 siutreasure 的帖子

都好woo!..但有d e生唔係咁好人嫁woo!
哈哈哈,我意思係你打去診所
其實你打去婦產醫生
都係姑姑接電話
咁佢識答就答你
唔識會幫你問醫生

或者你去開檢查咪直接問醫生啦

各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


大宅

積分: 2820


17#
發表於 11-10-6 19:09 |只看該作者
回覆 siutreasure 的帖子

都好woo!..但有d e生唔係咁好人嫁woo!


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


16#
發表於 11-10-6 16:47 |只看該作者
fong120 發表於 11-10-6 16:44
回覆 siutreasure 的帖子

= =我都係定期做嫁,但依家都係想知道卵子幾時排同埋E生意見!!! ...
咁你要差不多排卵時去照U/S
醫生會估計你粒卵子既size
咁睇到粒卵既size靚唔靚、正唔正常
同估計你邊日排

你可以打比醫生問佢你day幾去照最好
各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


大宅

積分: 2820


15#
發表於 11-10-6 16:44 |只看該作者
回覆 siutreasure 的帖子

= =我都係定期做嫁,但依家都係想知道卵子幾時排同埋E生意見!!!


大宅

積分: 2820


14#
發表於 11-10-6 16:43 |只看該作者
= =我都係定期做嫁,但依家都係想知道卵子幾時排同埋E生意見!!!


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


13#
發表於 11-10-6 11:30 |只看該作者
fong120 發表於 11-10-6 11:22
回覆 siutreasure 的帖子

係一個男E生,但係50歲到...
因為我上次係婚檢
順便做埋
個醫生問我點解要照盤腔U/S
我話想睇下我個生殖器官有冇問題
例如子宮有冇瘤或其實不利生bb既問題
然後我有問除左做呢樣
仲可以做咩去睇下自己生bb有冇問題
佢話可以驗血唔知睇咩
不過佢都話我照左呢個先
驗血果d唔洗咁快做

我都冇睇卵子大小同幾時排
因為我舊年十月做
今年二月先結婚
岩岩第二個cycle努力緊
各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


大宅

積分: 2820


12#
發表於 11-10-6 11:22 |只看該作者
回覆 siutreasure 的帖子

係一個男E生,但係50歲到...
佢望都唔會望你,入去個下,都係叫姑娘幫手...我覺得都幾好...
但我只係普通睇下正唔正常,唔係睇卵子大少同幾時排,所以佢個e生都無講d咩..
我下次問下佢地包唔包睇卵子大少同比建議!
如果可以的話,我都諗住去個到睇返...


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


11#
發表於 11-10-6 09:53 |只看該作者

引用:回覆+siutreasure+的帖子 無呀,佢話個過程

原帖由 fong120 於 11-10-06 發表
回覆 siutreasure 的帖子

無呀,佢話個過程係咁!!!照完肚就用支野!!!
我冇咁樣,只係照肚,我係搵女醫,你果個都係女醫生



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


大宅

積分: 2820


10#
發表於 11-10-6 07:36 |只看該作者
回覆 siutreasure 的帖子

無呀,佢話個過程係咁!!!照完肚就用支野!!!


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


9#
發表於 11-10-5 23:04 |只看該作者
fong120 發表於 11-10-5 23:02
回覆 siutreasure 的帖子

既.....
係咪佢第一次照唔到
所以第二次就用陰超同你照呀
還是你有d特別野要照

各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


大宅

積分: 2820


8#
發表於 11-10-5 23:02 |只看該作者
回覆 siutreasure 的帖子

既.....
真係唔知點講
去到佢叫我黎之前飲一公升好先...照

之後照完...就叫我去廁所!
佢話去完廁所返黎再照!!!
第2次照個陣...就係有支野插入去!

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo