想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   1


大宅

積分: 2269


1#
發表於 11-10-5 21:32 |只看該作者
Bingo後有什麼一定要介口?我知道魚生、生冷野、酒精、羊、蛇、野味、生蠔、木瓜唔食得,我愛吃黑朱古力可以吃嗎?還有什麼湯水不能渴?




別墅

積分: 695


27#
發表於 11-10-6 22:16 |只看該作者
豬C9 發表於 11-10-6 11:24
木瓜會滑胎(尤其青木瓜), 中e西e都叫唔好食. 芥蘭好涼, 想要bb千萬不要食, 有左更加唔好食.
其他禁品:
之 ...
人地話:可樂吾系吾飲得..因為可樂有咖啡因,驚JM飲左訓吾著姐


子爵府

積分: 14910


26#
發表於 11-10-6 11:24 |只看該作者
木瓜會滑胎(尤其青木瓜), 中e西e都叫唔好食. 芥蘭好涼, 想要bb千萬不要食, 有左更加唔好食.
其他禁品:
之麻(會滑胎), 可樂(有咖啡因), 荼(阻礙吸收鈣質), 青瓜(涼), 生菜(涼), 娃娃菜(涼), 九菜(呢個唔知點解), 豆漿(好涼), 豆府/府足(涼不過無豆漿咁涼), 芽菜(好涼), 綠豆/綠豆沙(千萬不要食, 係超涼), 蟹/蝦(毒), 芒果(毒)...暫時記得咁多.
有人話羊唔食得其實係古老傳說話食左羊, bb會發羊吊, 不過同起床到剪野一樣無咩科學跟據.


男爵府

積分: 6108


25#
發表於 11-10-6 10:51 |只看該作者

回覆:我有什麼不能吃??

我已經後悔莫及..... 希望BB 無事





大宅

積分: 3833


24#
發表於 11-10-6 10:16 |只看該作者
kib_b 發表於 11-10-6 05:19
我有食木瓜,仲有飲蘆薈粒青提有咩影響咖-0-?

木瓜中含有女性荷爾蒙,容易干擾孕婦體內的荷爾蒙變化,尤其是青木瓜,孕婦更應完全戒除,因為它不但對胎兒的穩定度有害,還有可能導致流產。在東南亞國家,當地居民還會用吃木瓜來避孕,可見木瓜對於生產是不利的。至於蘆薈,目前有對動物進行過實驗,研究發現蘆薈對於動物,會造成流產的結果,所以懷孕的媽媽們,還是少吃為妙。


好耐以前有聽過話會引起流産風險,但又有JM話食過無事哦


大宅

積分: 3493


23#
發表於 11-10-6 08:54 |只看該作者

回覆 回覆:noviasobb的帖子

有個生左既人個仔有過度活躍症,原來食得甜野多就會。意米都唔食得,滑胎呀




大宅

積分: 1331


22#
發表於 11-10-6 08:06 |只看該作者
下!我日日食介蘭,介蘭都唔食得架!?


別墅

積分: 695


21#
發表於 11-10-6 05:19 |只看該作者
小懵 發表於 11-10-5 22:45
木瓜同蘆薈係頭號殺手呀!!有咗千其唔可以食咖
我有食木瓜,仲有飲蘆薈粒青提有咩影響咖-0-?


大宅

積分: 3062


20#
發表於 11-10-6 01:23 |只看該作者

回覆:bb_pig_bb 的帖子

我之前都聽我99講,飲左d唔飲得既野,結果......



點評

kib_b  結果點ah?  發表於 11-10-6 05:20


男爵府

積分: 6108


19#
發表於 11-10-6 00:03 |只看該作者

回覆:idykawaii 的帖子

死火 我飲左兩日木瓜湯....99仲話無事




大宅

積分: 1137


18#
發表於 11-10-5 23:17 |只看該作者
燒鵝-毒,對bb皮膚唔好。我2個朋友陀住食咗唔少,2個b的皮膚都好差
同埋蟹都一樣
Dom


男爵府

積分: 5526


17#
發表於 11-10-5 23:17 |只看該作者

回覆:noviasobb 的帖子

朱古力含咖啡因都好高,尤其黑朱古力,咖啡因會阻礙葉酸吸收,懷孕其間少吃爲妙。




男爵府

積分: 5526


16#
發表於 11-10-5 23:13 |只看該作者

回覆:bb_pig_bb 的帖子

木瓜有下滑作用,有左初期食木瓜會引致小x, 中期食會早產,後期先可以食。




大宅

積分: 1279


15#
發表於 11-10-5 22:50 |只看該作者
係我心目中冇咩唔食得...haha..因為我有左頭左3個月果陣日日要食涼粉


伯爵府

積分: 19670


14#
發表於 11-10-5 22:47 |只看該作者
keroppi_JJ 發表於 11-10-5 22:34
香蕉、西瓜、哈墨瓜、芥蘭、苦瓜、檸檬、朱古力、咖啡、無鱗的魚、薑醋(會令子宮收縮)等都唔食得架~~~:ce ...

其實果陣我大肚差唔多日日都飲熱檸水, 都有間唔中飲木瓜湯(因為果陣無人同我講話唔飲得), 但都無事喎, 或者真係因應個人體質啦, 總之太涼太毒既野一律唔食就無錯架啦!


大宅

積分: 3833


13#
發表於 11-10-5 22:45 |只看該作者

引用:木瓜都唔可以食? +

原帖由 bb_pig_bb 於 11-10-05 發表
木瓜都唔可以食?
木瓜同蘆薈係頭號殺手呀!!有咗千其唔可以食咖




大宅

積分: 2269


12#
發表於 11-10-5 22:39 |只看該作者

回覆:我有什麼不能吃??

朱古力唔係話令胎兒開心咩?




大宅

積分: 4667


11#
發表於 11-10-5 22:34 |只看該作者
香蕉、西瓜、哈墨瓜、芥蘭、苦瓜、檸檬、朱古力、咖啡、無鱗的魚、薑醋(會令子宮收縮)等都唔食得架~~~


大宅

積分: 4667


10#
發表於 11-10-5 22:30 |只看該作者
人地話飲黑豆桑寄生蛋茶係保胎架~~~


大宅

積分: 4614


9#
發表於 11-10-5 22:23 |只看該作者
同事話木瓜滑胎一定唔可以食 .

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo