想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 14358

環保接龍勳章 親子達人勳章


1#
發表於 11-10-6 00:32 |只看該作者
出院了,我嘅小天使走左啦!




子爵府

積分: 14358

環保接龍勳章 親子達人勳章


72#
發表於 11-10-11 13:03 |只看該作者
回覆 bb_pig_bb 的帖子

我好明白你呢個心情.....我上星期都係咁......喊下啦! 真係喊下舒服d架

你依家係醫院入面???


男爵府

積分: 6108


71#
發表於 11-10-11 10:48 |只看該作者

回覆:jocat102 的帖子

我接受唔到




子爵府

積分: 14358

環保接龍勳章 親子達人勳章


70#
發表於 11-10-11 10:46 |只看該作者
回覆 bb_pig_bb 的帖子

oh..................................sorry to heard that!

我上星期都係咁.....一入院就咩都連long都無.....vivi test 得好淺既線
之後再抽埋血....懷孕荷爾蒙得返29....即係bb已經走左la!


大宅

積分: 4346

畀面勳章


69#
發表於 11-10-11 00:16 |只看該作者
cindylok 發表於 11-10-10 23:13
係啦 ,果D 無良醫生有事只係會講 你一係就宮外孕一係就流走左 ,明明同佢講每日都係幾滴啡又點會流走左 .
重 ...

我最無奈係果個係一級好醫生來的,我第一胎都係佢接生,就係唔明佢做咩今次咁唔細心,但當時我都睇住佢照左我好多地方先話我自然流左.....唉...算了...我都無再諗,唔割都割左,好在今日覆診見到傷口埋得好好,
同埋佢幫我照左另一邊輸卵管同卵巢都好好,我先有番d希望..今次事件令我覺得,幾好的醫生都唔好信哂佢地,有懷疑都係問多一個更好

點評

cindylok  無左一邊無咩大不了 ,放心我都係試一次就bingo ,比起以前好似命中率高左..ha  發表於 11-10-11 21:38


大宅

積分: 4614


68#
發表於 11-10-10 23:13 |只看該作者
puffer-fish 發表於 11-10-6 19:52
好明你心情,我同你本來都係5月媽咪來的,但你已比我好,因為我開頭被醫生話係自然流左,點知一星期後發現係宮 ...
係啦 ,果D 無良醫生有事只係會講 你一係就宮外孕一係就流走左 ,明明同佢講每日都係幾滴啡又點會流走左 .
重寫紙叫我入院 括宮 ,好在係急症撞到個好醫生 ,慢慢好細心幫我照結果發現宮外孕要立即切 .因為BB太大重要有心跳 .醫生話正常人一早痛到死 ,我真係一D都唔痛 ,重話我早發現都可以唔洗切.唉 .想起都嬲 .


禁止訪問

積分: 9967

環保接龍勳章


67#
發表於 11-10-10 23:05 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 9967

環保接龍勳章


66#
發表於 11-10-10 23:03 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6108


65#
發表於 11-10-10 19:37 |只看該作者

回覆:jocat102 的帖子

頭先去左急症 醫生話連胎long 都無




子爵府

積分: 14358

環保接龍勳章 親子達人勳章


64#
發表於 11-10-10 18:57 |只看該作者
回覆 bb_pig_bb 的帖子

咁你聽日睇完醫生一定要多d休息! 快d上黎報平安呀!! 我今晚會幫你打氣!!

加油呀!! 你同bb都要加油呀!!!


男爵府

積分: 6108


63#
發表於 11-10-10 17:26 |只看該作者

回覆:babytwinstar 的帖子

唉老公都係叫我休息 唔同我去醫院 話聽朝覆診問醫生




侯爵府

積分: 21754

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 BB防敏心得分享勳章 最關心BB問題熱投勳章 想生BB熱投 DHA勳章 大廚勳章


62#
發表於 11-10-10 16:22 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-10-10 16:07
果日去急症室 醫生話無呢d野 係咪私家先有?

政府無安胎針打,只會叫你休息,私家就有。

其實如果你太多或者你見到有血塊同組織就入急症啦。


男爵府

積分: 6108


61#
發表於 11-10-10 16:07 |只看該作者

回覆:jocat102 的帖子

果日去急症室 醫生話無呢d野 係咪私家先有?




子爵府

積分: 14358

環保接龍勳章 親子達人勳章


60#
發表於 11-10-10 15:05 |只看該作者
回覆 bb_pig_bb 的帖子

快d入院..有醫生睇住....點都好d! 依家大家都係估估下

而且好似有安胎針打架!


男爵府

積分: 6108


59#
發表於 11-10-10 14:50 |只看該作者

回覆:jocat102 的帖子






子爵府

積分: 14358

環保接龍勳章 親子達人勳章


58#
發表於 11-10-10 14:09 |只看該作者
我覺得見紅應該即刻入院好D~~~~


男爵府

積分: 6108


57#
發表於 11-10-10 11:40 |只看該作者

回覆:jocat102 的帖子

頭先量體溫 仲係37。bingo 左一直都係37 有時37.2




男爵府

積分: 6108


56#
發表於 11-10-10 11:34 |只看該作者

回覆:lengkwan 的帖子

老公一直都話信醫生 休息




男爵府

積分: 6108


55#
發表於 11-10-10 11:34 |只看該作者

回覆:jocat102 的帖子

我丟左喇 我都唔知道 佢話睇電視見過 今日就去醫院嗎 但聽日就見婦科醫生 ....我一陣同老公講...




子爵府

積分: 14358

環保接龍勳章 親子達人勳章


54#
發表於 11-10-10 11:28 |只看該作者
回覆 bb_pig_bb 的帖子

有左又點會m come ar! 正如拆緊既樓又點住人呢????

一pat野...咁真係要入院啦!! 留返張m巾俾doctor 睇! 加油~~~~唔好太擔心


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo