想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   0


子爵府

積分: 10559


1#
發表於 11-10-6 09:07 |只看該作者
係22-23/9見到紅d深粗,呢個月勤力做左16次,如果24號冇深粗係排卵既話,今日都係排卵後12日…

早幾日開始作嘔,琴日仲嘔到出黎,又多胃氣,又感覺到子宮好累,個人又訓唔夠,仲谷胸………

真你諗住好大機,點知琴晚半夜去小便後有少少淡粉紅色血絲,之後今朝都係,不過仲小d,咁我咪用綠d & cb digital驗囉,點知結果咩都冇………… 好難過,都唔個點同老公講。



堅持到底, 就是勝利!


大宅

積分: 1977


26#
發表於 11-10-13 15:15 |只看該作者
咁大家努力啦! 好快就會有bb!


大宅

積分: 1512


25#
發表於 11-10-13 14:51 |只看該作者
我同你一樣, 今個月dodo 左15-16次~! 宜家day33, 仲未來, 但知道應該唔係~

雖然都有d唔舒服~ 覺得係自己心理作用~

唉~ ms m要來就快d啦~


翡翠宮

積分: 94022

馬年勳章 2026勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 畀面勳章


24#
發表於 11-10-13 13:51 |只看該作者
下個月再努力啦~ 唔好比自己壓力,會好辛苦! 加油!

◕順其自然啦~♥ ◕


子爵府

積分: 10559


23#
發表於 11-10-13 13:45 |只看該作者
多謝你鼓勵, 不過我真係M到…
係9號day1, 而今日岩岩清晒, 可以再努力lu.
堅持到底, 就是勝利!


大宅

積分: 2000


22#
發表於 11-10-12 19:14 |只看該作者
回覆 wastewater 的帖子

加油啊! 每个人的症状都不同. 我去年怀孕时, 还没CHECK到前已经不停在作呕了, 当时是4周左右, 所以不一定是要等到6周以上才会有的.


子爵府

積分: 10559


21#
發表於 11-10-6 20:49 |只看該作者

引用:Quote:wastewater 發表於 11-10-6 11:12 咁

原帖由 小幸兒 於 11-10-06 發表
我覺得你嘅紅D唔算淺喎,你唔好咁快灰心。
雖然CB電子CHECK唔到,但我見個有JM係排卵後D13 CHECK NEG.
到 ...
多謝你既安慰,但我已家已經流緊啡喇,睇黎過兩日會經到



點評

小幸兒  加油呀!  發表於 11-10-7 20:26
堅持到底, 就是勝利!


大宅

積分: 2142


20#
發表於 11-10-6 20:39 |只看該作者
wastewater 發表於 11-10-6 11:12
咁淺咋…死得

我覺得你嘅紅D唔算淺喎,你唔好咁快灰心。
雖然CB電子CHECK唔到,但我見個有JM係排卵後D13 CHECK NEG.
到D15先CHECK到1-2 WEEK。
祝早孕!


子爵府

積分: 10559


19#
發表於 11-10-6 13:25 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 wastewater 於 11-10-06 發表

原帖由 qqj 於 11-10-06 發表
你有無睇中醫,中醫話嚟m流啡代表身體唔好,我以前都係,睇中醫後無喇



...
係咩?
我遲些睇下先,不過我上次睇中醫佢冇講到。



堅持到底, 就是勝利!


珍珠宮

積分: 30303


18#
發表於 11-10-6 13:19 |只看該作者

引用:流啡色喇,下個月努力過 +

原帖由 wastewater 於 11-10-06 發表
流啡色喇,下個月努力過
你有無睇中醫,中醫話嚟m流啡代表身體唔好,我以前都係,睇中醫後無喇




子爵府

積分: 10559


17#
發表於 11-10-6 12:21 |只看該作者

失望,本以為有左

流啡色喇,下個月努力過



堅持到底, 就是勝利!


子爵府

積分: 10559


16#
發表於 11-10-6 11:12 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 teddy3200 於 11-10-06 發表

原帖由 wastewater 於 11-10-06 發表
有,不用得好淺既印咋。
我仲用埋cb digital都唔中呀。
咁淺咋…死得
temp_photo.jpg



堅持到底, 就是勝利!


子爵府

積分: 10559


15#
發表於 11-10-6 11:04 |只看該作者

引用:可能仲早綠d未check到,有無用紅d check下?

原帖由 teddy3200 於 11-10-06 發表
可能仲早綠d未check到,有無用紅d check下?
有,不用得好淺既印咋。
我仲用埋cb digital都唔中呀。



堅持到底, 就是勝利!


大宅

積分: 4131

好媽媽勳章 醒目開學勳章


14#
發表於 11-10-6 10:55 |只看該作者
可能仲早綠d未check到,有無用紅d check下?


子爵府

積分: 10559


13#
發表於 11-10-6 10:50 |只看該作者

引用:其實如果BINGO係無咁快嘔㗎,好多時都係心

原帖由 lengkwan 於 11-10-06 發表
其實如果BINGO係無咁快嘔㗎,好多時都係心理作用咋!
哦…唉



堅持到底, 就是勝利!


大宅

積分: 3397


12#
發表於 11-10-6 10:28 |只看該作者
其實如果BINGO係無咁快嘔㗎,好多時都係心理作用咋!mouth:


子爵府

積分: 10559


11#
發表於 11-10-6 09:46 |只看該作者

引用:回覆 wastewater 的帖子 M未來唔好灰心住.

原帖由 bbnboot 於 11-10-06 發表
回覆 wastewater 的帖子

M未來唔好灰心住.....
12日看著床,我自己都唔信,算啦,下之努力



堅持到底, 就是勝利!


子爵府

積分: 10559


10#
發表於 11-10-6 09:45 |只看該作者

引用:M小姐都未黎, 咁快咁灰?

原帖由 Monkey媽媽 於 11-10-06 發表
M小姐都未黎, 咁快咁灰?
排卵後12日用電子果隻都驗唔到,肯定冇機。



堅持到底, 就是勝利!


大宅

積分: 4497


9#
發表於 11-10-6 09:44 |只看該作者
回覆 wastewater 的帖子

M未來唔好灰心住.....
會唔會係著床血呀~??


子爵府

積分: 10559


8#
發表於 11-10-6 09:43 |只看該作者

回覆 回覆:bbfaye的帖子

唔知呀,我同老公都係想做就做咋…



堅持到底, 就是勝利!

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo