想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 5346


1#
發表於 11-10-6 09:57 |只看該作者
如題, 大家有否經驗可以分享吓.


男爵府

積分: 5346


46#
發表於 11-10-12 10:04 |只看該作者
但如果知道排卵就唔好食, 我就係今日停了唔食.
日後生了bb之後再食, 可以調理身體.


大宅

積分: 3149


45#
發表於 11-10-12 08:48 |只看該作者

引用:Quote:janistang06+發表於+11-10-11+09:40+

原帖由 jade1986 於 11-10-11 發表
請問天喜丸有什麼益處架??
天喜丸主治婦女月經失調及因月經失調而引至的各種婦科疾病,適用於月經不正常 ...
謝謝妳的資料




複式洋房

積分: 249


44#
發表於 11-10-11 20:23 |只看該作者
janistang06 發表於 11-10-11 09:40
請問天喜丸有什麼益處架??

是不是圖中這款為正宗?
請問天喜丸有什麼益處架??
天喜丸主治婦女月經失調及因月經失調而引至的各種婦科疾病,適用於月經不正常、白帶、經痛、便秘、貧血、失眠多夢、產後調補不足及婚後久未成孕等症。藥性平和,不寒不燥,四季皆宜。無論是己婚婦人或是未婚少女,均可進服。
此外、天喜丸亦可作為一種日常保健食品。常服有補血養顏、健康身心及速進孕育的功效。服時不用咬破,服後不必忌口。服用初期可能有輕微腹瀉的現象,這是由於身體正在去瘀生新,腹瀉現象會於數天後自動消失。

是不是圖中這款為正宗?
正唔正宗我唔知,
不過如果聽日M小姐黎搵我,我打算買天喜堂的天喜丸食



大宅

積分: 2783

畀面勳章


43#
發表於 11-10-11 16:44 |只看該作者
qwbear 發表於 11-10-11 16:38
萬寧都可能有, 不過藥房會平好多, 但一定要係天喜堂先得, 其它牌子唔好試.
...

Thanks~~~


男爵府

積分: 5346


42#
發表於 11-10-11 16:38 |只看該作者
Shelliemay 發表於 11-10-11 14:32
哦... 咁我諗我都可以試,請問貴唔貴架呢??? 萬0有無得賣?!?!?!
萬寧都可能有, 不過藥房會平好多, 但一定要係天喜堂先得, 其它牌子唔好試.


大宅

積分: 2783

畀面勳章


41#
發表於 11-10-11 14:32 |只看該作者
qwbear 發表於 11-10-7 11:50
針對好多婦女病、調經等. 係香港生產.
發明人仲連生七個都係仔.

哦... 咁我諗我都可以試,請問貴唔貴架呢??? 萬0有無得賣?!?!?!


大宅

積分: 1614


40#
發表於 11-10-11 14:29 |只看該作者
我都買咗喇。藥房買$128。食咗兩日,希望有幫助啦
親子王國已刪除閣下簽名檔內容,煩請自行檢視頭像、頭銜、暱稱,如帶有廣告或宣傳推介成份,應立即修改或刪除,否則可被封鎖戶口,謝謝合作。


複式洋房

積分: 493


39#
發表於 11-10-11 10:07 |只看該作者

引用:其實買了都沒所謂,+當係調理身體.

原帖由 qwbear 於 11-10-11 發表
其實買了都沒所謂, 當係調理身體.
我都係咁諗 ^^




複式洋房

積分: 493


38#
發表於 11-10-11 10:06 |只看該作者

引用:Quote:小高+發表於+11-10-10+12:34+買到就

原帖由 qwbear 於 11-10-10 發表
你有食開嗎? 屋企現在仲有3大盒存貨.
Hihi 其實我之前無食過天喜丸,以前有keep住食白鳳丸,但食食吓又懶無食了。

我見大家講到天喜丸好難買到,咁啱又被我無意中發現,忍唔住買左一盒試下,今天第九天服天喜丸,吃埋今晚會停一停,因為應該排左卵,聽說排卵後要停服,唔知有冇理解錯?

定係可keep住食直到下次m小姐探訪?




男爵府

積分: 5346


37#
發表於 11-10-11 10:04 |只看該作者
其實買了都沒所謂, 當係調理身體.


男爵府

積分: 5346


36#
發表於 11-10-11 10:03 |只看該作者
janistang06 發表於 11-10-11 10:01
地點係元朗區萬寧呀,我記得好似唔止$130架~~
其實我影低左冇買,佢話孕婦禁服,我怕如果Bingo而自己唔知道 ...

你中了嗎?


大宅

積分: 3149


35#
發表於 11-10-11 10:01 |只看該作者

引用:Quote:janistang06+發表於+11-10-11+09:43+

原帖由 qwbear 於 11-10-11 發表
入面有紙寫明點食, 早晚各一粒.
見到好似有好多貨, 你係邊度買呀?
藥房買平些, 好似HKD130左右.
地點係元朗區萬寧呀,我記得好似唔止$130架~~
其實我影低左冇買,佢話孕婦禁服,我怕如果Bingo而自己唔知道,會有影響呀




男爵府

積分: 5346


34#
發表於 11-10-11 09:50 |只看該作者
janistang06 發表於 11-10-11 09:43
請問如何食用架?

入面有紙寫明點食, 早晚各一粒.
見到好似有好多貨, 你係邊度買呀?
藥房買平些, 好似HKD130左右.


大宅

積分: 3149


33#
發表於 11-10-11 09:43 |只看該作者

回覆:昨晚已食了天喜丸

請問如何食用架?




大宅

積分: 3149


32#
發表於 11-10-11 09:42 |只看該作者

回覆:janistang06 的帖子

..
myphoto.jpg




大宅

積分: 3149


31#
發表於 11-10-11 09:40 |只看該作者

引用:Quote:qwbear+發表於+11-10-10+17:20+要係

原帖由 jade1986 於 11-10-10 發表
我知道,我做哂資料,多謝提醒
請問天喜丸有什麼益處架??

是不是圖中這款為正宗?
myphoto.jpg




男爵府

積分: 5346


30#
發表於 11-10-11 09:34 |只看該作者
祝大家都早孕啦.


複式洋房

積分: 249


29#
發表於 11-10-10 23:35 |只看該作者
qwbear 發表於 11-10-10 17:20
要係來完經之後才食.

我知道,我做哂資料,多謝提醒


男爵府

積分: 5346


28#
發表於 11-10-10 17:20 |只看該作者
jade1986 發表於 11-10-10 14:48
如果12號M小姐黎搵我,我都打算食天喜丸

要係來完經之後才食.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo