立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
男爵府
積分: 5346
大宅
積分: 3149
原帖由 jade1986 於 11-10-11 發表 請問天喜丸有什麼益處架?? 天喜丸主治婦女月經失調及因月經失調而引至的各種婦科疾病,適用於月經不正常 ...
複式洋房
積分: 249
janistang06 發表於 11-10-11 09:40 請問天喜丸有什麼益處架?? 是不是圖中這款為正宗?
積分: 2783
qwbear 發表於 11-10-11 16:38 萬寧都可能有, 不過藥房會平好多, 但一定要係天喜堂先得, 其它牌子唔好試. ...
Shelliemay 發表於 11-10-11 14:32 哦... 咁我諗我都可以試,請問貴唔貴架呢??? 萬0有無得賣?!?!?!
qwbear 發表於 11-10-7 11:50 針對好多婦女病、調經等. 係香港生產. 發明人仲連生七個都係仔.
積分: 1614
積分: 493
原帖由 qwbear 於 11-10-11 發表 其實買了都沒所謂, 當係調理身體.
原帖由 qwbear 於 11-10-10 發表 你有食開嗎? 屋企現在仲有3大盒存貨.
janistang06 發表於 11-10-11 10:01 地點係元朗區萬寧呀,我記得好似唔止$130架~~ 其實我影低左冇買,佢話孕婦禁服,我怕如果Bingo而自己唔知道 ...
原帖由 qwbear 於 11-10-11 發表 入面有紙寫明點食, 早晚各一粒. 見到好似有好多貨, 你係邊度買呀? 藥房買平些, 好似HKD130左右.
janistang06 發表於 11-10-11 09:43 請問如何食用架?
原帖由 jade1986 於 11-10-10 發表 我知道,我做哂資料,多謝提醒
qwbear 發表於 11-10-10 17:20 要係來完經之後才食.
jade1986 發表於 11-10-10 14:48 如果12號M小姐黎搵我,我都打算食天喜丸
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy